Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Rozbřesk


NEWS

Breaking dawn rozdělený do dvou filmů

Breaking dawn rozdělený do dvou filmůSummit Entertainment oznamuje, že breaking dawn bude představen ve dvou odlišných filmech.

NEWS

Oficiální premiéra BD

Oficiální premiéra BDOficiální premiéra Breaking Dawn + další Eclipse still.

NEWS

Bill Condon je režisérem Breaking Dawn

Bill Condon je režisérem Breaking DawnBill Condon je oficiální režisér Breaking Dawn!

NEWS

Adepti na režisérský post Rozbřesku

Adepti na režisérský post RozbřeskuZa pár měsíců nás čeká premiéra Zatmění. Studio má ale samozřejmě už teď plné ruce práce s přípravou na Rozbřesk. Čtěte nové info tak, jak je přinesl server ČSFD.

 

Nový fanmade poster k Breaking Dawn

Nový fanmade poster k Breaking DawnHledala jsem nějaké nové fotky z Eclipse a náhodou jsem natrefila na nový poster k Breaking dawn. (Tomu se říká štěstí! :D) Jedná se sice jen o Fanmade, ale o moc povedený. Breaking dawn je sice jěště daleko a kdoví, jak to nakonec všechno bude vypadat.

NEWS

Fanmade postery k Breaking dawn

Fanmade postery k Breaking dawnMožná je to trošku brzo, ale já jsem prostě neodolala... =D

NEWS

Breaking Dawn Coming “Right After” Eclipse?

Breaking Dawn Coming “Right After” Eclipse?Tak som "behala" po nete a našla som zaujímavu sprácičku o filme Breaking Dawn. Prekladala som to z Aj, takže sa ospravedlňujem za chyby v preklade.

NEWS

Bude Breaking dawn?

Bude Breaking dawn? Bude se natáčet i čtvrtý díl Twilight ságy?

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!