Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie

zdx


 

Golden Gate 2 - Tři mladiství hlídači místo práce lajdačí

Golden Gate 2 - Tři mladiství hlídači místo práce lajdačíCo se stane, když děvčata dorazí do Zámku hrůzy? Myslím, že možná uhádnete, že to neproběhne zrovna klidně...

 

Golden Gate 1 - Forks je pouti nová štace, na kluky tu čeká práce

Golden Gate 1 - Forks je pouti nová štace, na kluky tu čeká práceBránu na hlídání dostal někdo, koho už dobře znáte. A co si s ní počal? No, tak to si budete muset přečíst.

 

Caius, Marcus a travička

Caius, Marcus a travičkaJak může dopadnout den na hradě? Nevíte?

 

Facebook umírá poslední

Facebook umírá posledníBella a Edward právě prožívají zásadní krizi a Emmett se jim snaží všemožně pomoct. Pomůže jim však jeho geniální nápad facebookové komunikace? A co když donutí i zbytek rodiny, aby se zapojili? Člověk by nevěřil, co takový facebook dokáže způsobit…

 

Golden gate - Prolog

Golden gate - PrologCo se stane, když na MisaBells a Hanetku dolehnou letní vedra, aneb jak to dopadne, když smícháte pohádky, fantasy a praštěné nápady dvou trhlých ženských. Vládce upírů jednou neodolá vábení neznáma a otevře zlatá vrata, která by měla zůstat zavřená. Když vyvázne z nástrah, které ho málem připravily o neživot i rozum, nechá bránu hlídat... Jenže když hlídači moc nehlídají, tak to pak dopadne takhle. Povídka je - opět - spoluautorská.

 

Jak Emmett k básnickému střevu přišel

Jak Emmett k básnickému střevu přišelVýročí Rosalie a Emmetta se blíží a Emm si řekne, že dá Rose dárek v podobě básničky. No, jak tohle jenom dopadne? Hezké počteníčko, Mea. :D

 

Vánoce na Aljašce

Vánoce na AljašceMám tu netradiční parodii na tradiční téma Vánoce. Nejedná se totiž o Cullenovy ani Volturiovy, ale klan z Denali bude slavit tyto zimní svátky. Co všechno se stihne za jeden den roztrhat, oholit a zmutovat? To brzo uvidíte. A kdo se stihne přimotat do příběhu? Radši se ani neptejte… :DD Tentokrát je to psané ve stylu scénáře. (Připravte se na to, že v téhle parodii je možné všechno...)

 

Jedno obyčejné jablko

Jedno obyčejné jablkoRenesmé má o výtvarné výchově hlad. Zrovna mají malovat zátiší, což se jí náramně hodí. Sebere spolužákovi jablko a sní ho. Bohužel si toho učitelka všimne. Chudák Renesmé dostala poznámku. Jak to vysvětlí svým rodičům?

 

Zubní protéza pro Edwarda – 3. kapitola

Tak, konečně je tu další díleček, moc se omlouváme, že nám to tak trvalo, ale nebyla chuť a ani nálada. V tomhle díle nás čeká mnohem víc, než jenom hra Carcassonne... :) Proč je celá rodina naštvaná na Jakea? Dokonce se nevyhnete kázání, a to dokonce z Emmettových úst, co se stalo tak strašného, že i Emmett si neodpustí tyhle řeči? Přeji příjemné čtení... :)

 

Cullenovi na horách

Cullenovi na horáchCo se stane, když Emmett vytáhne rodinu na hory? To se dočtete v mé první parodii. Předem moc děkuji za jakékoliv komentáře.

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!