Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování »

alicebythaely


Nepřehlédněte

Fanfiction

FanfictionSvětová Fanfiction - fanouškovská tvorba (přeloženo do češtiny)

>>> Síň slávy <<< (ty nejlepší povídky)

>>> Dokončené povídky <<<

>>> Vybrané první díly <<<

>>> Aktuálně populární 3. díly <<<

 

A bit of different (reality) - 4. kapitola

A bit of different (reality) - 4. kapitola Po dlouhé době konečně další kapitola. Jak bude trávit Emma svůj čas u Cullenů a co všechno se dozví?

 

A bit of different (reality) - 3. kapitola

A bit of different (reality) - 3. kapitola Další kapitola je zde. Doufám, že si jí užijete. Jak Emma zvládne vysvětlit své znalosti, a že ví to, co jiní ne?

 

A bit of different (reality) - 2. kapitola

A bit of different (reality) - 2. kapitola Další kapitola je zde! Reálně nevím, co sem psát, takže abyste se dozvěděli vice k dnešní kapitole, můžete si jí přečíst. Přeji příjemné čtení. Kapitolu bych ráda věnovala Forever Twilight in Forks.

 

A bit of different (reality) - 1. kapitola

A bit of different (reality) - 1. kapitola Jak asi dopadne Emmino putování lesem? Zachrání Emmu někdo, nebo ne. A co se stane, když si uvědomí, že ti, co jí pomohli nejsou zase až tak neznámí lidé, jak si na začátku myslela.

 

A bit of different (reality) - Prolog

A bit of different (reality) - PrologMůj život nikdy nebyl moc šťastným místem. Moje babička ho vždy dokázala prosvětlit, ale i o tu jsem jednoho dne přišla, ale v té době už jsem měla je. To oni z mého životu udělali pohádku a dali mi šťastný život.

 

Láska je mocná čarodějka - Kapitola 23. - Přehled následujících událostí...

Láska je mocná čarodějka - Kapitola 23. - Přehled následujících událostí...Takže stručně a jasně...

 

Láska je mocná čarodějka - Kapitola 22. - Návštěva u Cullenových II.

Láska je mocná čarodějka - Kapitola 22. - Návštěva u Cullenových II.'„Žít věčně,“ zopakoval jsem po ní. „Bello, asi bych ti měl objasnit jednu věc. Když upír miluje, tak je to navždy. A když říkám navždy, tak myslím opravdu navždy. Nestává se často… Vlastně jsem nikdy neslyšel o upírovi, který by se zamiloval do člověka. Pro většinu upírů jsou lidé pouze kořistí,“ vysvětloval jsem jí. Cítil jsem, že se zachvěla. „Pro mě jsi ta, do které jsem se zamiloval, kterou miluji a budu tě milovat i když zestárneš,“ ujišťoval jsem ji. „A to i po tvé smrti,“ dodal jsem zastřeným hlasem. „Věčnost pak pro mě nebude znamenat nic, protože mi budeš stále chybět. Už nikdy se znovu nezamiluji. Nikdy!“ Na sucho jsem polkl. Opravdu jsme se bavili o tom, jaké to bude, až zemře?'

 

Minulost žije s námi - 23. kapitola

Minulost žije s námi - 23. kapitolaPoslední kapitola. Tato povídka byla dopsaná už před hodně dlouhou dobou, ale poslední dvě kapitoly zde na stránkách chyběli, tak abyste měli povídku celou. Děkuju všem, kdo si to znovu přečtou.

 

Minulost žije s námi - 22. kapitola

Minulost žije s námi - 22. kapitolaTato povídka byla dopsaná už před hodně dlouhou dobou, ale poslední dvě kapitoly zde na stránkách chyběli, tak abyste měli povídku celou.

 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 3783   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!