Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Konec dobrý, všechno dobré od domcamerci

premiera


Konec dobrý, všechno dobré od domcamerciPovídka Záměna od domcamerci se umístila na 6. místě s celkovým počtem bodů 44 v první kategorii.
Gratulujeme!

EDIT: Článek ponechán v původní podobě.

 

Bella

 

Kdybych někomu řekla, jak jsem strávila Valentýna, tak mě polituje. Tedy, ta hodnější část osazenstva. Ta druhá by se na mě nemilosrdně pobavila. Seděla jsem s Charliem na lodičce, klepala se zimou a kousala si nehty.

„Bells, myslím, že něco mám,“ zahlásil a začal namotávat. Obrátila jsem oči v sloup. „Ty se nudíš?“ zeptal se podezřívavě. Bože, ať si to Edward s touhle tradicí rozmyslí a vezme mě někam. Poprvé mám na Valentýna přítele a chci mít i ten krásný pocit z toho, že jsem ho strávila s ním. Přece jenom je to svátek zamilovaných – takže mám svátek. Tečka.

„Ne,“ odpověděla jsem a popotáhla, protože jsem začínala mít rýmu. Slavím. Slavím na lodičce s otcem, který právě rybaří. No, můžu si napsat inzerát, pokud mě vážně Edward zazdí. Jsem osamocená štika a hledám svého kapříka… Aspoň se to hodí k dané situaci.

„Nudíš,“ konstatoval, když viděl můj zoufalý výraz. Rezignovaně jsem přikývla a on začal pádlovat ke břehu. Díkybohu, že neumím lhát.

 

Edward

 

Carlisle už týden před Valentýnem přemýšlel, čím Esmé po sté potěší.

„Můžeš být tak laskavý a říct mi, co by si moje manželka přála?“ zeptal se, už naprosto zoufalý.

„Laskavý jsem, ale vážně ti nebudu radit ohledně dárku pro mou matku.“ Moc dobře jsem věděl, co by si Esmé přála, protože jí to prolétlo už několikrát myslí. Carlisleovi problesklo očima pochopení a potěšeně se usmál.

„A co ty a Bella?“ zeptal se, protože to byl s Bellou náš první Valentýn. No, pro mě to bylo vlastně poprvé, co se to týká i mě.

„Romantická večeře s upírem, který nemůže jíst?“ Zavrtěl jsem hlavou. Tohle není svátek pro můj druh… A já nechtěl, abych ho Belle zkazil. Bez tak to se Svatým Valentýnem nebylo tak, jak se říká. Aspoň jsem to viděl jednou v Carlisleově hlavě, když bědoval nad tím, že zase něco musí vymyslet. Věděl to díky svému pobytu ve Volteře. Ale to bylo mé matce jedno – Valentýna milovala a těšila se na to, čím ji Carlisle překvapí.

„Radím ti dobře, synu. Vezmi ji na tu večeři a kup jí dárek, jinak si prožiješ peklo,“ zašeptal smrtelně vážně a mí bratři přikyvovali. Nikdy jsem tenhle problém neměl, a tak se jen tiše smál, když za mnou chodili a žádali, abych vše vyčetl v hlavách jejich drahých poloviček.

„Myslím, že mužské osazenstvo Cullenovi rodiny vyrazí na nákupy,“ rozkázal Carlisle a strčil si peněženku do kapsy.

„Ale já…“ chtěl jsem protestovat.

„Jdeš taky, Edwarde. Nebudeme tě tu pak křísit, až ti Bella nakope zadek,“ řekl Jasper a strčil mě do dveří. Mysleli to vážně. Sami se báli. Ale co já o tom věděl?

 

Bella

 

Když jsem přišla domů a našla blikající obálku na displayi telefonu – na tváři se mi usadil široký úsměv. Večeře.

Vlezla jsem do sprchy a pečlivě si drhla kůži a pokožku hlavy. Netušila jsem, čím je ten svátek výjimečný, a proč způsobuje to masové šílenství v obchodech, ale ten blažený pocit jsem si uvědomovala, až když jsem našla Edwarda. Chci oslavit to, že moje láska je opětována nejkrásnějším, nejlaskavějším, nejinteligentnějším… Fajn – stručně řečeno – milovala jsem ho tak moc, že si to zasloužilo oslavit.

Můj milovaný v šedém saku pro mě přijel přesně na čas a já se mu radostně vrhla do náruče. Věděla jsem, jak moc tohle nechtěl slavit.

„Jsi nádherná,“ zašeptal a já se tradičně začervenala. Těch komplimentů z jeho strany bylo tolik, ale stále jsem se je nenaučila správně přijímat.

„Moc si toho vážím,“ šeptla jsem upřímně.

„Čeho?“ zeptal se zmateně a sežehnul mě pohledem teplých studánek, ve kterých se bouřily zlaté vlny.

„Že mě bereš na večeři. Vím, jak ten svátek nemáš rád.“ Usmál se a jeho ledový, voňavý dech mi ovál obličej, když se k němu přiblížil.

„Poprvé od dob, co jsem na světě, se mě ten svátek týká. Děkuju ti, že si tomu dopomohla,“ zašeptal mi a hladké rty mě polaskaly na spodní hraně čelisti.

„Miluju tě,“ vyblekotala jsem omámeně.

„Proto taky budeme slavit Valentýna.“

 

Restaurace v Port Angeles byla narvaná. Všude to přetékalo konfetami, vonnými tyčinkami a malými Amory. Edward mě vedl do boxu a rukama odháněl balónky ve tvaru srdce, které visely ze stropu. Bylo to ošklivé a kýčovité, ale já byla podivným způsobem nadšená – opitá láskou a romantikou. Pyšně jsem držela za ruku toho nádherného muže přede mnou a všem pohledem naznačovala – hej, podívejte, jaké mám štěstí.

Posadili jsme se a mě pekelně bolely koutky úst, protože jsem se pořád usmívala.

„Co si dáte?“ zeptala se číšnice s rozepnutou košilí. Černá vesta jí ty balóny natěsnila ještě víc k sobě.

„Lásko?“ zeptal se Edward, když jsem jí ten výstřih delší dobu propichovala pohledem.

„Lasagne,“ objednala si zamračeně první, co mě napadlo.

„Dám si to samé, co moje přítelkyně,“ zazpíval sametově Edward a neodtrhnul ode mě oči. Číšnice se sbalila a odkráčela pryč. Ha! Táhni!

„Něco pro tebe mám,“ šeptla jsem bázlivě po chvíli, kdy jsme se utápěli v pohledu toho druhého. Edwardovi vyletělo překvapením obočí nahoru a potěšeně se usmál. „Co?“ zeptala jsem se, když jsem viděla jeho netrpělivý a nadšený výraz.

„Jen… Po sto letech můj první dárek,“ přiznal a já mu vtiskla polibek. Vložila jsem mu do ruky obdélník zabalený v modrém, lesklém obale.

„Je to jen maličkost,“ bránila jsem se automaticky hned, jak to začal rozbalovat, protože on by si zasloužil mnohem víc. Chtěla bych mu dát všechno na světě, ale můj účet protestoval a moje fantazie taky.

Oči se mu rozzářily a výraz mu zjihnul, když hleděl na naši zarámovanou momentku, s kterou mi píchla Alice. Stáli jsme na parkovišti a třeli se o sebe nosy.

„Bello… Děkuju,“ řekl a já se roztékala blažeností z jeho výrazu. Obdařil mě dlouhým, ledovým, ale přesto žhavým polibkem a pak tajuplně sáhnul pod stůl. Vyvalila jsem oči, když vytáhnul papírovou tašku z luxusního obchodu, který byl znám po celém světě.

„Edwarde?“ zeptala jsem a začervenala se. Podal mi ji a já do ní strčila napjatě ruku. U toho jsem pozorovala jeho přimhouřené oči.

„Co?“ vydechla jsem, když jsem vytáhla červenou podprsenku a tanga s peřím. Držela jsem to průhledné prádlo v ruce a nezmohla se dlouhou dobu na slovo. Ta podprsenka byla na první pohled o několik čísel větší, než moje velikost. Je hezké, že má tak vysoké mínění o mém poprsí.

„Ale já…“ začal a já prudce vstala. Má mě za děvku?

„Ani slovo!“ štěkla jsem a drala se mezi vzdychajícími páry pryč. Cestou jsem mlátila pěstmi do těch pitomých balónků.

 

Edward

 

Přišel jsem domů s rozpolcenou náladou. Ta fotografie mi vyrazila dech. Byla neskutečná. Bella byla neskutečná. No, já byl idiot, co nezkontroloval tu tašku. A dokud to nenapravím – za Bellou nesmím, protože by mi stejně nevěřila.

„Ty!“ prsknul Carlisle a přitáhl si mě za límec košile. V mysli mu běhala naštvaná Esmé v nevinných růžových kalhotkách se srdíčky a s podprsenkou, která rozhodně nebyla její velikost. To jsem vidět nemusel.

„Já za to nemůžu! To ty jsi musel vyměnit tašku!“ zavrčel jsem, když jsem si vzpomněl na Bellin nahněvaný výraz.

„Tak to zase hezky, rychle sprav!“ Hodil po mně tu pravou tašku a já se obrátil na patě. Přeběhl jsem rychlostí světla les a vyskočil do Bellina okna. Seděla na posteli s notebookem a sledovala film. Plakala.

„Bello,“ zašeptal jsem bolestně. Neměl jsem tušení, že to s ní takhle zamávalo. Dohnal jsem ji na Valentýna k slzám.

„Edwarde,“ vzlykla mi do hrudě.

„Promiň. Já se moc omlouvám,“ šeptal jsem jí do vlasů a hladil ji po vlasech, které voněly jejím jahodovým šampónem. Doháněla mě k šílenství – ke slavení Valentýna.

„Co? Ne. Ty jsi nic neudělal. To John dostal příšerný dopis,“ vysvětlila a já se podíval na obrazovku počítače.

„John odešel na vojnu…“ začala a já ji s úlevou přerušil.

„Nejsi naštvaná? To prádlo… Byl to Carlisleův dárek pro Esmé. To jsem ti nekoupil,“ řekl jsem a podal jí správný dárek.

„Nebylo?“ zeptala se a začala se červenat. Nádhera.

„Ne. Co se děje?“ Sklopila oči a podrbala se na čele.

„Já už ho mám na sobě,“ přiznala tichým hláskem a mně zaplavilo vzrušení. Prstem jsem jí zvednul bradu a donutil ji, aby se na mě podívala.

„A můžu to vidět?“

 

Když jste si odmysleli plakáty a reklamy, které svítily jako majáky v únoru na každém rohu a uštědřovaly vám ránu, byl Valentýn i něčím jiným, než jen žněmi pro obchodníky. Byl to svátek, kdy si dva zamilovaní lidé znovu dokazují, jak moc se milují. A já miloval - Bellu. Od teď budu Valentýna slavit navěky.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Konec dobrý, všechno dobré od domcamerci:

 1 2   Další »
07.08.2012 [6:25]

JusseppeNebylo? Já ho mám už na sobě xD To bylo moc...!!!! (:

18. werigo
03.06.2012 [23:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. lucii
28.03.2012 [17:31]

pěkné, se mi vybavila podobná scéna z jednoho dílu the o.c.,... i love that Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.03.2012 [0:36]

AfroditaAliceCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.02.2012 [18:09]

Semiska Emoticon Emoticon Emoticon Ty dárky se vyměnily docela v blbou chvíli. Emoticon Moc pěkné , povedené, bavila jsem se u toho. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. viki
15.02.2012 [17:01]

Bylo to moc pěkné !

15.02.2012 [16:37]

páááni Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.02.2012 [16:10]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.02.2012 [21:28]

CorneliaPacila sa mi zapletka dej aj vyvrcholenie. Super Emoticon Velni pekna poviedka Emoticon

10. Inoma
14.02.2012 [20:16]

InomaDomi, ty víš, že já ten tvůj humor můžu v neředěné koncentraci, takže není divu, že jsem se furt tlemila jak debílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jednoduše jsi mě do toho vtáhla a já si to užívala jako děcko, který rodiře vezmou do lunaparku Emoticon Emoticon Emoticon
Gratuluji ti ke krásnému umístění Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!