Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS


NEWS

Nikki Reed se vdala

Nikki Reed se vdalaNikki a její nedělní svatba.

NEWS

New poster Breaking dawn

New poster Breaking dawnObjavil sa nový plagát Breaking dawn s Edwardom a Bellou, ktorý je spojený s reklamou na Volvo S60. :)

NEWS

New posters from Breaking dawn!

New posters from Breaking dawn!Objevily se nové plakáty k Breaking dawn. Já si myslím, že všem to tu moc sluší. A co si o tom myslíte vy?

NEWS

Breaking dawn videos by ET

Breaking dawn videos by ETET odvysielalo nové videá z natáčania Breaking dawn a cez víkend bude vysielať reláciu o BD.

NEWS

Nové video Breaking Dawn z Comic-Conu

Nové video Breaking Dawn z Comic-ConuDnes sa taktiež objavilo nové video Breaking Dawn z Comic-Conu. Je to španielsky trailer + nové scény. Je natočené fanúšikmi, čiže nie je v najlepšej kvalite.

NEWS

Breaking dawn Part 1 TV Spot

Breaking dawn Part 1 TV SpotDnes bol zverejnený TV spot Breaking Dawn, kde sa objavili aj nové scény.

EDIT: Přidán překlad od Ziry a doplněno druhé video.

NEWS

Ďalšie stilly BD v People magazíne

Ďalšie stilly BD v People magazíneBoli uverejnené ďalšie, nové stilly BD v magazíne People.

NEWS

Teen Vogue - Jackson Rathbone

Teen Vogue - Jackson RathboneJackson na devátém ročníku Teen Vogue.

NEWS

Warrior's Heart

Warrior's HeartAshley a Kellan v novém snímku Warrior's Heart.

NEWS

Kristen On The Cover November 2011 issue of GQ Mag UK

 Kristen On The Cover November 2011 issue of GQ Mag UKKristen na titulke časopsiu GQ Mag UK.

« Předchozí  1 ... 15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25 ... 156   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!