Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Vánoce na Aljašce

19


Vánoce na AljašceMám tu netradiční parodii na tradiční téma Vánoce. Nejedná se totiž o Cullenovy ani Volturiovy, ale klan z Denali bude slavit tyto zimní svátky. Co všechno se stihne za jeden den roztrhat, oholit a zmutovat? To brzo uvidíte. A kdo se stihne přimotat do příběhu? Radši se ani neptejte… :DD Tentokrát je to psané ve stylu scénáře. (Připravte se na to, že v téhle parodii je možné všechno...)

Carmen: (Upravuje výzdobu ze světýlek nad dveřmi, přičemž si radostně prozpěvuje vánoční koledy.) „Jingle bells, Jingle bells…“

Eleazar: (Dělá jí stoličku. Neustále si nadává, že se nechal přinutit k napodobování nábytku a brblá si pod fousy – které nemá, samozřejmě.) „Jaký blázen vymyslel Vánoce? Já to určitě nebyl, protože jsem aspoň trochu intel…“

Carmen: (Přeruší ho.) „Přestaň si konečně takhle brblat, když ani nemáš fousy!“

Eleazar: (Chce emigrovat do Volterry za Irinou. Najednou zapomene, že drží Carmen, a vypálí vpřed s úžasným nápadem.)

Carmen: (Padá na zem a křičí.) „Ááá!“

Výzdoba ze světýlek: (Padá na Carmen a modlí se, aby dopadla vedle.)

Carmen: (Rozplácne se na zemi.)

Výzdoba ze světýlek: (Modlitby nezabraly a ona narazí přímo na Carmeninu hlavu. Náraz způsobí světýlkům otřes mozku a ona splašeně blikají všemi různými barvami.)

Carmen: (Za naštvaného vrčení se zvedá a odchází do obýváku. Když vkročí do dveří, přitančí k ní nadšená Tanya a začne na ní věšet třpytivé ozdoby a koule.)

Tanya: „Jé, Eleazar už přinesl stromeček!“

Carmen: (Vrčí ještě víc.)

Tanya: (Všimne si vrčení, ale nedokáže ho identifikovat. Nakonec usoudí, že je stromeček na baterky.) „Asi se něco porouchalo…“ (Na to se rozpřáhne a uhodí Carmen přímo do hlavy.)

Carmen: (Zatemní se jí před očima a znovu padá na zem.)

Výzdoba ze světýlek: (Modlí se, aby aspoň teď dopadla vedle. Ale opět padá Carmen přímo na hlavu. Na to se blikání světýlek zpomalí a ona při každé změně barvy vydají skřípavý zvuk.)

Tanya: (Všimne si nohy čouhající zpod kupy roztříštěných ozdobiček a světýlek. Rozhodne se zavolat na pomoc sestru.) „Ka… Kate!“

Carmen: (Pomalu přichází k sobě a zvedá se. Prostrčí dírou mezi spletencem výzdoby ruku.)

Tanya: „Áááá! Ten stromeček je zmutovanej! Kolikrát jsem vám říkala, abyste ho nepůjčovali Carlisleovi!“ (Začíná propadat hysterii.)

Carmen: (Nechápe, o jakém stromečku se mluví a natahuje k Tanye ruku, aby ji uklidnila.)

Kate: (Doposud si listovala módním časopisem na gauči, teď obrací pohled z nové kabelky od Prady na sestru. Něco jí na stromku nehraje, možná to, že nemá větve, ale nohy. Při přemýšlení, proč tomu tak je si všimne černých lodiček a už na sto procent ví, jak to se zmutovaným stromkem je.) „Tanyo, to ale není…“

Tanya: (Je příliš vystresovaná na to, aby Kate poslouchala. Jednoduše popadne čouhající ruku a trhne s ní. Ozve se zvuk skřípání a taky vylekaný výkřik.) „A máš to, stromku! Nedáš si s námi štědrovečerní večeři? Kate, že tu může zůstat?“ (Otáčí se k sestře a škemrá.)

Carmen: „Co to, kruci, vyvádíš?!“ (Zbylou jednou rukou ze sebe strhne vánoční výzdobu a odhodí ji.)

Výzdoba ze světýlek: (Už se nemodlí, jelikož jí je jasné, jak to dopadne.)

Kate: (Nestihne uhnout a výzdoba jí tak přistane na hlavě.)

Výzdoba ze světýlek: (Dopadne Kate na hlavu a všechna světýlka se roztříští.)

Tanya: „Stromečku, nestál jsi náhodou támhle?“ (Šokovaně se otáčí a spatří rozzuřenou Carmen bez ruky.) „Proč jsou všude mutanti, proč?!“ (Propadá záchvatu hysterie, odhodí ruku a uteče směr les.)

Carmen: (Potom, co si přilepí ruku zpět zelenou páskou se Santy, pomáhá Kate s vyprošťováním.)

Tanya: (Přibíhá domů a křičí.) „Další mutant, koukejte!“ (Při tom třesoucí se rukou ukazuje ven směrem do zatemnělého lesa.)

Mutant: (Pomalým krokem se sune k domu.)

Bouřka: (Rozhodne se přidat napínavou atmosféru a začne chrlit blesky hlava ne nehlava.)

Dívky: (Schoulí se k sobě a ječí.) „Ááá!“

Carmen: (Po chvíli přestane ječet.) „Není to náhodou…“

Eleazar / Mutant : (Táhne za sebou obří bradku přilepenou lepidlem s Hurvínkem a Spejblem na obalu.)

Kate: „Co to sakra je?“

Eleazar: (Vítězně se postaví před dívky a usmívá se od ucha k uchu. Potom se zatváří znuděně a začne si opět brblat pod – tentokrát už je má – vousy.) „Jaký blázen vymyslel Vánoce? Já to určitě nebyl, protože jsem aspoň trochu inteligentní.“

Carmen: (Přestane šokovaně zírat a vzpamatuje se jako první.) „ Kde jsi to proboha sebral? Vykradl jsi snad kadeřnictví?“

Eleazar: „To je dlouhý příběh…“

 

Ve Volteře:

Bratři vládci: (Chaoticky pobíhají po hradu v pyžamech s koťátky, o kterých se neměl nikdo nikdy dozvědět, a hledají své ztracené vlasy.)

 

 

Denaliovi: (Dojídají posledního svátečního lenochoda a potom jsou Carmen donuceni zpívat koledy. Po skončení sborového vystoupení se odebírají na zahradu.)

Carmen: „Tak a teď si každý bude přát to, co by chtěl dostat pod stromeček.“ (Přeje si holicí strojek na Eleazara.)

Eleazar: (Přeje si ještě Janiny vlasy, jelikož Caiova blond není tolik zářivá.)

Kate: (Přeje si soukromou zásuvku pro nabíjení své ruky.)

Tanya: (Nejdřív dumá nad tím, kam až budou muset jít pro dárky, když stromeček utekl, ale potom přejde k přání. Přeje si Edwarda s mašlí na hlavě.)

Carmen: (Zacinká zvonečkem.) „A jde se na předávání dárků. Letos nakupoval Eleazar, tak určitě budeme všichni překvapení.“

Denaliovi: (Odchází do obývacího pokoje, kde je ve stojanu ozdobený tis.)

Dívky: (Posadí se na gauč.)

Eleazar: (Čte jména.) „Nejdříve tu je Kate.“

Kate: (Zvedá se a bere si od Eleazara dárek. S očekáváním roztrhne balicí papír.) „No teda, pohlednice od Iriny!“ 

Milá sestřičko,

Aro, Caius a Marcus se můžou zbláznit ze ztráty svých nejlepších přátel, totiž vlasů. Nakupují paruky pořád dokola, ale s žádnou nejsou spokojení, takže tomu věnují svůj veškerý čas. Každý si tak může dělat, co chce a kdy chce, nikdo mu nerozkazuje. Heidi dokonce uvažuje o tom, že si tu zřídíme dětský tábor! Alec by byl spíš pro koncentrační… jenom místo plynu upíři a místo vězení stylové pokoje.

Musím jít, protože mě honí Sulpicie. Aro měl zase halucinace a spletl si mě s parukou, takže po mně vyjel. Ona bohužel byla u toho a teď trpí utkvělou představou, že spolu něco máme.

Papa a pozdravuj ségry.

Kate: (Dojatě brečí.)

Eleazar: „Trochu to naškrábala, jelikož jsem ji musel popohánět, aby mě nechytili při činu. Dále pokračujeme Tanyou.“ (Podává jí dárek. Ehm… spíš dar.)

Tanya: (Nadšeně si přebírá dvoumetrovou krabici a šeptá si.) „Ať je to Edward, ať je to Edward!“ (Na nic nečeká a rozerve celou čelní stranu i s papírem. Z krabice vyskočí Bella v tričku s nápisem.

Bella: „Překvapení!“ (Usmívá se od ucha k uchu a mrkne na Eleazara)

Eleazar: (Potlačuje výbuch smíchu.)

Tanya: (S nenávistným pohledem si přeměří svůj dar a pak Eleazara.) „Dostala jsem Bellu! Proč jsem dostala Bellu?!“

Bella: (Dělá grimasy a obličeje na Tanyiny zády, čímž rozesměje všechny okolo.)

Tanya: (Rozzuřeně popadne ubohý tis a začne s ním Bellu honit po domě.)

Tis: (Neví, co ho čeká, takže se taky modlí.)

Výzdoba ze světýlek: (Ťuká si na žárovku a přemýšlí, proč je tis tak naivní.)

Eleazar: (Radši pokračuje v předávání.) „No a nakonec má milá Carmen.“

Carmen: (Uchopí do ruky krabičku. Potom ji s předčasným úsměvem otevře. Z krabičky vypadnou jakési tablety a návod k použití. Nahlas ho čte.) „Aplikujte, pokud trpíte častou nespavostí. Tys mi dal prášky na spaní?!“

Eleazar: (Směje se. Když si všimne jejího výrazu, zvedá ruce před sebe v obraném gestu.) „Abys nebyla tolik podrážděná.“

Carmen: (Usměje se ironický úsměvem.) „Taky pro tebe něco mám, lásko.“ (Strhne mu bradku.)

Eleazar: „Nééé!“ (Svalí se na gauč vedle Kate a začne plakat s ní.)

Tanya: (Na chvíli přestane máchat tisem a nadšeně se podívá na Eleazarovu zničenou bradku.)

Bella: (Využije toho, že se ono vražedné stvoření celé šťastné, že je bradka mrtvá, otočilo na Eleazara a seskočí z diamantového lustru. Potom utíká pryč.)

Tanya: (Rychle se vzpamatuje a běží za ní.)

 

Jak to všechno dopadlo?

Bella se v pořádku dostala domů. Tričko bohužel úplně v pořádku nebylo. Tanya ji honila dlouhé hodiny, ale potom se jí postavila do cesty řeka plná kamenů. Spadla do ní přímo po hlavě. A když se začínala zvedat, poprvé se střetly jejich pohledy. Ještě téhož roku se Tanya provdala za Sauronovo obří ohnivé oko, které chtělo u řeky spáchat sebevraždu, ale zamilovalo se tam do své ledovky, jak jí rádo říká. Kate neopustila svou pohlednici ani gauč. Eleazar se odmítl bradky vzdát, a tak dlouho utíkal před rozzuřenou Carmen. Nakonec našel útočiště hluboko v podzemních jeskyních, kde ho hostí Glum. Eleazar totiž zvítězil v hádankách, když se ho z nutnosti zeptal, kde je tam záchod. A Irina si nakonec přeci jenom něco začala s Arem. 

 


 

Tak a po pár hodinách u PC vznikla má první parodie. :))) Je opravdu první, tak se Vám snad bude líbit a zanecháte nějaký ten komentář nebo smajlíka. ;)) Jinak mám taky ráda Pána prstenů, takže jsem se rozhodla zapojit nějaké postavy. No, doufám, že mě za to nezabijete! :DDD 

Pááá Vaše Dianeh001



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vánoce na Aljašce:

 1
9. Bella
27.08.2013 [20:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.07.2013 [2:25]

Agule99Hele na první parodii je to úžasný! Ne, netlemila jsem se jako blázen, to ti klidně přiznám, ale například výroba ze světýlek, co si ťuká na žárovku mě rozsekala Emoticon Emoticon Emoticon Já nikdy parodii nenapsala, i když bych ráda, ale asi proto nemám dost humornou povahu, takže se ti klaním, fakt to bylo skvělý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
*A.99*

7. .:,
29.07.2013 [13:17]

Tak ten LOTR na záver ma odrovnal ... Mačiatka , fúzy pod ktoré by sa dalo mrmlať , mimoriadne pobožné svetielke a tis a ťukanie na žiarovku boli taktiež výborné . Na dnes si mi spravila výbornú náladu . Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.06.2013 [12:34]

hoshishimoc super nejlepší byl Sauron

23.06.2013 [12:35]

VeubellaPěkné. Na první parodii je to vážně povedené. Emoticon
Nejvíc se mi líbil Aro s pyžamem s koťátky a taky výzdoba ze světýlek, která si ťuká na žárovku. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. kiki1
22.06.2013 [16:57]

Moc pekný. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.06.2013 [16:52]

GabrielaVespucciTlemila jsem se jako silena hlavne s pyzamem s kotatky :-D

22.06.2013 [16:49]

GabrielaVespucciTlemila jsem se jako silena hlavne s pyzamem s kotatky :-D

18.05.2013 [19:54]

WhiteTieOmlouvám se, ale článek ti musím bohužel vrátit. Máš v něm chyby.

+ skloňování jmen,

+ v textu se nepoužívá kapitála (Caps lock),

+ jedno písmeno můžeš zopakovat pouze třikrát (tudíž nééé, nikoliv néééééé),

+ čárky,

+ ni/ní,

+ věta končí tečkou (popř. otazníkem či vykřičníkem).

Až si to vše opravíš, zaškrtni "článek je hotov". Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!