Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Gigolo od vedle - 5. kapitola

 Edward


Gigolo od vedle - 5. kapitolaTak a je tu další kapitolka. Edward má novou zákaznici a ta je nezkušená, ale co se vyklube z neviňátka? To se dočtete v téhle kapitole. Hlavně nezapomeňte na komentáře, smajlíky a kritiku. ENJOY IT :D P.S.: Další kapitola bude, až komentáře dosáhnou 20!! :)

5. kapitola

 

 

Moje další zákaznice byla nová, ještě jsem ji nikdy neviděl. Jenom vím, že je mladá, nezkušená a já ji mám zaučit. Šel jsem s ní na první schůzku. Moc se mi tam nechtělo, protože jsem věděl, že si moc neužiju. Odešel jsem z domu Mercedes a nasedl do auta. Jel jsem potemnělým městem na adresu, kterou jsem dostal od agentury.

Hned jak jsem přijel na místo, bylo mi jasné, proč je ta holka ještě tak nezkušená. Přede mnou se tyčil velký internát. Čtyři budovy poskládány do obdélníkového obrazce mi připomínaly moji starou školu. Internát byl dobrý leda tak pro jeptišky, protože jste tam neměli žádné soukromí a to znamená taky málo zkušeností, ale ty co vehementně chtějí něco zažít, se alespoň snaží. Tahle holka Leslie, myslím, že se tak jmenuje, je věčná šprtka, ale prý je hezká tak uvidíme. Vystoupil jsem z mého kradeného auta, ještě pořád jsem ho nevrátil a ani se nechystám. U nás ve čtvrti je to samá potulná banda, kdo by asi tak pomyslel na mě, nejžádanějšího gigola. Nevěděl jsem, jak ji mám hledat, tak jsem se rozhodl, že jí zavolám. Naštěstí mi v agentuře na ní dali číslo.

„Ahoj, tady Edward, gigolo,“ představil jsem se jí.

„Ahoj, tady Leslie,“ představila se nervózně.

„No, tak já čekám tady dole u auta, tak přijď.“

„Dobře, hned jsem tam,“řekla a zavěsila. Čekal jsem na ni u auta. Za chvíli ze dveří vyšla holka, které mohlo být sotva sedmnáct a měla na sobě šaty a kabát. Byla hezká a hubená, líbila se mi. Už ode mě byla pár metrů, tak jsem ukončil tu poslední vzdálenost mezi námi a něžně ji objal.

„Ahoj, tak já jsem Edward, konečně se poznáváme.“ Celá zrudla a než ze sebe vypravila další slovo, trvalo to nejmíň dvě minuty. V jejích myšlenkách jsem zaslechl něco, jako: „Sakra vždyť přeci. Měl být hnusnej a starší a pro mě nepřitalžlivej. Jak to? Sakra no tak řekni něco, stojíš tady jak nějaká kráva,“ už i v myšlenkách její hlas zněl nervózně. Nakonec jsem se ale přeci jen dočkal odpovědi.

„Ahoj, já jsem Leslie,“ vykoktala ze sebe nakonec.  „Zatracená práce!“ Ozývalo se zase v jejích myšlenkách. Chápu, že je rozhozená, ale s takhle nervózní a stydlivou holkou jsem teda ještě nepracoval. Uvidíme, co to bude za materiál.

Otevřel jsem jí dveře u auta a ona nastoupila, potom jsem zavřel dveře. Sám obešel auto a nastoupil z druhé strany. Nastartoval jsem a vyjel. Vůbec jsem nevěděl, co mám říkat, ale ona naštěstí začala.

“Kam jedeme?“ zeptala se mě nervózně.

„Ke mně domů,“ odpověděl jsem jí. Ona mi jen kývla a dál neříkala nic. Zbytek cesty jsme jeli mlčky, ale její myšlenky mluvily o tom, jak je nervózní.

Dojeli jsme ke mně před dům a já jí zase otevřel dveře a ona vystoupila. Šel jsem první a ona za mnou. Odemkl jsem, vešla dovnitř a potom jsem zavřel. Bála se, ale já jsem nevěděl, jak jí uklidnit.

Začal jsem: „Tak s čím bys potřebovala pomoct? Je to něco konkrétního co ti nejde, anebo jde prostě obecně o sex?“ Koukala na mě. Oči vyvalené, otevřená pusa, než se vzpamatovala, zabralo jí to docela úctyhodnou chvilku. Jestli mi tohle bude dělat často, tak se nedoplatí, protože hodina se mnou stojí 600 dolarů a to na školačku není málo.

„Ehm,“ odkašlala si a zrudla jako rajče. Dívala se na zem a tak jsem k ní přišel, zvedl jí bradu tak, abych ji viděl do očí. Otázku jsem zopakoval ještě jednou.

„Tak v čem je tvůj problém?“ Opatrně jsem vyslovoval každé slovo a čekal na její reakci. Při slovu problém jí trošku poskočilo srdce, ale hned se zase zklidnila.

„No, můj problém je tak všeobecný. Jsem panna. Můj minulej kluk byl katolík, takže vyznával sex a všemožný hrátky až po svatbě a líbat jsem se taky nenaučila. Proto z čirého zoufalství jsem právě teď u tebe doma,“ ukončila to a zvedla se z postele. Přecházela sem a tam a zase tam a sem. Začínal jsem z toho být trochu nervózní, a proto jsem ji k sobě otočil. Začal jsem ji líbat. Nebyla zase tak špatná, jak si myslela. Její rty se lehce pohybovaly po těch mých a zajela mi prsty do vlasů, což se mi strašně líbilo, aby toho nebylo málo, zapojila dokonce jazyk.

„Kde ses to naučila?“ promluvil jsem poté, co moje rty ukončily tuhle prácičku.

„Časopisy pro holky, knížky, videa a filmy. Teorii mám zmáknutou, teď jde jenom a pouze o praxi,“ ještě trochu udýchaná se na mě lehce koutkem úst usmála. Přišlo mi, že z ní ta nervozita pomalu opadává.

„Dobře, tak se do toho pustíme. Je něco co bys chtěla vyzkoušet?“ ptal jsem se jí. Ona nervózně těkala očima po místnosti, nakonec se na mě podívala.

„Vlastně, jo,“ vypadlo z ní nakonec.

„A co by to mělo být?“ ptal jsem se jí zvědavě. Udělala pár kroků ke svojí tašce a vytáhla, světe div se, bičík, latex a ještě nakonec pouta. Myslel jsem, že mi vypadnou oči z důlků takový neviňátko a ona takhle. Musel jsem se usmát. Nakonec jsem si, ale výraz srovnal a přešel k ní.

„A jak bys to ráda?“ ptal jsem se. Byl jsem gigolo, měl jsem plnit skryté touhy a přání žen, ale něco jsem prostě nemusel, tohle patřilo mezi to, ale když to tak chtěla.

„Pomůžeš mi s tím oblíkáním, anebo si to mám udělat sama?“ svůdně a zároveň drze nadhodila. Samozřejmě, že jí rád pomůžu.

„Samozřejmě. Jakej si vezmeš?“ podíval jsem se do tašky a tam jich měla nejmíň pět.

„No podle toho, co by se ti na mě líbilo nejvíc,“ hodila po mě okem. Měla tam sestřičku, doktorku, batmana, včeličku a krvavou příšeru, nebo co to bylo.

„A co třeba tohle?“ Vytáhl jsem oblek sestřičky. Byl růžový, přiléhavý a celý na zip, takže se mi bude dobře svlíkat.

„Máš dobrej vkus, Edwarde.“ Začala se svlíkat a já jí rád pomáhal. Když byla celá nahá, pomohl jsem jí do oblečku sestřičky. Vypadala v něm dost sexy. Přišla ke mně a svlíkla ze mě košili a kalhoty. Políbila mě na rty, líbala docela dobře na holku, která byla panna bez zkušeností. Její ruce jezdily po mé svalnaté hrudi a já jsem jí je položil na zadek. Odstrčila mě a hodila na postel. Na to, že byla naprostá začátečnice, na to šla dost odvážně. Dopadl jsem vedle a přetočil se bokem k ní. Začala mě líbat a já přitom pomalu rozepínal její obleček. Tělo měla pěkný, aby se neřeklo. Vlastně nechápu, že nemá kluka. V tu chvíli jsem si vzpomněl. Internát.

„Opravdu to chceš?“ Zašeptal jsem jí do ucha a ona se otřásla. Ostatně jako všechny, kterým jsem tohle udělal.

„Ano,“ pošeptala mi zpětně do ucha a přesunula se k mým rtům. Řekla ano, takže jsem mohl jít na věc. Strhnul jsem jí ty šatičky z těla a odhodil ji kousek dál, než bylo nutné. Ona se zakymácela a v tu ránu ležela na zemi. Vypadalo to docela komicky já nahej, ona nahá jak leží rozpláclá na zemi a gigolo jí dává první pomoc. Usmál jsem se na ni a ona zčervenala.

„Ehm. Já se omlouvám. Já jen…,“ položil jsem jí prst na rty a převzal jsem mluvení za ni.

„Promiň to já. Neměl sem s tebou tak hodit o tu postel, ale nic se nestalo a proto…,“ nedořekl jsem to a její myšlenky, které se chystala vyslovit, přebral její malé pusince z úst. Leželi jsme na posteli a já jí ještě těsně před aktem vysvětloval důležitý fakta, který se nejspíš nikde nedočte…

„Jsi teda připravená?“ díval jsem se jí při tom do očí, abych poznal, co si opravdu myslí.

„Já, myslím... Teda jo. Jsem připravená.“ A já jsem začal. Přetočil jsem jí pod sebe a líbal ji na krku, v dekoltu a na prsou. Vzdychala a já rukama jel dolů přes bříško, až k jejímu rozkroku, kde jsem se zastavil a mírně jsem ji dráždil, když byla vzrušená a připravená, políbil jsem ji a jemně do ní vnikl. Ona se prohnula v zádech a zavzdychala. Nevěděla, kam s rukama, tak jsem jí je položil na moje záda. Mírně a lehce jsem se v ní pohyboval. Když dosáhla vrcholu, zaryla mi nehty do zad a vykřikla. Já si lehl vedle ní.

„Tak jaká jsem byla?“ zeptala se mě po chvíli. Sex to nebyl zas tak špatný, ale už jsem teda zažil lepší.

„Šlo to,“ řekl jsem jí po pravdě. Zřejmě se s tím nespokojila, tak se zvedla a sedla si na mě obkročmo, ale trochu se jí to nepovedlo a sedla mi na mého edíka, zakvílel jsem. Nadzvedl jsem jí a posadil výš. Ale jak se snažila, aby mě uspokojila a sama nebyla dost vzrušená. Nemohl jsem se do ní dostat. Na jejím obličeji se začínal roztahovat pohled bolesti a tak jsem ji ze sebe jedním plynulým pohybem odstrčil, ale ona se nedala a sápala se po mě dál.

Zvedl jsem se a zůstal stát u postele zády k ní. Slyšel jsem, jak mírně zaskřípala postel a za chvilku stála u mě. Hladila mě rukama po břichu a sjela, až úplně dolů. Prostě se nedokázala smířit s tím, že jsem jí řekl, že to jen ušlo. Nepotřeboval jsem další bolestivé myšlenky slyšet, těch uslyším dost doma.

„Hele jestli si chceš ještě užít. Měl bych ti něco přinést,“ falešně nadšeným hlasem, jako že já bych si s ní taky ještě rád užil, jsem udělal jeden krok dopředu a přešel ji. Vlítnul jsem do koupelny a tam z horního šuplíku vyndal lubrikační gel.

„Tohle si tam dej,“ hodil jsem ho po ni a čekal. Ona si to vzala do ruky a zírala na mě.

„Co je?“ nepatrně jsem se přiblížil k posteli.

„Já jen, nechceš mi pomoc?“ mrkla na mě.

„Jasně, rád,“ odpověděl jsem jí opět s předstíraným nadšením. Vzal jsem do ruky gel a trochu si vymáčkl na prsty.

„Tak si lehni,“ poručil jsem jí. Poslechla mě. Mírně jsem jí roztáhl nohy a strčil jí tam dva prsty, na kterých jsem měl ten gel, Ona zavzdychala, ale já prsty zase vytáhl ven, takže z toho nic neměla. Zvedla se a zase mě položila na záda. Sedla si na mě opět obkročmo, tentokrát správně. Políbila mě, mírně na mě nasedla a začala se zvedat nahoru a dolů.

Nějak mě ten sex už nebavil. Píp. Ozval se budík, kterým se měřil čas se mnou. Nemístně a trochu unuděně jsem ji ze sebe sundal a posbíral všechny její věci. Ona se jen koukala na tu rychlost, s jakou to zvládám.

„Ale... Já... Ty... Cože?“ zakroutila hlavou a smutně se zvedala z postele. Musel jsem ji nějak utěšit. Jediné co mě napadlo.

„Neber si to osobně, jen máš snad dalších 600 dollarů. Za nově započatou hodinu? Já myslím, že ne, tak radši už jdi. Ahoj,“ vlepil jsem jí rychle pusu, podal jí tašku a odešel do koupelny se trochu zkulturnit na dnešní návštěvu.



Shrnutí Anicka14vampire / albatrosR


≤ Předchozí kapitolaNásledující kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Gigolo od vedle - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!