Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Soutěže » Nej povídka měsíce října

vps_02


Nej povídka měsíce říjnaVěnujte hlas povídce, která vás zaujala, pobavila, rozplakala, či okouzlila. Anketa pro měsíc říjen právě startuje...
Prosím, prvně si pořádně pročtěte pravidla, aby nedošlo k omylu. :)

Nezapomeňte, že do dnešní půlnoci je poslední možnost hlasovat pro vašeho oblíbeného autora.

Je to až neuvěřitelné, ale vracíme se zpět s anketou o vaši nejoblíbenější povídku. Systém hlasování zůstává stejný, ovšem máme tady pro vás pár změn. Shrneme si to v pár bodech.

1) Hlasovat se bude po celý měsíc tudíž od 1. do 30. / 31. dne v měsíci, posledním možným časem pro hlasování tedy bude čas 23:59.

2) Hlasovat můžete pro jednorázovku, parodii, kapitolovou povídku, či poezii. Je jedno, kdy byla povídka vydána, zda-li je kapitolová povídka již dokončená, či má teprve dvě kapitoly. Zkrátka hlasujte pro cokoliv, co vás nadchlo, pobavilo, rozplakalo, či jinak zaujalo.

3) Hlasovat můžete maximálně pro pět povídek, ne víc!

4) Hlasuje se formou komentářů od zaregistrovaných uživatelů, tudíž pokud byste si svou volbu rozmysleli, můžete komentář upravit, ovšem pouze do ukončení hlasování. Komentáře od neregistrovaných uživatelů se nebudou počítat (ta minuta pro registrování vás snad nezabije :)).

5) Výsledky se dozvíte vždy nejpozději do týdne po ukončení hlasování, mezitím, co budeme sčítat vaše hlasy, budete již moci hlasovat o povídce v následujícím měsíci, pro kterou bude vydaný další článek!

6) Místo předchozích patnácti míst se bude vybírat pouze deset nejzmiňovanějších povídek, z nichž první tři budou speciálně oceněny.

Ceny, kterých se výherci dočkají:

Za vaším jménem se u každého článku po dobu jednoho měsíce bude zobrazovat přívlastek autor měsíce. Např.: xxx (autor měsíce). Po uplynutí jednoho měsíce vám bude znovu odebrán.

Další novinkou je, že první nový díl vítězné povídky, který po svém vítězství v anketě vydáte, vám umístíme jako TOP článek na titulní stranu, kde ho necháme všem na očích jeden den. Pokud by se jednalo o dokončenou povídku, bude na titulní stranu dán prolog či první kapitola.

7) Pokud se během dvou měsíců dostane do první trojice stejná povídka, bude jí na další měsíc vystavena tzv. Stop karta, což znamená, že pro tuto povídku nebudete moci po jeden měsíc hlasovat.

Doufáme, že vše je jasné a vy máte své favority ujasněné. Nezapomínejte, že každý hlas je cenný a třeba právě on dopomůže vaší oblíbené povídce k prvenství. :)

Tak tedy vzhůru do toho!

 


Poprosím vás, abyste psali první jméno povídky a až poté autora. Dále pokud budete přidávat další hlasy, neupravujte původní komentář... Průběžně to počítáme a dělalo by to zmatky. Děkuju. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nej povídka měsíce října:

 1
02.07.2012 [4:48]

OrigamigirlJak se tak dívám tak se toho moc nezměnilo. Páni, u většiny těhle povídek neznám často ani autora, až na ty chronicky známé...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!