Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Soutěže

Moje kresbička Belly jako upíra :D


NEWS

Miss Vampire Stmívání.eu 2010 vyhlášení!

Miss Vampire Stmívání.eu 2010 vyhlášení!Tak je to tady. Po 2 týdnech hlasování konečně známe vítězky obou kategorií. A které to tedy jsou, které se ode dneška mohou pyšnit titulem Miss Vampire Stmívání.eu a vyhrály věcné ceny?
Prosím výherkyně, aby se ozvaly kvůli cenám. :)

 

Nej povídka měsíce listopadu

Nej povídka měsíce listopadu

Věnujte hlas povídce, která vás zaujala, pobavila, rozplakala, či okouzlila. Anketa pro měsíc listopad právě startuje...
Prosím, prvně si pořádně pročtěte pravidla, aby nedošlo k omylu - udělaly jsme pár změn. :)
POZOR! Dnes o půlnoci končí hlasování!

NEWS

Nej povídka října - výsledky

Nej povídka října - výsledky

Sečteno, podtrženo...

Tady jsou výsledky!

 

Miss Graphic Vampire Stmívání.eu 2010

Miss Graphic Vampire Stmívání.eu 2010Představujeme vám naše grafické upírky. :)

ČTĚTE POZORNĚ! Objevují se 3 hlasy pro jednu osobu, tohle NEUZNÁVÁME. Takže máte 3 hlasy, ale jak se píše v závorce => RŮZNÉ!

 

Miss Nature Vampire Stmívání.eu 2010

Miss Nature Vampire Stmívání.eu 2010Všechny krásné Nature upírky dohromady. Tak hurá do toho.

ČTĚTE POZORNĚ! Objevují se 3 hlasy pro jednu osobu, tohle NEUZNÁVÁME. Takže máte 3 hlasy, ale jak se píše v závorce => RŮZNÉ!

NEWS

Miss Vampire Stmívání.eu 2010 odhalení!

Miss Vampire Stmívání.eu 2010 odhalení!Přišla chvíle velkého odhalení, na kterou spousta z vás jistě čeká. Najdeme společně ty správné Miss?
Čas se nám krátí, už jste zvolili svou Miss? Hlasování končí DNES 15. 11. o půlnoci!

NEWS

Nej povídka měsíce října

Nej povídka měsíce říjnaVěnujte hlas povídce, která vás zaujala, pobavila, rozplakala, či okouzlila. Anketa pro měsíc říjen právě startuje...
Prosím, prvně si pořádně pročtěte pravidla, aby nedošlo k omylu. :)

Nezapomeňte, že do dnešní půlnoci je poslední možnost hlasovat pro vašeho oblíbeného autora.

NEWS

Miss Vampire Stmívání.eu 2010

Miss Vampire Stmívání.eu 2010Chceš se stát jednou z nejkrájsnějších upírek Stmívání.eu? Tak neváhej a přihlaš se do soutěže Miss Vampire Stmívání.eu 2010. Výherce čekají hodnotné ceny!
Čas se nám krátí, nezapomeňte 31. 10. je uzavírka!

 

Spisovatelská soutěž - Jen a len vy - výsledky

Spisovatelská soutěž - Jen a len vy - výsledkyVýsledky spisovatelské soutěže Jen a len vy!

 

Jen a len vy - Spisovateľská súťaž

Jen a len vy - Spisovateľská súťažĎalšia súťaž s názvom Jen a len vy. V čom sa teda bude súťažiť? Čítajte a študujte... :)

Soutěž uzavřena, výsledky budou kolem 20.9.2010.

« Předchozí  1 ... 10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!