Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Rozbřesk

jacob1


NEWS

Nový dom Cullenovcov v Breaking dawn

Nový dom Cullenovcov v Breaking dawnTakto bude vyzerať dom Cullenovcov v Breaking dawn.

NEWS

1. fotka Bellinho a Edwardovho domčeka

1. fotka Bellinho a Edwardovho domčekaKonečne prvá fotka z Breaking dawn - Bellin a Edwardov domček.

NEWS

Další fotka Breaking Dawn!

Další fotka Breaking Dawn!Toto by vás mohla zajímat... Další fotka z Rozbřesku.

NEWS

BD: Líbánky nebudou žádné lehké porno

BD: Líbánky nebudou žádné lehké pornoUSA Today uveřejnil rozhovor s producentem první části Rozbřesku, Wyckem Godfreyem, a tak vám předávám výtah toho nejzajímavějšího, o čem spolu mluvili...

NEWS

2. still z Breaking Dawn

2. still z Breaking DawnDruhý still z BD! Vánoční scéna u Charlieho doma. :) Pozor, jedná se o spoiler!

NEWS

Další fotky z natáčení - Volturi

Další fotky z natáčení - VolturiNašla jsem další fotky z natáčení Breaking Dawn. ;) Pozor spoiler!

NEWS

Co kdyby Rozbřesk režíroval David Slade?

Co kdyby Rozbřesk režíroval David Slade? Na internetu jsem našla výtah z rozhovoru Davida Sladea s médii, se kterými se mimo jiné bavil i o možném předělání Zatmění do 3D.

NEWS

První opravdová fotka z Breaking Dawn

První opravdová fotka z Breaking DawnPrvní fotka z Breaking Dawnu. Doufám, že to tu už nebylo. Pozor SPOILER!

NEWS

Další úžasné obrázky z líbánek

Další úžasné obrázky z líbánekDalší fotečky!!! P.S. Ať se líbí... je jich trochu víc.

NEWS

Další nášup fotek z líbánek

Další nášup fotek z líbánekPár dalších foteček z natáčení... :)

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!