Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky

wtf1


 

Pohádka v duchu Stmívání podruhé od Verka0

Pohádka v duchu Stmívání podruhé od Verka0Povídky Anjel šťastia od Verka0 se umístila na 8. místě s celkovým počtem bodů 25 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Pohádka v duchu Stmívání podruhé od Kika57

Pohádka v duchu Stmívání podruhé od Kika57Povídky Splněné přání od Kika57 se umístila na 9. místě s celkovým počtem bodů 18,5 v první kategorii.
Gratulujeme!

 

Anděl smrti - Klarusha

Anděl smrti - KlarushaPovídka Anděl smrti od Klarushy se umístila na 8. místě s celkovým hodnocením 14 bodů v kategorii Strašidelný horor.
Gratulujeme!

 

Halloweenská párty - Marvi

Halloweenská párty - Marvi Povídka Halloweenská párty od Marvi se umístila na 7. místě s celkovým hodnocením 24 bodů v kategorii Strašidelný horor.
Gratulujeme!

 

Záhadný vrah - Arual

Záhadný vrah - Arual Povídka Záhadný vrah od Arula se umístila na 6. místě s celkovým hodnocením 28 bodů v kategorii Strašidelný horor.
Gratulujeme!

 

Strašidelná povídka - Kajushqa1

Strašidelná povídka - Kajushqa1Povídka Strašidelná povídka od Kajushqa1 se umístila na 5. místě s celkovým hodnocením 31,5 bodu v kategorii Strašidelný horor.
Gratulujeme!

 

Predpeklie - Lolalita

Predpeklie - LolalitaPovídka Predpeklie od Lolality se umístila na 4. místě s celkovým hodnocením 33 bodů v kategorii Strašidelný horor.
Gratulujeme!

 

I upír se může otisknout - Myfate

I upír se může otisknout - MyfatePovídka I upír se může otisknout od Myfate se umístila na 2. místě s celkovým hodnocením 45 bodů v kategorii Parodie ve stylu Scary Movie.
Gratulujeme!

 

Já jsem... - Kika57

Já jsem... - Kika57Povídka Já jsem... od Kika57 se umístila na 1. místě s celkovým hodnocením 58 bodů v kategorii Parodie ve stylu Scary Movie.
Gratulujeme!

 

Přišel sis pro mě...? - KacenQaCullen

Přišel sis pro mě...? - KacenQaCullenPovídka Přišel sis pro mě...? od KQC se umístila na 3. místě s celkovým hodnocením 56 bodů v kategorii Strašidelný horor.
Gratulujeme!

« Předchozí  1 ... 11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21 ... 42   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!