Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Soutěže

...


 

Nej povídka měsíce prosince/decembra - výsledky

Nej povídka měsíce prosince/decembra - výsledky

Sečteno, podtrženo...

Tady jsou výsledky!

 

Vánoce, Vánoce přicházejí - výsledky!

Vánoce, Vánoce přicházejí - výsledky!Konečně tu máme výsledky naší poslední soutěže v tomto roce! Pilně jsme četly, hodnotily a radily se a tady máte výsledek našeho, i vašeho, snažení! Všem výhercům gratulujeme a děkujeme všem zúčastněným.

 

Vánoce, Vánoce přicházejí!

Vánoce, Vánoce přicházejí!Vánoce se blíží a s nimi ruku v ruce přichází naše Vánoční spisovatelská soutěž. Vítáni jsou samozřejmě všichni, ať už začínající pisálkové nebo ostřílení autoři.

Povídky posílejte do dnešní půlnoci

 

Přízrak Halloweenu - výsledky

Přízrak Halloweenu - výsledkyTak a je to tady!
Po jistě netrpělivém čekání, předcházející vaše usilovné snažení a dřina, vám přinášíme výsledky. Doufáme, že většina bude mít radost, i když ne všichni.

 

Nej povídka měsíce prosince/decembra

Nej povídka měsíce prosince/decembraČekání na sníh je zdlouhavé, avšak s námi si ho můžete zkrátit hlasováním v anketě o Nej povídku.
Dejte svůj hlas povídce, která vás v tomto měsíci potěšila, rozesmála, rozněžnila - nebo prostě jen proto, že je vaše oblíbená. Anketa pro 12. měsíc v roce právě začíná...

Nejprve si přečtěte pravidla, teprve poté hlasujte, aby nedošlo k omylu.

 

Nej povídka měsíce listopadu/novembra - výsledky

Nej povídka měsíce listopadu/novembra - výsledky

Sečteno, podtrženo...

Tady jsou výsledky!

 

Nej povídka měsíce listopadu/novembra

Nej povídka měsíce listopadu/novembraListopad - všudypřítomný vítr, vtíravá zima, padající listí a spolu s tím i nová anketa...
Věnujte i tentokrát svůj hlas povídce, která vás dostala do kolen, vykouzlila vám úsměv na tváři nebo způsobila vytopení domova slzami.

Nejprve si pozorně přečtete pravidla, teprve poté hlasujte!

 

Nej povídka měsíce října/októbra - výsledky

Nej povídka měsíce října/októbra - výsledky

Sečteno, podtrženo...

Tady jsou výsledky!

 

Přízrak Halloweenu

Přízrak HalloweenuMáte rádi strach? Sledujete rádi horory a přemýšlíte, že byste to vymysleli lépe? Tady je šance pro vás! Napište svůj vlastní strachem nebo krví prosycený příběh!

Dnes do půlnoci je poslední možnost zaposlat soutěžní povídku!

 

Nej povídka měsíce října/októbra

Nej povídka měsíce října/októbraJe tady říjen, s ním podzim a s také anketa o vaši oblíbenou povídku.
Věnujte hlas povídce, která vás zaujala, pobavila, rozplakala, či okouzlila. Anketa pro tento měsíc právě startuje...

Prosím, prvně si pořádně pročtěte pravidla, aby nedošlo k omylu.

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16 ... 20   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!