Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie


 

Zas nic?

Zas nic?Ještě mírně k Valentýnu. MisaBells a já... jedna známá rodina a trocha legrace.

 

Cullenovi na lyžích

Cullenovi na lyžíchJak by to asi vypadalo, kdyby se Cullenovi rozhodli vyjet si zalyžovat? No, uvidíte sami. Pěkné počtení.

 

Silvestr u Cullenových

Silvestr u CullenovýchAlice se rozhodne uspořádat silvestrovskou oslavu. Kdo všechno přijde a co všechno se stane, když to Alice trochu přežene, to se dozvíte v téhle parodii. Posuďte sami, jak se povedla spolupráce klarushi a KatariEsmeCullen.

 

Zubní protéza pro Edwarda - Prolog

Emmett, si rád tropí žerty ze své rodiny. Jeho oblíbený terč je Edward, avšak netuší, že jeho další žertík bude ku prospěchu. Spoluartorská s Lenusilka.

 

Ťuk, Ťuk

Je den, kdy dětí koledují. BlairCullen

 

Halloween ve Volteře

Halloween ve VolteřeJsou sice Vánoce, ale snad nikomu nebude vadit, že jsem trochu opožděně vydala parodii s halloweenskou tématikou. A o čem to vlastně je? No, prozradím jen tolik, že se Aro rozhodl uspořádat halloweenskou párty. Tak dejte vědět, co na to říkáte.

 

Mrazík aneb Edward Ivanem a Bella Nasťou

Tož, trošku té Vánoční náladičky, ne?
Podle mě je to teda slátanina až za vrata, ale proč se nepodělit, co horšího než žádné komentáře se může stát? Stejnak nekomentujete, tak je to jedno...
S láskou a přáním vánoční pohody.
Kim ♥

 

Cullenovi a Star Dance 2. kapitola - Trénink na vystoupení

Cullenovi a Star Dance 2. kapitola - Trénink na vystoupení... dnes je na programu latina! Tak koukejte, co nám z toho vzejde! Co se stane když Alice zjistí, že potřebuje další šaty? Co se stane když Ness prohlásí, že už je velká holka? A co se stane Carlisleovi a Emmettovi, když naštvou Alice? Jen čtěte!

 

Jasper u zubaře

Tahle parodie je o tom, jak jde Jasper k zubaři a nesmí vyslovit jejich tajemství. Jaké tajemství? To se dozvíte v článku. Doufám, že se vám to bude líbit. Přeji vám hezké čtení. Jacobka.

 

Vtipy po Cullenovsku 4

Vtipy po Cullenovsku 4A je tu další várka vtipů na téma Cullenovi. Tak co pobaví Vás nějaký?

« Předchozí  1 ... 7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17 ... 54   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!