Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS

odhalení


NEWS

Dotaz

DotazTakový dotaz na jednu povídku, zajímá mě váš názor...

PŘIPSALA JSEM DODATEK

OurStories.Stmivani.eu - místo pro naši tvorbu co nesouvisí se Stmíváním :)

NEWS

Twilight sraz Liberec, Mladá Boleslav, Brno, Hradce Králové, Zlín

Takže vidíte, jak vás mám rádá ......new info

NEWS

Twilight sraz v Olomouci

OLOMOUC new info + NÁVRH co takhle se sejít v ......

NEWS

Rozhovor s Kristen Stewart pro MTV

Rozhovor s Kristen Stewart pro MTVJe to přeložený rozhovor s Kristen Stewart pro MTV. I přes nějaké fámy, že Kristen nebude pokračovat v natáčení v New Moon, nakonec herečka potvrzuje (myslím, že k radosti všech), že v natáčení bude pokračovat.. Ale mezitím si ještě odskočí ke kameře filmu The Cake Eaters a Adventureland. 23.3 pak oficiálně začne natáčení dalšího dílu stmívání (oh, v den mých narozenin :D)

NEWS

Twilight sraz v Ostravě?

Padl nápad na udělání srazu Twilight v Ostravě. Co si o tom myslíte?

NEWS

Summit potvrdil Dakotu

Summit potvrdil DakotuTak a je tu oficiální herec na Jane.

NEWS

Čo o nich neviete?

Čo o nich neviete?Zopár infošiek o Robertovi, Kellanovi, Jacksonovi a Taylorovi :)

NEWS

1000000 neboli MEGA

1000000 neboli MEGA

NEWS

Twilight sraz

Twilight srazTak kdo by nechtěl jít na Twilight sraz? No já bych chtěla a pokud chceš i ty, tak klikni.

NEWS

Neoficiální plakáty k New Moon

Neoficiální plakáty k New MoonTak a zase jsem něco na netu vyhrabala. =) Tentokrát jsou to velmi povedené fanmade plakáty k "New Moon".

« Předchozí  1 ... 144  145  146  147  148  149  150  151  152  153  154 ... 156   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!