Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Jiné filmové projekty


NEWS

Water for Elephants Berlin Press Conference

Water for Elephants Berlin Press Conference Dnes bola v Berlíne konferencia Water for Elephants, tak tu je pár fotiek.

NEWS

Nové fotky z Robertova filmu Voda pro slony

Nové fotky z Robertova filmu Voda pro slonyNedávno se na internetu objevily nové fotky z filmu Water for Elephants, český název Voda pro slony, kde si Robert Pattinson zahrál hlavní roli.

NEWS

Kristen jako Sněhurka

Kristen jako SněhurkaKristen Stewart získala novou roli...

NEWS

Kellan v novém filmu

Kellan v novém filmuImmortals, nový film, ve kterém hraje Kellan Lutz... Akční, drama, fantasy od režiséra Tarsema Singha, u nás na podzim 2011.

NEWS

Nové fotky z Water for Elephants

Nové fotky z Water for ElephantsNové fotky z natáčania a z filmu Water for Elephants.

NEWS

Jamie Campbell Bower v novém seriálu!

Jamie Campbell Bower v novém seriálu!Camelot je nový seriál natočený na motivy legend o králi Artušovi (kterého ztvární Jamie) a rytířích kulatého stolu.

NEWS

Ashley Greene v novém filmu s Tomem Feltonem

Ashley Greene v novém filmu s Tomem FeltonemAshley si zahrála ve filmu The Apparition s Tomem Feltnem.

NEWS

Chain letter

Chain letterNový film s Nikki Reed v hlavní roli.
Řetězové zprávy dostáváme všichni. Většina je buďto smaže, anebo prostě nechá být. Představte si však, že ten, kdo vám ji poslal, to myslel smrtelně vážně...
Přiznejme si, jak moc jsme závislí na technologii?

NEWS

The Runaways u nás na DVD

The Runaways u nás na DVDOd 1.3. je k dostání u nás snímek The Runaways na DVD s Kristen S. a Dakotou F.

NEWS

Water for elephants - Fotky + 3 trailer

Water for elephants - Fotky + 3 trailerNašla jsem pár fotek a 3 trailer, který vyšel teprve včera. Premiéra u nás je stanovana na 12.5.2011. Doufám, že to tu již nebylo. P.S. Já vím, že je tohle 2 trailer, ale už jsem tu jednou dávala druhý trailer, jelikož tam bylo více scén než v 1 traileru. Prootjsem to nazvala 3 trailer. :)

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 12   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!