Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Soutěže


 

Nej povídka měsíce března/marca

Nej povídka měsíce března/marca S prvním březnem přichází i třetí anketa roku 2012...
Věnujte i tentokrát svůj hlas povídce, která vás dostala do kolen, vykouzlila vám úsměv na tváři nebo vás rozesmutnila.

Nejprve si pozorně přečtete pravidla, teprve poté hlasujte!

 

Nej povídka měsíce února/februára - výsledky

Nej povídka měsíce února/februára - výsledky

Sečteno, podtrženo...

Tady jsou výsledky!

 

Valentýnská rychlosoutěž - výsledky

Valentýnská rychlosoutěž - výsledkyZde jsou výsledky naší rychlosoutěže. I za tak krátkou dobu došla spousta povídek. Pilně jsme hodnotily a naše snažení se dobralo ke konci. Tady jsou výsledky!

 

Valentýnská rychlosoutěž

Valentýnská rychlosoutěžPřinášíme vám netradiční Valentýnskou soutěž - rychlosoutěž! Doba na tvoření bude krátká, ale my i tak doufáme, že plodná.

Povídky posílejte do dnešní půlnoci

 

Nej povídka měsíce února/februára

Nej povídka měsíce února/februáraVenku je taková zima, že kdo nikam nemusí, sedí radši doma v teplíčku. A často také čte - stejně tak naši čtenáři.
Dejte hlas povídce, která vám zpříjemnila zimní den, která vás i v tomto počasí zahřála, vyloudila vám úsměv na tváři - nebo prostě jen proto, že je vaše oblíbená.
Druhé hlasování o Nej povídku v letošním roce právě začíná...

Nejprve si přečtěte pravidla, teprve poté hlasujte, aby nedošlo k omylu.

 

Nej povídka měsíce ledna/januára - výsledky

Nej povídka měsíce ledna/januára - výsledky

Sečteno, podtrženo...

Tady jsou výsledky!

 

Soutěž o záhlaví webu - výsledky

Soutěž o záhlaví webu - výsledkyTvořili jste, hlasovali a výsledky jsou zde!

 

Soutěž o záhlaví webu - hlasování

Soutěž o záhlaví webu - hlasováníPřes týden jste pilně tvořili, teď je na čase hlasovat.

Vyberte vítěze!

 

Soutěž o záhlaví webu

Soutěž o záhlaví webu

Jste graficky zdatní a máte chuť si zasoutěžit?

Vytvořte záhlaví pro náš web!

Dnes soutěž končí, takže využijte poslední možnost k účasti!

 

Nej povídka měsíce ledna/januára

Nej povídka měsíce ledna/januáraS prvním letošním dnem přichází nejen nezbytné vyměňování kalendářů, ale i nová anketa...
Věnujte i tentokrát svůj hlas povídce, která vás dostala do kolen, vykouzlila vám úsměv na tváři nebo způsobila vytopení domova slzami.

Nejprve si pozorně přečtete pravidla, teprve poté hlasujte!

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 20   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!