Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS


NEWS

Nový still BD

Nový still BDObjavil sa nový still Breaking Dawn, na ktorom je Edward pri vodopáde.

NEWS

Nové fotky z BD kalendára

Nové fotky z BD kalendáraNa internete sa objavili ďalšie fotky z kalendára.

NEWS

Kellan má GQ style

Kellan má GQ styleNarazila jsem na nové Kellanovy fotky pro GQ style. Zdají se mi zajímavě neokoukané.

NEWS

Rozvrhy pro školní rok 2011/2012

Rozvrhy pro školní rok 2011/2012Začátek září, návrat školy, učení na krku a otrávené kukuče všude kolem. Že vám to taky něco říká?
Po pár prosbách jsem se i letos rozhodla vytvořit novou várku rozvrhů, která vám těch deset měsíců snad aspoň maličko zpříjemní. :)
EDIT: Opraven rok na rozvrhu s Jacobem. ;)

NEWS

Nová fotka z Breaking dawn

Nová fotka z Breaking dawnNový still z Breaking dawn.

NEWS

Prvý zraz v Prešove!

Prvý zraz v Prešove!10. 9. 2011 sa bude konať oficiálne 1. zraz v Prešove!

NEWS

Elizabeth Reaser - fotky z Comic-Conu

Elizabeth Reaser - fotky z Comic-ConuObjavila som fotografie Elizabeth Reaser z tohtoročného Comic-Conu. Som si istá, že tieto fotky tu neboli. Príjemné pozeranie.

NEWS

Nina a Kellan v Aréně

Nina a Kellan v AréněKellen Lutz se brzo objeví v novém, krapet krvavém, filmu a hned vedle něj se postaví Nina Dobrev!

NEWS

Nové Bel Ami stilly

Nové Bel Ami stillyObjavili sa nové fotky z Robertovho filmu Bel Ami.

NEWS

Breaking Dawn trička

Breaking Dawn tričkaTrička pro Team Jacob i Team Edward.

« Předchozí  1 ... 18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28 ... 156   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!