Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Videa

Polštáře 2


NEWS

Ďalší videoklip k New Moon

Ďalší videoklip k New MoonNáhodou som dnes videla toto video. Je to videoklip od asi dosť neznámej skupiny Lupe Fiasco. Death Cabe For Cutie, nie sú jediní, ktorí si dali do svojho videoklipu časti z New Moonu. Podobne to vyriešila aj táto skupina, som zvedavá, ako oceníte ich videoklip ku New Moonu, mne osobne sa to celkom ľúbilo. :)

NEWS

Charlieho tanec

Charlieho tanecCharlie Bewley a jeho "Ča-Ča Dance". xD

NEWS

Stmívání parodie - Sajrajt

Stmívání parodie - SajrajtParodiální dabing na Stmívání!

Upozornění: Obsahuje sprostá slova, takže by se na něj neměl nikdo dívat. (15+)

 

Jacob´s song to Bella

Jacob´s song to BellaTaylor Swift je samozrejme "Team Jacob", svoje sympatie prejavila vytvorením remixu piesne "You belong With Me", ktorej link nájdete v pokračovaní spolu s textom.

Počula som ho už strašne dávno a odporúčam si ho vypočuť. Aj originálnu verziu.

 

Twilight song - What have you done to my wife?

Ahojky, přidávám vám sem jedno video, které mě opravdu zaujalo. Myslím, že ta písnička je sama o sobě dost zdařilá a vzhledem k tomu, že jí celý den nemůžu vyhnat z hlavy, se o ni chci s vámi podělit. Písnička na téma "Twilight - Co jsi udělal s moji ženou?"

 

Breaking Dawn [T.I. Dead and Gone Parody] My New Twilight Song!

Breaking Dawn [T.I. Dead and Gone Parody] My New Twilight Song!Tohle je fakt super. Všem, kteří neumí anglicky se samozřejmě omlouvám, ale všichni ostatní budou určitě nadšeni.

NEWS

Eclipse trailer (fanmade)

Eclipse trailer (fanmade)Co dodat, prostě konečně fanmade trailer k Eclipse, na který se dá dívat. ;-) Bavte se!

 

Kellan Lutz & Paul Wesley - Cosmopolitan PhotoShoot Video

Kellan Lutz & Paul Wesley - Cosmopolitan PhotoShoot VideoVideo z photoshootu pro Cosmopolitan s představitelem Emmetta Cullena - Kellana Lutze a představitelem Stefana Salvatorea z Upířích Deníku (The Vampire Diaries) - Paulem Wesleym.
Aktualizace: Nyní video z YouTube.

NEWS

New Moon Parody by The Hillywood Show™

New Moon Parody by The Hillywood Show™Další skvělá parodie od THE HILLYWOOD SHOW, tentokrát na New moon :-) bavte se xD

NEWS

Twilight Saga vs. Vampire diaries

Twilight Saga vs. Vampire diariesVětšina lidí si myslím, že Vampire diaries je lepší než Twilight saga. Však kdo umí anglicky, jistě si rád poslechne názory a kdo neumí, myslím že taky něco pochytí.

« Předchozí  1 ... 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 ... 32   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!