Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Strange town of Forks 3. kapitola

Seth


Strange town of Forks 3. kapitolaTak a další díl. Po hodně dlouhé době. Nejel mi word, a tak jsem tohle napsala nakonec u kámošky.

3. Kapitola

„Jé… Lello, já myslel, že nepřijdeš,“ usmál se na mě jak na debžota Petard.

„No… jak vidíš tak jsem tady. Jo a Petarde, proč sebou všude vláčíš tu růžovou šňůrku?“ zeptala jsem se zaraženě a koukala na tu šňůrku.

„No, Lello, víš Dement je nemocný, a tak mě máma přesvědčila, abych vyvenčil Ferdu,“ odpověděl mi otráveně.

„Jo no a Petarde, fakt žere jen ty lopaty?“ zeptala jsem se podezíravě.

„Mno, on taky žere boty, ale ty se nemáš čeho, bát šrotuje jen značkový. Nejraději má DC a Converse!“ uklidňoval mě.

„Cože? Tím chceš jako naznačit, že mí boty nejsou dost dobrý?!“ řvala jsem na něj naštvaně. No to si snad dělá… srandu.

„Ale ne, tak jsem… to nemyslel… to já…!“ koktal nervózně.

„Tak jo kamaráde, teď jsi to podělal. Seru na tebe jdu domů!“ naštvala jsem se, otočila na podpatku a odkráčela.

„Proč to ten Petard dělá?“ ptala jsem se sama sebe cestou domů.

„Lello, to už jsi doma? Jára by si s tebou rád promluvil, jo a máš ještě dost pepřáků???“ zeptal se taťka.

„Jo tati, jsem doma, řekni Járovy, že nemám čas jo a pepřáky ještě mám a taky ti předem hlásím, že jdu spát,“ řekla jsem unaveně a zívla si.

Ve škole:

„Dobrý ráno Lello, jak pak se ti žije?“ zeptala se mě Lésike.

„Ale jo dobře se mám, teda až na ten skandál s Petardám!!“ odpověděla jsem.

„Cože! Ježiš no zaveď mě do detailů,“ nastražila uši.

„Ježiši, sorry jde sem Chikong, já pádím, protože mi Petard vyprávěl o jejich masopustu brrr… no nic já opravdu mizím,“ rozloučila jsem se ve spěchu. Někdo mě najednou zatáhl za roh a já se vyděsila. Co to?

„ÁÁÁ… Petarde co se sakra děje?“ zeptala jsem se a napadla mě bezvadná oplata. Chystala jsem se vykřiknout, ale nestihla to. Políbil mě a já se v šoku nechala. Uvědomila jsem si to a vlepila mu facana.

„Co je?“ zeptal se nechápavě.

„Nepřibližuj se ke mně, ty hulváte,“ zakřičela jsem na něj.

„Ale…“ chtěl něco namítnout, avšak já ho nenechala.

„Hele ty stoletej upíří impotente, dej mi pokoj. Za chvíli začne hodina a jako by už nestačilo, že s tebou sedím v jedné lavici. Ještě tohle teď.“ Já vím byla jsem na něj hnusná, ale co jiného jsem mu měla říct po té včerejší hádce?

Po škole:

„Jé, čau, Lello, nechceš hodit dom?“ ozval se Járův hlas. Otočila jsem se.

„Jé tos na to kápnul, mě se popelnice rozpadla.“

„Jo no v mém Cadillacu budeš jako doma,“ usmál se. Až teď jsem si uvědomila jaké, že to má auto.

„Ach ne!“ vydechla jsem zmučeně. V tu chvíli jsem zahlédla Petardův výraz mučeného štěněte.

„Copak je Lello, cvrkla sis do gatí?“ zeptal se Jára.

„Ne prosím tě, seš blbej nebo co!“ mávla jsem rukou.

„Jo prý jsem, maminka mě ve třech měsících upustila na hlavičku,“ uřechtl se jako kůň.

„Promiň, musím vystoupit, neboj se o mě, mám vepřáků, až s nimi nemám co dělat. Určitě dom dojdu celá,“ uklidnila jsem ho a vystoupila.

„Tak jo!“ souhlasil a rozloučil se.

„Petarde, počkej!“ zakřičela jsem na odcházejícího Petarda, vypadalo to, že mě neslyšel. Nebo to jen tak hrál?

„Co je Lello?“ řekl hrubě a se slyšitelným naštváním v hlase.

„Já ti chci něco říct!“ doběhla jsem ho.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Strange town of Forks 3. kapitola:

 1
09.08.2011 [23:37]

Emoticon Emoticon Emoticon uáááááu !!!! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!