Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vybrané první díly

...


 

Temný Úplněk 1. Ztráta

Je to moje první povídka tak doufám že se bude líbit. Prosím pište komentáře. Vloné pokračování k Rozbřesku. Uplyne už skoro rok od poslední návštěvy Volturiových ,ale teď míří do Forks znova. Co asi budou chtít?

 

Šedočerný pes 1.Kapitola : Sen

Šedočerný pes 1.Kapitola  : SenTahle povídka ukazuje na různé chování vlkodaků - někteří se dovedou ovládat a jiní naopak vůbec ne. Je to moje první povídka, takže prosím o komentáře, jestli mám psát dál.

Síň slávy

Falling star - 1. Renesmee

Falling star - 1. RenesmeeMoje první povídka. První kapitola Renesmee - je spíš úvahová, než dějová. Je to vlastně pokračování Rozbřesku po třech letech od narození Renesmee. Prosím pište komentáře, doufám, že se vám povídka bude líbit.

Síň slávy

Nečekaná láska - 1. kapitola - Seznámení

Nečekaná láska - 1. kapitola - SeznámeníPříběh je většinou psán z pohledu Edwarda. Edward se rozhodne, že Bella má právo na to, aby zažila vše, co jí život přichystá (děti atd..) a tak se rozejdou. Povídka je psána s odstupem času, kdy je Bella vdaná za Jacoba a má s ním děti. Všechno to začne, když se Edward jednoho večera jde projít a potká dívku Lillian. Netuší však kolik tajemství kolem ní je. A další problém - Tanya.

 

Znovu na začátku-1. Setkání

Toto je moje první povídka. Je to po tom,co Edward opustil Bellu a ona se více sblížila s Jakobem. Edward se se svou rodinou přestěhovali na Aljašku.On a jeho sourozenci chodí na místní univerzitu. Povídka začíná v den kdy Bella,Jakob,Mike,jessika,angela a Ben nastoupí na tutéž školu. Jenže nikdo z nich není takový jací bývali. Vše se změnilo. Budu ráda za vaši kritiku i rady jak to vylepšit.

 

Jasper a Alice 1.část

Jasper a Alice 1.částRozhodla jsem se napsat, jak by asi mohlo vypadat shledání Jaspera a Alice. Nevím, je to moje druhé dílo a ráda bych věděla, jestli mám pokračovat nebo ne. Moc vás prosím o komentáře-sem s kritikou! :-)

 

Dar 1.Kapitola

Dar     1.KapitolaTato povídka se jmenuje Dar,a je o Sam 16-tileté blondýnce která se změní ale nebude o tom vědět co se stalo,už v první kapitole se setkáte s Cullenovými tedy zatím s jedním,je to jako po Rozbřesku ale bez Nessie P.S.:příští díl plánuju tak určitě do konce dubna,kdy budu mít čas možná příští týden podle toho jak se bude povídka líbit,pište komentáře

Dokončeno

Můj osud - 1. díl

Můj osud - 1. dílJde o moji první povídku. Příběh se odehrává v Denveru. Žije tam Isabella a její sestra Claudie, jejich rozvedená a nyní už znovu vdané matka René a její nový manžel Phil. Ten je velice úspěšný realitní makléř. Edward žije se svojí upíří vegetariánskou rodinkou ve Forks. Všichni žijí šťastně, ale jen do doby než se stane nehoda, která změní život naprosto všem...

Dokončeno

Do skonání světa - 1. kapitola

Do skonání světa - 1. kapitolaTato povídka je o Edwardovi a Belle. Tak a tady je první díl doufám že se vám bude líbil. Zanechte prosím nějaké komentáře zda se vám líbil nebo nelíbil.

 

Jaká matka, taková dcera-1,Kapitola

Moje nová kapitolovka. Napadlo mě to dneska ve škole, vlastně ani nevím o co přesně půjde. Když měla Bella udělat rozhodnutí, zůstala člověk a stala se Jacobovou manželkou. Nejde ani o Bellu, ale o její dceru, která studuje ve městě, kam se přistěhují staří známí Cullenovi. Jaké budou reakce? opět prosím o komentáře-zda mám pokračovat nebo ne?! :-D

« Předchozí  1 ... 204  205  206  207  208  209  210  211  212  213  214 ... 218   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!