Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS


NEWS

Hana Pestle - Need

Hana Pestle - NeedZpěvačka a textařka, která se snaží prosadit svou písničku do filmu Nový měsíc. Co si o tom myslíte? Má šanci uspět?

NEWS

Chyby ve filmu

Chyby ve filmu Chyby jsou ve všech filmech... A samozřejmě úžasný Twilight není výjimkou =. Je to spíše pro zajímavost(nemyslete si, že chci Twilight zesměšňovat, to ANI NÁHODOU), některé už určitě znáte... Pár jsem jich i přeložila z americký webů. Je jich samozřejmě mnohem více, tohle je jen na ukázku =).

NEWS

Autogramy

AutogramyChcete si napsat hercům z Twilight o autogram? Tady máte adresy a kam si o autogramy napsat.Když tak napište, čí adresy byste tu ještě chtěli. +NEW Dakota Fanning

NEWS

Vydání Rozbřesku se odkládá

Vydání Rozbřesku se odkládáJedna trochu smutnější zprává pro všechny čekající...

NEWS

Let me sign - Robert Pattinson

Let me sign - Robert PattinsonText a překlad písně, kterou zpívá Robert Pattinson v jedné z klíčových scén filmu.

NEWS

Kasting do New Moonu

Postavy, které ještě nejsou definitivně obsazeny, aneb kasting do New Moon.

NEWS

Interview s představitelem Sama - II. část

Interview s představitelem Sama - II. částNovel Novice na svých stránkách uveřejnil exkluzivní rozhovor s hercem S. Trimbelem, který v Twilight hraje Sama.

NEWS

Interview s představitelem Sama - I. část

Interview s představitelem Sama - I. částNovel Novice na svých stránkách uveřejnil exkluzivní rozhovor s hercem S. Trimbelem, který v Twilight hraje Sama.

Je to sakramentsky dlouhý článek s velkým množstvím textu. Obsahově se mi zdá velice zajímavý, proto jsem se dala do jeho překládání.

NEWS

Kristen Stewart I

Kristen Stewart IPo delší odmlce přicházím zase s nějakým tím článkem. Tentokrát o filmové představitelce Isabelly Swanové.

Co všechno jsem o Kristen vyšťourala...

NEWS

Zítra na primě

Zítra na priměAhojky, jestli se chcete pokochat pohledem na "malou" Kristen Stewart, v pondělí máte příležitost, na primě dávají film "Chyťte tu holku."

« Předchozí  1 ... 149  150  151  152  153  154  155  156    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!