Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Jiné filmové projekty


NEWS

New poster - Abduction

New poster - AbductionTento plagát bude visieť na dverách, ktoré vedú do našich kín.

NEWS

Ashley v novom filme!

Ashley v novom filme!Pripravuje sa nový film s Ashley Greene a Miley Cyrus. LOL!

NEWS

Natáčanie filmu Cosmopolis

Natáčanie filmu CosmopolisFilm Cosmopolis je v plnom prúde natáčania. Nájdete tu zopár fotiek z natáčania a video. Robert Pattinson práve filmuje scény v Toronte so Sarah Gadon.

NEWS

Snow white and the huntsman - info

Snow white and the huntsman - infoTady přidávám nějaké info z připravovaného filmu Snow white and the huntsman, ve ktérem si Sněhurku zahraje Kristen Stewart. Doufám, že to tu již nebylo.

NEWS

Láska, svatba, manželství

Láska, svatba, manželstvíKellan Lutz po boku Mandy Moore...
Komedie USA

NEWS

První fotka z Robova nového filmu!

První fotka z Robova nového filmu!Dnes se na internetu objevila první fotka z Robova nového filmu „Cosmopolis."

NEWS

Water for Elephants - Sydney Premiere

Water for Elephants - Sydney PremiereFotky z Premiery v Sydney. Myslím, že jim to sluší. Oběma.

NEWS

Pro film The Host vybráni noví herci

Pro film The Host vybráni noví herciTakže, konec snění o krásných zfilmovaných postavách. To, že se druhý román Stephenie Meyerové zfilmuje, víme už dávno…, ale co herci?

NEWS

Water for Elephants - London Premiere

Water for Elephants - London PremiereDalší fotky z premiery Water for Elephants v Lodnýně.

NEWS

Water for Elephants - Paris Premiere

Water for Elephants - Paris PremiereFotky z premiéry Water for Elephants v Paríži.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 12   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!