Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly

Sraz Ostrava!!! 08


 

Seznamte se, Cullenovi-1.část

toto je povídka mojí ségry. Tak vám představuji mojí povídku doufám, že se vám bude líbit. Je to taková střeštěná povídka. Osobnosti jsou takové připepřené a trchu vtipné. Je to můj vtip, ten je takový zvláštní. Doufám, že to pochopíte.

 

C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! 1. část

C-C… C… C… C-C… C-Cullenovi!! 1. částJednorázovka rozdělená na několik částí. Aneb když jsme s Marťou (spolužačka a v tomto případě druhá hlavní 'hrdinka') celý den mluvily o tom příběhu, kde se 6 Češek dostalo do Forks, rozvíjely jsme teorie, co bychom dělaly my. A já si prostě nemohla pomoct a musela to napsat... (stále píšu) P.S.: Název... dohodly jsme se, že jiný nejde. Víte, my jsme si některé situace, které by nastaly po našem přenusutí, představovaly docela detailně. A tahle... neměla chybu XDDD...

 

nekonečné šťastie

Bellu hneď ako ju Edward opustil ju kusla Victoria a premenila ju v upíra. Bella chcela byť upír ale iba pre Edwarda a tak sa rozhodne, že pôjde do Volterry a bude žiadať o smrť. Aro jej to vyhovorí a pošle ju do mestečka. No potom jej povie, že tam miery nová skupinka upírov a Belline najhoršie nočné mory sa začínajú... píšte či mám pokračovať a aj kritiku myslím, že to prežijem a ešte moja slovenčina je strašná tak ma neukameňujte. Príjemné čítanie.

 

Mrtvá?

Mrtvá?Tak toto je moje první povídka. Podle mě je trohu nudná ale jestli se vám bude líbit tak slibuju že v další kapitole už se bude něco dít. Je to docela krátké a je to psané z různých phledů.Tak prosím pište komentíky ať ty kladné nebo záporné.

 

Lovec upírov-Prolog

Lovec upírov-Prolog Ahoj.Takže toto je moja prvá poviedka.Nehnevaj te sa ale dneska možno pridám len Prolog alebo možno stihnem napísať aj 1.kapitolu.Som chorá a moc nemôžem byť pri počitači.Inak príjme oceneie i kritiku tejto poviedky.Pls a napíšte či mám pokračovať alebo nie.Dik :D

Dokončeno

Existují šťastné konce???- 1. část

Ahoj lidi dávám sem moji první povídku. doufám že se vám bude líbit. Ale musím vás upozornit zatím v tomto díle není Edward je to takovej úvod. Klidne mi napište i kritiku.

Dokončeno

Osud

OsudJe to už moja druhá poviedka...je a Sare a zatiaľ neprezradím o kom ešte..to bude prekvapenie...má to niečo spoločné so Súmrakom ale niečo je úplne inak..Prajem príjemné čítanie a pls o komentíky-kladné aj záporné... po prípade napíšte čo sa vám tam nepáči...dúfam, že to nebude až také zlé heh

Dokončeno

Odlúčenie

OdlúčenieNo a je tu ďalšia poviedka. Bude trochu odlišná od ostatných aj keď mená ostávajú rovnaké. Prajem vám príjemné čítanie a do komentíkov mi pls napíšte, či chcete pokračovanie alebo nie.

 

Moonlight

MoonlightAhojki! Tak jsem se odhodlala napsat svoji první povídku,tak doufám,že se vám bude líbit. Je to povídka o Isabelle a Edwardovi tak,jak bych si to představuju já. A budu ráda pokračovat,když se to bude aspoň někomu líbit,protože už mám představu,jak by to pokračovalo.Tak mi napište prosím nějaký ten komentář,děkuji a pěkné čtení přeju!:-)

 

Koncem to nekončí

Koncem to nekončíAhojky tak jsem si říkala že bych vám sem taky dala nějakou povídku tak tady máte jednu na pokračování ...no snad se vám bude líbit :D doufám xD

« Předchozí  1 ... 206  207  208  209  210  211  212  213  214  215  216 ... 218   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!