Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska hory přenáší - 19. kapitola - Zase Emmett

Esme a Carlisle


Láska hory přenáší - 19. kapitola - Zase EmmettPo delší době další kapitolka, čekala jsem, až vyjdou pravidla psaní.

19. kapitola - Zase Emmett

Jeho ruce putovaly po mém těle a jeho rty líbaly můj dekolt. Uslyšela jsem trhnutí, tím okamžikem jsem byla bez trička. Zpátky se vrátil k mým rtům. Zvedly se mi koutky, ale on jim nevěnoval žádný pohled. Jeho oči byly černé touhou.

Nechtěla jsem ničit jeho oblečení, proto jsem mu tričko opatrně přetáhla přes hlavu. Nepřestával mě líbat. Ani nevím, jak jsem se zbavila podprsenky, ale už jsem ležela jenom v kalhotách. Začal mě dráždit na bradavkách a já jsem se slabě prohnula. Očividně ho má reakce potěšila, svým jazykem sjel až k pupíku a vklouzl do něho jazykem. V podbřišku mi poletovali motýlci a já se neubránila slabému stenu.

Opět se vrátil k mým rtům, teď jsem byla na řadě já. Nebyla jsem tak silná jako on, ale náznakem pochopil a přetočil si mě na sebe. Jeho kalhoty pro mě nebyly žádný problém, za chvíli ležel jenom v boxerkách. Svým jazykem jsem obkružovala jeho obrysy svalů, dostala jsem se až na lem boxerek, z jeho hrdla se vydralo vrčení a sten dohromady. Přestala jsem ho dráždit a vrátila se nahoru, skousla jsem mu ušní lalůček a potom vyhledala jeho rty. Lačně se na ně přisál, rukou jsem zajela do jeho boxerek. Svůj sten zadusil při polibku. Moje ruka začala jezdit po jeho přirození, začala jsem ho dráždit. Ještě jsem slyšela jeden sten a už jsem ležela pod ním. Trhavým škubnutím mě zbavil kalhot i kalhotek. Už jsem to nemohla vydržet a tak jsem mu roztrhla jeho boxerky. Leželi jsme nazí, stále mě líbal a já líbala jeho. Kousek se ode mě odtáhl a podíval se mi do očí.

„Jestli chceš, můžeme počkat?“ vyšlo z jeho úst.

„Nehodlám čekat,“ zněla moje slova.

Naposledy se mi podíval do očí a vniknul do mě. Prohnula jsem se v zádech, chvíli počkal a pak se ve mně začal lehce pohybovat. Lítání motýlku nabíralo na intenzitě, z mých úst se vydral sten stejně jako z Edwardových. Začal přirážet rychleji, moje vzrušení narůstalo a já věděla, že za chvíli dojdu k vrcholu. Povedlo se mi ho přetočit pod sebe. Dosedla jsem a začala tempo určovat sama. Netrvalo dlouho a společně jsme došli k vrcholu. Poslední steny doznívaly, lehl si vedle mě a objal mě. Schoulila jsem se mu do náruče. Společně jsme nechali doznívat poslední zbytky orgasmu.

„Miluji tě.“ Slyšela jsem slova.

„Já tebe taky,“ odvětila jsem mu.

Moje oči se začaly zavírat a i přes velkou snahu jsem zívla.

„Měla bys spát.“ S těmito slovy mě zabalil do deky.

„Dobře, dobrou noc.“ Během několika minut jsme usnula. Dlouho jsem nespala. Zbudila mě zima. Proto jsem se protáhla a posadila se.    

„Co se děje?“ Posadil se vedle mě.

„Je tady zima,“ konstatovala jsem.

„Půjdu zavřít okno.“ Okamžitě se zvedla a zavíral ho.

„Nechceš si zajít na lov?“ optala jsem se ho. Dlouho jsem nebyla a spát se mi už nechtělo.

„S tebou i na konec světa.“ Políbil mě a začal se z postele zvedat. Udělala jsem to samé a začala se oblékat.  

Vyskočili jsme z okna a vyrazili do lesa. Během chvíle jsem ucítila srnu, Edward mi pustil ruku a já se vydala za ní. Okamžitě jsem jí skočila po krku a zahryzla se. Vysála jsem ji do poslední kapky. Periferně jsem viděla, že Edward taky loví, nechala jsem ho být a zavětřila další srnu. Když jsem vypila druhou, byla jsem už plná. Upravila jsem se a dvě mrtvoly zahrabala. Edward na mě už čekal opřený o strom a zářivě se usmíval. Došla jsem až k němu a obtočila ruce kolem něho. Jeho ruce si mě přitáhly blíž a já si položila hlavu na jeho rameno. Byla ještě tma, ale nám to nevadilo. Stáli jsme tam hodnou chvíli.

Začal foukat vítr a já se otřásla zimou, to oblečení celkem profukovalo. Edward vycítil mé zachvění a vzal mě do náruče.

„Můžu chodit sama,“ odporovala jsem. Bohužel to nepomohlo.

„To já vím, ale můžeš mi udělat radost.“ Rezignovaně jsem položila hlavu na jeho hruď a nechala se volně unášet.

K domu jsme doběhli ještě před svítáním. Edward mě položil na zem, Emmett seděl na gauči a koukal se na televizi, já jsem zamířila do kuchyně a Edward za mnou.

„Ty máš hlad?“ přitáhl si mě k sobě.

„Mám hlad.“

„A co by sis dala?“

„Co mi uděláš?“ nakonec jsme se domluvili na palačinkách, během několika minut jsem měla palačinky před sebou. Snědla jsem je během chvilky, posadili jsme se na gauč za Emmettem a já pozorovala svítání v okně naproti. Začaly se mi klížit oči a já jsem si uvědomila, že jsem se ještě pořádně nevyspala. Lehla jsem si na gauč a položila Edwardovi hlavu do klína. Usnula jsem.

Probudila mě až voda, kterou na mě Emmett vylil. Vylítla jsem z gauče, byla jsem zlitá od hlavy až k patě. Tričko se na mě nalepilo, z mých vlasů kapala voda.

„Emmette, já tě zabiju.“ Slyšela jsem slova, která vycházela z Edwardových úst společně s vrčením. Dneska byla sobota, takže jsme do školy nemuseli. Edward vyletěl na Emmetta a rozbili velkou vázu, která stála na konferenčním stolku.

„Tak to teda ne, jestli se chcete prát, tak venku,“ zavelela Esme. Ani nevím, jak se jim povedlo dostat ven. Ale už jsem slyšela jenom křik a šumění listů.    



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska hory přenáší - 19. kapitola - Zase Emmett:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!