Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Rozbřesk

Edward


NEWS

Breaking dawn teaser trailer preview k MTV Movie Awards

Breaking dawn teaser trailer preview k MTV Movie AwardsMTV uveřejnilo teaser trailer k uvedení úplně prvního traileru k Sáze Stmívání: Rozbřesk, I. část.
Tak se pokochejte a v neděli se můžeme těšit na pořádné ukázky z filmu. :)

NEWS

Oficiální teaser poster k první části Breaking Dawn

Oficiální teaser poster k první části Breaking DawnUvnitř článku najdete oficiální teaser poster k první části posledního filmu o naší upíří sáze! A aby toho nebylo málo, brzy se objeví i první teaser trailer!

NEWS

Breaking Dawn - new photo

Breaking Dawn - new photoTuhle fotku jsem našla náhodou na Facebooku. Má výbornou kvalitu... Už se tak těším!

NEWS

Nové fotky z Rozbřesku

Nové fotky z RozbřeskuNa několika internetových stránkách se objevilo pár nových fotek ve vynikající kvalitě. Tak se pěkně kochejte. ;)

NEWS

Rozbřesk v Entertainment Weekly

Rozbřesk v Entertainment WeeklyČasopis Entertainment Weekly přinesl spolu s novými fotkami také exkluzivní informace o Rozbřesku. ;)
EDIT: Přidána nová fotka Edwarda a Belly.

NEWS

Nové fotky z natáčania Breaking dawn v Karibiku

Nové fotky z natáčania Breaking dawn v KaribikuObjavili sa nové fotky z natáčania Breaking Dawn z Karibiku, kde Kristen a Robert natáčajú scény z medových týždňov.

NEWS

Natáčení Breaking Dawn zrušeno!

Natáčení Breaking Dawn zrušeno!Summit Entertainment zkrachoval! Natáčení Breaking Dawn zrušeno!

NEWS

Divadlo, kde sa natáčala scéna z Breaking Dawn z Edwardovho minulého života

Divadlo, kde sa natáčala scéna z Breaking Dawn z Edwardovho minulého životaV tomto divadle vo Vancouveri sa natáčala scéna z filmu Breaking Dawn, keď bol Edward ešte človek.

NEWS

Nová fotka z ostrova Esme

Na stránkách Twilight blogu jsem našla novou fotku. Jedná se o cestu od lodi k domu.

NEWS

Víme, kdo si zahraje Nahuela!

Víme, kdo si zahraje Nahuela! Summit Entertainment tuto zprávu potvrdil TwilightLexiconu!

« Předchozí  1 ... 7  8  9  10  11  12  13  14  15  16    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!