Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

EdwardVolvo


 

Obluzená láskou 82

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Obluzená láskou 82Takže je tu již 82. kapitolka, tak pevně doufám, že se Vám bude líbit. Zítra přibude 83.
Pěkné čtení.
od 18+ let

 

It's a Boy Girl Thing - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

It's a Boy Girl Thing - 2. kapitolaBellu a Edwarda jsme opustily na pánských záchodcích, které byly v dezolátním stavu a jejich oblečení jaksi na kousky
V téhle kapitolce se dozvíte co se dělo potom a jaké z toho budou mít problémy s panem ředitelem.
Kapitolka je pro klid duše +18, jinak na vlastní triko.
Azeret tahle kapitolka je jako dárek k tvým čerstvým 18 tinám, trošku opožděně já vím, ale ty jsi četla v den narozenin, tak tady je jenom menší věnování.
Do povídky vám dáme trošku toho vášnivého sexu a díky Azeret a jejím zvrhlým nápadům to bude mít grády a poněvač je Azeret 18 a mě už nějaký ten pátek taky, máte se opravdu na co těšit.
Pokud budeme nuceni kapitolku ještě cenzurovat, tak se na mém webu 100% objeví i necenzurovaná verze.
A teď už dost tlachaní a směle do čtení.
Chobotnicka
P.S.: červenání povoleno :o)

 

Obluzená láskou 81

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Obluzená láskou 81No jo lidičky, máte na mě strašný vliv a já se nechám vždycky ukecat, takže jsem se opět hecla a přepsala 81. kapitolku, ale na to si nezvykejte :D.
Přeji pěkné čtení.
15+

 

Gigolo od vedle - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Gigolo od vedle - 2. kapitolaJe tu další kapitolka, která byla slibovaná na středu, ale napsali jsme ji už dneska. Docela jsme to tam zamotali, ale posuďte sami. Samozřejmě to končí napínavě :D Nezapomeňte na komentáře a kritiku. ENJOY IT :D

 

Obluzená láskou 80

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Obluzená láskou 80Tak jsem se hecla a potěšení, které mi přinášelo dělání zápisků do zeměpisu (sladká ironie), jsem vyměnila za přepis další kapitolky, takže je tu. Snažila jsem se vyplnit Vaše předešlé prosby :D.
Přeji příjemné čtení.
15+

 

Aurora borealis 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Aurora borealis 3. kapitolaPridávam ďalšiu kapitolku. Je to taká sentimentálna spomienka mňa na písanie jednorázoviek z ostrova Esme :) Ešte malé upozornenie od budúcej kapitoly Vám chcem zdvíhať adrenalín.:)A malé prianie na záver - dajte mi prosím vedieť ako sa Vám to páčilo a či má zmysel pokračovať :)Zo srdca ďakujem :)

 

Obluzená láskou 79

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Obluzená láskou 79Další kapitolka, nesoucí v sobě přísliby erotiky, je tady. Snad se Vám její začátek bude líbit.
Když jsem se tak koukla, jak dlouhá tato noc bude, tak počítejte ještě s minimálně dalšími třemi pikantními kapitolami.
Přeji pěkné čtení.
Dodávám, že je to pro kategorii 15+

 

Gigolo od vedle - 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Gigolo od vedle - 1. kapitolaSpoluautorská povídka albatrosR a Anicka14vampire. Edward je velice žádaný gigolo, který jednoho dne dorazí na party, kde má připravit Bellu, které je 18 o nevinnost. Bella ho nejdříve nebude chtít, ale pak se jejich láska vyvine...
Celá povídka je +15

 

Jeden a půl hříchu z lásky 6. Kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jeden a půl hříchu z lásky 6. KapitolaZákazy, každý je zná, ale málokdo dodržuje. Bude Jacob brát ohledy na varování, které mu jeho kamarádi dají?
Bella uvidí v lese něco, o čem si myslela, že už dávno neexistuje, ale opak je pravdou. Vlkodlaci stále žijí mezi námi a ochraňují nevinné před upíry.
Co se ale stane s Bellou a Jakem? Budou i přes výčitky a výhružky spolu?
Vaše MrsDaisy a KaculKaB ♥

 

Já píši vám - co mohu více? 20. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Já píši vám - co mohu více? 20. kapitolaDěkuju za komentáře a děkuju Kyky.

Bella má menší citové problémy...

« Předchozí  1 ... 131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!