Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly


 

Zakázaná láska - 1.část

Zakázaná láska - 1.částPrvní část zřejmě trochu netradiční povídky. V příběhu vůbec nefiguruje Bella. Místo ní je zde mladá vlkodlačka. Sestra Sama Uleye... Sophie. První část povídky je věnována jejich vztahu. V dalších částech se dozvíte, jak se seznámili a co se stalo poté :)
Předem děkuji za komentáře :))

 

I.Hranice života

I.Hranice životaSlovenská povídka..

Dúfam, že sa vám to bude páčiť..prajem príjemné čitanie

 

2gether-1.díl

2gether-1.dílDalší povídka z Bellina pohledu.

 

Nový (Ne) Život

Nový (Ne) ŽivotKaždej teď píše, tak jsem dostala takový nápad........

 

Růže, byť zvaná jinak voněla by stejně - part 1

Růže, byť zvaná jinak voněla by stejně - part 1Příběh o tom, co by asi bylo, kdyby se Bella nechala po svatbě přemluvit ke dvěma semestrům na Darthmoutu... :-)

 

Osud - 1.kapitola - Dům kousek od Forks

Osud - 1.kapitola - Dům kousek od Forks Tak tu máte první díl z mojí kapitolovky: "OSUD?"

 

Cítila jsem naději - 1.část

Cítila jsem naději - 1.částTohle možná není tradiční povídka, ale pořád je to TwiFiction, což postupem času zjistíte. =) A třeba budete mít s hlavní hrdinkou i něco společného - pokud někde ve skrytu duše taky doufáte, že upíři od Steph existují. ;-) Možná vám tahle povídka bude připadat primitivní jako mě... Ale postupem času se to snad zlepší... =)

Síň slávy

Půlnoc - část 1.

Půlnoc - část 1.Dávám sem první část své povídky. Navazuje na Rozbřesk a celkem se drží faktů. Jen něco je jinak. :) Doufám, že se bude líbit. Zatím se jen rozjíždí...

Síň slávy

Prokletí nesmrtelných - část 1.

Prokletí nesmrtelných - část 1.Moje první kapitolová povídka nese název Prokletí nesmrtelných. Hlavními postavami jsou zpočátku Bella s Edwardem, později se však děj stáčí směrem jiným. Přeji příjemné čtení. Vaše Lareth

 

Věčnost - I. kapitola - Zjištění

Věčnost - I. kapitola - Zjištění  Děj se odehrává po Zatmění... Je to asi hodně podobné BD, takže se omlouvám, ale já BD ještě nečetla :) Je to trošku nudný, ale co už...

« Předchozí  1 ... 211  212  213  214  215  216  217  218    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!