Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

ED a Bella


 

Voda je můj život, ale ty jsi pro mě vším! - Kapitola 11.

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Voda je můj život, ale ty jsi pro mě vším! - Kapitola 11.Hurá! Je to tady. Tak snad se Vám to bude líbit. Konečně se dočkáte Belliny proměny a duševního i tělesného splynutí našich zamilovaných. Proto tedy dávám omezení 18+. Snad se Vám bude dílek líbit. Děkuji moc za komentáře u předešlé kapitolky, byla jsem v šoku. A také chci poděkovat za hlasování v anketě za nej povídku března. Moc si toho vážím. Mám Vás všechny ráda a přeji Vám hezké čtení. Vaše BadLovelyLucy

 

It´s a Boy Girl Thing!? 5. kapitolka

Nedoporučujeme číst do 18 let.

It´s a Boy Girl Thing!? 5. kapitolkaTak naše závislačky na IBGT! Máte tu další kapču!

V této kapitolce, se to zase trošku zkoplikuje! Na scénu přichází další adept na Bellino srdce?!

No, nebudu již dále zdržovat...

Velké díky patří: BadLovelyLucy, Pajam, HanaEvelyn, Adis, amorkovi8, twilightkacert a všem adminkám! Také speciální poděkování patří Vám čtenářům!

Tak další kapitolka ze spolčnosti Azeret - Chobotnicka. Další dílek bude zase z dílničky Chobotnicky.
!Dávám omezení +18!

Vaše Azeret

 

Voltérská děvka - 12.kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Voltérská děvka - 12.kapitolaNic nemůže trvat věčně a o štěstí to platí dvojnásob. V dnešní kapitole se o tom přesvědčí i Lulu a myslím, že kapitola je trochu smutná, tedy až od její druhé poloviny, ale snad to nebude vadit a i přesto se vám bude líbit
Stejně jako vždy vás chci poprosit o komentáře. DamonsGirl

 

Bitch 18

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Bitch 18Ahojte. Máme tu 18 kapitolu. Viem, že pridať ďalšiu mi trvá dosť dlho, no nemám veľa času a písať Bitch je dosť... No povedzme zložité. Dúfam, že kapitola sa Vám bude páčiť a zanecháte veľa komentárov. Veľmi veľa. Ďakujem, že to vôbec čítate a dúfam, že som Vás nesklamala. PS: Viem, že kapitola je krátka, no ďalšie udalosti som chcela mať inde. Tým myslím v Bitch19. Prepáčte.

 

Až na věčnost! - 13. díl

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Až na věčnost! - 13. dílAhoj, tak přidávám slibovanou 13. kapitolku. Pro klid své duše jsem omezila přístup na 15+, i když jsem se to snažila napsat co nejméně dopodrobna. P.S.: Vůbec to nesouvisí s kauzou, která se zde nedávno objevila, kapču mám už nějakou dobu napsanou... P.P.S.: Maminko, ty máš zákaz číst, přestože to není kvůli věku... P.P.S.: Pořád prosím o komentáře, ještě nevím, zda mám v tvorbě pokračovat nebo ne...

 

Gigolo od vedle - 6. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Gigolo od vedle - 6. kapitolaA je tu další kapitolka. Edward jde na návštěvu ke Cullenům, ale holky mu nedaj pokoj ani tam. Co se stane se dozvíte v téhle kapitolce. ENJOY IT :D A nezapomínejte na komentáře, smajlíky a kritiku. Další kapitolka bude, až bude 30 komentářů!!!:) (změněno kvůli velkému množství školních povinností na konci roku...) :)

 

Láska hory přenáší - 19. kapitola - Zase Emmett

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Láska hory přenáší - 19. kapitola - Zase EmmettPo delší době další kapitolka, čekala jsem, až vyjdou pravidla psaní.

 

It's a Boy Girl Thing - 4. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

It's a Boy Girl Thing - 4. kapitolaDalší kapitolka a tentokrát se máte na co těšit, ve Wordu to dalo 7 a půl stránky.
Bella se rozhodně uklidit ředitelnu a na pomoc jí přijedou pomocníci.
Při uklízení školy se stane nemilá nehoda, po které se trošičku psychicky zhroutí.
Charlie už vymyslel trest pro Bellu.
Jednou se Edward nedostaví do školy a Bella jede ve vzteku za ním. Jak dopadne jejich setkání u něj doma?
Z dílny Chobotnicka & Azeret.
Po dalším dílku se shánějte u Azeret.
Pro klid duše je kapitola 18+, jinak na vlastní triko.
Tuhle kapitolku mam na svědomí, takže směle dočtení.
Chobotnicka

 

Gigolo od vedle - 5. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Gigolo od vedle - 5. kapitolaTak a je tu další kapitolka. Edward má novou zákaznici a ta je nezkušená, ale co se vyklube z neviňátka? To se dočtete v téhle kapitole. Hlavně nezapomeňte na komentáře, smajlíky a kritiku. ENJOY IT :D P.S.: Další kapitola bude, až komentáře dosáhnou 20!! :)

 

It´s a Boy Girl Thing!? 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

It´s a Boy Girl Thing!? 3. kapitolaMinule jsme Bellu a Edwarda opustili na koberečku v ředitelně...
Jak bude ale pokračovat vyjednávání rodičů se svými ratolestmi?
Jaký trest od ředitele dostanou? Jak nakonec skončí jejich "malý trest"?

! Upozornění 18+ a co říkala Chobotnicka u 2. kapitolky stále platí a platit bude! !

Další díleček v pořadě již třetí z dílny Azeret - Chobotnička. Další poptávku po dílečku bude u Chobotničky.

Vaše Azeret

« Předchozí  1 ... 130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!