Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » It´s a Boy Girl Thing!? 5. kapitolka

1


It´s a Boy Girl Thing!? 5. kapitolkaTak naše závislačky na IBGT! Máte tu další kapču!

V této kapitolce, se to zase trošku zkoplikuje! Na scénu přichází další adept na Bellino srdce?!

No, nebudu již dále zdržovat...

Velké díky patří: BadLovelyLucy, Pajam, HanaEvelyn, Adis, amorkovi8, twilightkacert a všem adminkám! Také speciální poděkování patří Vám čtenářům!

Tak další kapitolka ze spolčnosti Azeret - Chobotnicka. Další dílek bude zase z dílničky Chobotnicky.
!Dávám omezení +18!

Vaše Azeret

5.kapitolka

Čtením dále potvrzujete, že jste občanem starší 18. let

 

 

Pohled Edwarda:

Bella právě odjela. Znovu jsem podlehl jejímu osobnímu kouzlu. Poprvé, když jsem si to s ní užil na těch pánských záchodech, měla na sobě neskutečně dráždivé oblečení. Celé noci jsem přemýšlel, jak vypadá její nahé tělo. Když se mi, ale přišla omluvit a prstem ukázala na můj rozkrok, měl jsem chuť po ní něco hodit. Uvědomil jsem si včas, že je jen člověk. Hodil jsem po ní tedy „jen“ toaletní papír. Ona si to nenechala líbit a hodila ho po mě zpátky. Házeli jsme po sobě všechno, úplně všechno vybavení záchodů bylo zničeno. Najednou jsme proti sově stáli nazí.

„No tak, Edwarde! Copak nevidíš jaká je to kost! To chceš být do smrti panicem?“ šeptalo moje horší já.

„Je to Swanová! Tvoje úhlavní nepřítelkyně!“ říkalo to druhé, rozumnější.

Moje indispozice se stále zvětšovala. Přede mnou stála bohyně, zřetelně jsem viděl, jak se perou její dvě já.

„Seru na to!“ vykřikli jsme oba unisimo.


Začali jsme se líbat. Její polibky byli naprosto omamující. Když lehce vzdychla do mých úst, svým jazykem jsem se spojil s tím jejím. Byl jsem jí unešený. Přirazil jsem její křehké tělo ke stěně. Ještě více vzdychla. Pomalinku jsem si hrál s jejím tělem a ona zase s tím mým. Z našich očích sála vášeň. Moje oči musely být temné jako obloha bez hvězd, ona však měla oči úplně stejné.


Pomaličku jsem do ní vnikl, prohnula se zády směrem ke mně. Chvilku jsem vyčkával, než si její tělo zvykne na můj nástroj rozkoše. Začal jsem se v ní pomalinku pohybovat, pánví mi vycházela s pohyby vpřed. Vášeň nás čím dál tím víc spalovala. Bella mě zatlačila do ramene, chtěla, abych zrychlil. Pochopil jsem a na tempu přidal.


Oba jsme se řítili k nebeským výšinám rozkoše. Když jsem pomohl Belle na vrchol, slastně vzdychla a její srdce mohutně tlouklo. Její droboučké nehtíky se mi zarývaly do zad. Musím uznat, že to opravdu bolelo. Po pár přírazech jsem se i já dostal na vrchol. Oba jsme oddechovali na zemi. Jakmile jsem jí znovu zahlédl nahou, měl jsem chuť si jí vzít znovu.

„Kámo, ty ses vyspal se Swanovou!“ mluvilo ke mně jedno mé já.


Byl jsem, ale přerušen otevřením dveří. Bella se ke mně ještě více natiskla, aby zakryla alespoň z části naši nahotu. Do dveří vešel ředitel školy. Byl to starý páprda bez ženy, už nějakou tu dobu pokukoval po Belle. Vytočilo ho nadmíru to, že jsem jí dostal já a ne on.


Pozval si nás do ředitelny. Soudě podle jeho myšlenek jsem věděl, že jsme vydávali značný hukot. Celá škola byla připravena, před dveřmi vedoucí odsuď. S Bellou jsme se zase pohádali. Alice nám naštěstí podala cestovní tašku s věcmi. Ani nevím, co jsem měl na sobě já. Belle to zase opravdu moc slušelo. Jako pravý gentleman jsem otevřel dveře. Dáma má přeci přednost. Bella se na mě podívala velmi rozzlobeným pohledem. Přesto jí to neskutečně slušelo.


V ředitelně jsme dostali oba jako trest po školu. Nebyla to po škola v pravém slova smyslu. Ředitel doufal, že si konečně získá Bellu a užije si s ní v jeho kanceláři. Museli jsme doslova uklízet celou školu a navíc jsme museli navštěvovat školního psychologa.


Z kanceláře ředitele jsme odcházeli v doprovodu našich otců. Carlisle se snažil znít vážně, ale jeho myšlenky byli výsměšné. Museli jsme jít na tělocvik. Všichni spolužáci z celé školy se mě ptali, jaká je Bella v „posteli“ na jejich otázky týkající se nahé Belly, jsem jen s úsměvem, odmítl odpovídat.  Můj povedený bratříček, jí vyzvonil, že jsem byl před tím báječným sexem panic. Měl jsem neodolatelnou chuť ho roztrhnout jako hada.


Další hodiny ubíhaly velmi pomalu. Největší děvy se mě snažily sbalit, ale já měl mysl zaplavenou Belliným tělem. Když skončila poslední hodina, s Bellou jsme se vydali do kumbálu, kde se skladovalo oblečení pro úklid a ostatní věci. Oblékli jsme se do oranžové kombinézy. Jí to v ní tak nesmírně slušelo. Byla v tom zase nehorázně sexy.

„Jdu na ředitelovu kancelář,“ oznámila mi.


Odcházela z toho nehorázného kumbálu. Můj kamarád se opět hlásil o slovo. Chvilku jsem vyčkal, než jsem se alespoň trochu uklidnil. Byl jsem rozhodnut uklidit kancelář jeho sekretářky. Ovšem, když jsem viděl Bellu předkloněnou, moje touha se vydrala na povrch.


Byl jsem překvapený, že se nechala mými rty líbat a hladit po celém jejím nádherném těle. Její slova na záchodech mluvila teď úplný opak. Poznal jsem, jaká je divoška. Její občasné vražení facky během milování, mě dohánělo k lepším výkonům. Po našem opět úžasném milování jsme rozbili celou kancelář ředitele. Její tělo, mé soukromé bohyně, mě znovu k sobě volalo. Vášeň cloumala celým mým tělem. Tentokrát jsme, ale rozbili i kancelář jeho sekretářky.


Rozloučili jsme se a já se vydal k nám domů. Všichni z rodiny byli na lovu. Převlékl jsem se rychle do teplákové soupravy a také vyrazil. Alespoň se mi Emmett neposmíval, že jsem přijel v tom nehorázném oranžovém oblečku.


xxx


Za pár dní od našeho posledního výbuchu jsem měl s Bellou mít hodinu s psychologem. Nešel jsem raději do školy. Pro jistotu sem zůstal doma, to co jsem ovšem neplánoval, byla její návštěva u nás doma. Z jejích očích sršely blesky. Svůj drobný prstík mi zabodávala do hrudi. Musel jsem znovu uznat, že to bolelo.


Najednou jsem přepadl přes opěradlo sedačky. Bellu jsem shodil sebou také, dopadl jsem obličejem do jejího výstřihu. Zase jsme se milovali. Bylo to naprosto úžasné. Po tomto milování Bella usnula. Ležela mi v náručí. Vypadala jako anděl, kterému bylo hodně ublíženo. Už teď si mě ta mrška svými vtípky získala. Věděl jsem, že ji miluji. Miluji ji od prvního dne, co jsem ji uviděl.


Asi po dvou hodinách se začala probouzet. Jakmile se probudila, okamžitě vystřelila z postele. Když po delším boji našla své kalhoty, chytla se přes ústa a vběhla do koupelny. Zvracela, dnešní nejspíše snídani. Měl jsem o ní strach. Podal jsem ji zbytek oblečení. Ona pak letěla dolů do předsíně k batohu. Z něho vytáhla termosku, jakmile se chtěla napít, okamžitě jsem poznal vůni krve. Termosku jsem ji sebral z ruky.

„Co se zase děje?“ zeptala se nakvašeně.

„Proč tohle piješ?“ optal jsem se se zájmem.

„Nevím,“ pokrčila rameny, „užívám to od malička dvakrát denně, a když mi není dobře jako dnes, tak i víckrát.“

Nevěřícně jsem si znovu a znova přičichl k obsahu termosky.

„Zvířecí,“ zašeptal jsem tak, aby mě nikdo neslyšel.

„Co prosím?“ zeptala se.

„Tys mě slyšela?“ vyhrkl jsem.

„Jo, vrať mi to konečně!“ namítala vztekle

„Na to zapomeň, tohle bys pít neměla!“ řekl jsem ji tvrdě.

Bella si sebrala svých pár věcí a zakřičela na mě něco v tom smyslu, že termosku chce vrátit.


Celý dny jsem si s ní chtěl promluvit. Hlavně o jejím dětství. Zjistili jsme, že pár členů gardy Volturiů jsou vegetariáni. Nevěděli jsme proč to tak je, ale již nějaký čas kolují dohady, že hledají nějakou dívku. Bella ale ve škole bohužel nebyla. Jednou večer jsem chtěl za ní jít, ovšem předběhl mě Emmett. Po tom všem, co se mu stalo, se mu ani nedivím. Hned ráno k ní vyjedu.


Pohled Emmetta:

Bell´s posledních pár dní nebyla ve škole. Dělal jsem si o ní starost, přeci jenom jsem jí považoval za mladší sestru. Rozhodl jsem se, že dneska za ní zajedu. Alice mi říkala něco o tom, že její otec nebude doma.


Ve škole jsem si uvolnil poslední tři hodiny. Chtěl jsem si pro Bellu, ukradnou více času. Musel jsem nejprve domů pro všechny učebnice a sešity. Pan vlez doprdelka, jak mu s Bell často říkáme, by jí to nedonesl ani za 100 let. Dorazil jsem k domu, již z auta jsem slyšel vášnivé vzdechy a jedno tlukoucí srdce. Jen co jsem svojí rychlostí dorazil do domu, a dále do mé ložnice. Otevřel jsem dveře a to co jsem spatřil, mě totálně zničilo. Na posteli se proplétala ve všech různých polohách Kamasútry moje Rosalie a ten děvkař Alex. Můj vztek byl šílený! Moje manželka mě podvedla s Alexem?!


Do dveří vešel Edward, vzal mě za ruku a odtáhl mě přes celý dům do lesa. Jelikož se bál, aby mi nějak neublížil, řekl mi pravdu.

„Brácha, uklidni se!“ řval na mě Edward.

„Ten parchant!“ rozčiloval jsem se.

„Ne, to Rosalie! To není poprvé, co s ním spí! Spí s ním skoro každý týden, vždy když má školu kratší než, máš ty. Buď se schází tady u nás, nebo někde jinde!“ vysvětlil mi Edward.

„Díky, brácho, ale já se musím jít uklidnit. Jedu k Belle, ta mě přivede na jiné myšlenky,“ poděkoval jsem mu.


Nasedl jsem do svého Jeapu a rozjel se k Belle domů. Naštěstí jsem cestu velmi dobře znal. Býval jsem u Belly stejně tak často u nás. Zaparkoval jsem na jejich příjezdové cestě. Vystoupil jsem a lidským krokem jsem se došoural ke dveřím. Jako slušně vychovaný „člověk“ jsem zazvonil. Otevřít mi přišla Bella. Byla nějaká více vyhublá a na sobě měla děsně sexy košilku. Ta košilka byla naprosto dráždící mé sebeovládání.


„Ahoj, Bello!“ pozdravil jsem ji.

„Jé, ahoj Emmette,“ oplatila mi pozdrav. „Co tady děláš?“ optala se mě.

„No tak vezu ti učení. A také sem si s tebou přijel popovídat,“ odpověděl jsem ji popravdě.

„Tak pojď dovnitř,“ pozvala mě dál.  Jako správná žena ustoupila ode dveří a šla do místnosti. Měl jsem tak úžasný výhled na její krásné štíhlé nohy a její zadeček.

„Emme! Krucinál! Na co to zase myslíš!“ napomínal jsem se v myšlenkách.

Sednul jsem si v obýváku na sedačku. Bella za chvilku přišla i s huňatou dekou.

„Tak čím začneme?“ zeptal jsem se jí.

„No, tak na učení nemám náladu, tak prosím povídej, co je nového!“ vyzvala mě.

„Já… Nevím, jak bych to řekl. Ale Rosalie mě podvedla!“ vyklopil jsem jí.

„Emme, to je mi strašně líto!“ konejšila mě.

„Bell´s ty za nic nemůžeš. To je jen moje chyba, že jsem nebyl dobrý man… přítel,“ odpověděl jsem jí.

„Jak si to myslel to man… To jako jste se vzali?“ zvědavě se zeptala.

„No, ano…“ přitakal jsem.

„Emmette! Ty jsi ale trdlo co?“ řekla mi se smíchem a líbla mě na čelo. To byla poslední kapka do mého sebeovládání.


Nevím, jak se to stalo, ale najednou jsem se s Bellou líbal. Nikdy jsem o ní nepřemýšlel jako o někom, s kým bych měl pletky. Snažil jsem se odtáhnout od Bell´s, ale ona si mě naopak za zátylek přitáhla zpátky. Líbala mě s vervou, moje tělo hořelo jenom pro ni. Pomalinku jsem ruce položil na její boky. Trošku silněji jsem si jí přitáhl k sobě. Bella mocně vzdychla. Věděl jsem, že se jí to líbí.


V momentě, kdy měla lehce otevřená ústa, jsem do nich zajel svým jazykem. Když jsem našel ten její, spolu splynuly v jednu velkou symfonii. Bellu jsem opatrně položil na pohovku. Lehce jsem se na ní položil. Bella mi začla rukou jezdit po ramenou a hlavně po zádech. Na nich mi dělal uklidňující kroužky, a jiné ornamenty.


Rukou jsem jel od jejího stehna k lemu její košilky. Byla nádherně teplá, i mě a to jsem upír bylo teplo. Chytil jsem lem košilky a lehce trhl. Na látce se okamžitě udělala velká táhlá díra od stehna až po prsa.  Nemohl jsem to dále vydržet, a tak jsem jí zbavil toho zbytečného kousku oblečení.


Rty jsem putoval od jejího ouška, které jsem náležitě polaskal a jemně skousl její ušní lalůček. Bellina reakce byla naprosto úžasná. Její tep se zrychlil a mocně mi vzdychala a prohýbala se pod mými prsty. Rty jsem jel zabijácky pomalinku, přes její krk. Zde jsem se na chviličku zastavil. Každé místečko jejího krku jsem lehce skousl a poté po něm přejel jazykem. Naprosto mě nažhavila její reakce, když mi slastně vzdychala do ouška. Moje indispozice stejně jako moje boule v kalhotech se každým jejím mocným vzdechem rostla.


Svým jazykem jsem obkroužil její bradavky. Od toho, jak byla vzrušená. Do úst jsem si vložil jednu její bradavku. Cumlal jsem ji a lehce po ní přejížděl jazykem. Druhé ňadro jsem si vložil do mé obrovské medvědí tlapy. Bella se prohýbala v zádech a nevědomky mi svá ňadra podstrkovala jako na talíři. Po chvilce jsem to samé udělal s druhým ňadrem.


Rty jsem se jako hlemýžď přesouval k jejímu pupíku. Ten jsem náležitě polaskal. Nejprve jsem jazykem jen lehce objížděl okolo něho. Posléze jsem se jazykem probojoval až do něj. Bella v návalu vzrušení vykřikovala moje jméno. Pomalinku jsem svými prsty zabloudil do jejího rozpáleného klína. Dotkl jsem se jejího knoflíku lásky.

„Emmette!“ vykřikla.


Mému egu lichotilo její výkřiky mého jména! Palcem jsem přejížděl po jejím pahorku slasti. Moje rty se pomaličku vydávaly za mými hbitými prsty. Lehce jsem přejel jazykem po jejím horkém klíně. Ještě více zavzdychla. Prsty jsem se probojoval až k jejímu otvoru do jejího horkého úžasného lůna. Špičkou prstu jsem do ní pronikl. Byla úžasně vlhká. Pronikl jsem do ní jedním prstem a začal ji pomalinku dráždit, za chvilku jsem přidal i druhý. Bella sténala a spínala se mi. Pomalinku jsem jí hnal na vrchol. Nemohl jsem si dopustit, jí ten sladký opojný pocit vyvrcholení teď prožít. Jen co byla těsně pod ním, jsem jí přestal úplně dráždit.


Bella protestně zakňourala. Znělo to spíše jako malinkaté koťátko, co se dožadovalo pozornosti. Políbil jsem ji opatrně na rty. Bella se ale více přisála a začínala mi vyhrnovat triko.  Jen co mi ho sundala, začínala svými prstíky objíždět kontury mé vypracované postavy. Ani nevěděla, jak moc mě tato činnost moc dráždí. Líbala mě na rty od nich na chvilku přejela k mému ušnímu lalůčku a jemně ho skousla. Od něho mě líbala na čelist, přes bradavky, kde se zastavila. Jazykem mi přes ně přejela. Ze rtů mi unikl tichý sten. Měl jsem co dělat, abych nedošel na vrchol.


Jazykem se přesunula na můj pupík, kde ho řádně polaskala a párkrát zajela jazykem do něj. Pokračovala přes podbřišek až k mé bouli v kalhotách. Bojovala s páskem u kalhot. Nemohl jsem se dále dívat, jak s ním bezmocně bojuje, pomohl jsem jí. Na oplátku mi rozepnula zip a knoflík a kalhoty začla stahovat, rovnou to vzala i s ponožkami. Byli jsme na sedačce u nich doma a naproti mně byla nahá Bella a já jsem sám byl jen ve fialových boxerkách, které měli na straně stehna malinkatý nápis „Kelvin Clein“.


Bella mi opatrně stahovala boxerky s těla. Když uviděla můj pyj, zalapala po dechu.

„Takže Edík se nemá čím chlubit,“ bleskla mi hlavou otázka.

Na tu jsem se ale odpověď již nedostal.


Přesunula svoje rty a chtivý jazýček na můj nástroj rozkoše. Podívala se mi do černých očí, které byli zčernalé touhou po ní, jen proto, aby se ujistila, že mi to dělá dobře. Nejistě se usmála, ale dále pokračovala ve svých pohybech na horu a dolů. Do mého těla z jejích horkých rtů a nezbedného jazyka putovala neuvěřitelná rozkoš.


Nemohl jsem nával slasti už dlouho vydržet. Naznačil jsem ji jemným položením dlaně na její drobná ramena. Bella si lehla na pohovku. Více jsem ji rozevřel její krásná hubená stehna. Položil jsem se na ni a znovu se přisál na její rty. Tak jako začala naše předehra, takové bylo naše milování.


Opatrně jsem vnikl do Belly. Ta se pode mnou napnula jako luk. Se vší jemností jsem se do ní dostal celý. Belle z oka ukápla slza. Slzu jsem slíbal a na chvilku jsem zastavil veškerou naší činnost. Věděl jsem, že když přestanu, Bella si na mě zvykne. A opravdu po chvilce mi dala znamení, že můžu pokračovat. Pomalinku jsem přirážel. Bella nezůstala po zadu, pánví se ke mně přidala a naše pohyby byli sehranějšími a sehranějšími.


Najednou jsem s Bellou spadnul z pohovky. Nemohl jsem přestat a tak jsem si její nohy omotal kolem boků. Došel jsem do kuchyně a Bellu jsem si opřel o linku. Bella mi mocně vzdychala. Její vzdechy pro mě byli jako rajská hudba. Chtěl jsem je poslouchat místo písniček, co si přehrávám v autě na cestách.

„Téda, ten Eda si umí vybrat,“ honilo se mi v hlavě.


Milovali jsme se s Bellou celé hodiny. Měla stejnou výdrž jako já. Oba jsme vždy společně došli k vytouženému vrcholu.

„Emmette!“ zakřičela Bella, když dosáhla svého vrcholu.

„Bello!“ zasténal jsem naposledy.


Bohužel ani při tomto milování, stejně jako při milování Belly s Edwardem nezůstalo všechno v celku. Celé dolejší i hořejší patro bylo zničené. S Bellou jsme navštívily všechny místnosti v tomto domě. Milovali jsme se skoro na každém kousku nábytku.


Nakonec mi usnula v náručí u ní v pokoji. Bella šťastně spala na mé hrudi, nevadila jí moje ledová pokožka. Byla nádherná, když spala. Pozoroval jsem její šťastný spánek do té doby, než mi zazvonil, telefon. Bellu jsem se vší jemností ze sebe sundal, došel si pro telefon. Volala mi Alice.

„Ano?“ optal jsem se jí.

„Emmette, za chvilku je tam, Edward ví, co se stalo v noci!“ vyhrkla rychle.

„No a?“ zeptal jsem se jí.

„Chce si s Bellou promluvit,“ odpověděla mi.

„To mu nevadí, že jsem spal s Bellou?“ musel jsem se zeptat.

„Prý není jeho, aby si dělal na ní nárok,“ promluvila v klidu Alice.

„Dobře, já zmizím,“ přitakal jsem.


Po domě jsem posbíral své věci. Belle jsem nechal vzkaz, že se ještě někdy za ní zastavím. Věděl jsem, že to co se stalo dnes v noci, byl jen úlet. Úlet, který byl vyvolaný jen kvůli mé ženě. Oblečený a s úsměvem na rtech jsem se vydal ke svému autu. Jakmile jsem vyjel za první otáčku, ve zpětném zrcátku jsem uviděl Edwarda.

 


 

4. kapitola « Azeret & Chobotnicka » 6. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek It´s a Boy Girl Thing!? 5. kapitolka:

 1
1. Eni..
17.05.2011 [16:40]

Ajajajaj.. Ted nevim, jestli mam nadavat, nebo se smat :D Dost dobry!!! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!