Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Rozbřesk

47587


NEWS

Breaking Dawn: Casting Denali je hotový

Breaking Dawn: Casting Denali je hotovýVegetariánská rodina z Denali je nalezena. Osobně jsem velice spokojena.

NEWS

Info k Breaking Dawn - role Iriny a Renesmee Cullen

Info k Breaking Dawn - role Iriny a Renesmee CullenInfo k blížícímu se natáčení naší očekáváné čtvrté části Twilight Ságy: Breaking Dawn. Tentokráte další herecké obsazení a jedno, na které jsme všichni jistě dlouho čekali... naše Renesmee...

NEWS

Info o Rozbřesku

Info o RozbřeskuProcházela jsem zase nějaké cizí stránky a dočetla jsem se pár zajímavých informací. Možná už tu některé z nich byly, možná ne, a i kdyby, tak si to alespoň můžeme znovu shrnout:D
Není to doslovný překlad, vytáhla jsem jenom to nejdůležitější.

NEWS

Objevili se další herci pro Breaking dawn!

Objevili se další herci pro Breaking dawn!IMDb uvedlo dva nové herce pro Breaking dawn. Budou hrát Nahuela a Stefana!

NEWS

Scénář k Rozbřesku je hotový z 80%

Scénář k Rozbřesku je hotový z 80%Scénáristka Melissa Rosenberg poskytla MTV exkluzivní rozhovor, ve kterém ujasňuje, jak jsou na tom se scénářem. Dále přiznala, co bude asi největší překážka.

NEWS

Věci, které se mohou objevit ve filmové verzi Breaking Dawn

Věci, které se mohou objevit ve filmové verzi Breaking DawnObjevila se velmi zajímavá zpráva o tom, jak chtějí filmaři zaplnit dva filmy. Omluvte prosím nedokonalý překlad.

NEWS

Jak by mohl vypadat konec 1. části Rozbřesku?

Jak by mohl vypadat konec 1. části Rozbřesku?Přeložila jsem pro vás zajímavý článek, ve kterém autorka přemítá, jak by asi mohl vypadat konec 1. části Breaking dawn.

NEWS

Oficiální premiéra BD II.

Oficiální premiéra BD II.Je známé už i datum druhé části BD.

NEWS

Scenár pre Breaking Dawn

Scenár pre Breaking DawnScenáristkou pre Breaking Dawn je Melissa Rosenberg.

NEWS

Breaking Dawn IMDB - Kdo je Damian?

Neznámá postava Breaking Dawn? Prosím vaše názory.

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!