Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

Stephenie Meyer apple


 

Obluzená láskou 46

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Obluzená láskou 46Další dílek bude až v pátek, ale doufám, že i tato kapitolka se Vám líbila. SS
18+

 

Obluzená láskou 44

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Obluzená láskou 44Příští díl bude až v úterý, tak si tento užijte. Ať se líbí. SS

 

Obluzená láskou 42

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Obluzená láskou 42Další díl je tady, i když vím, že později, než jsem slíbila, ale já si to po sobě hodněkrát četla, ale nějákým chybám se zřejmě nikdy nevyvaruji.
Doufám, že se Vám dílek bude líbit. SS

 

Cullenová bez násilí? Zapomeň! 16

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Cullenová bez násilí? Zapomeň! 16Páni, už 16 dílek a pořád se to neblíží ke konci. Možná blíží, ale ještě to tak na 10 kapitol vidím, takže nebojte. A abych se přiznala, plánovala jsem prvně jen tak 10 kapitolek do svatby, ale pak jsem to zvedla na 18 a teď to vidím tak na 25, protože se znám a zase něco vymyslím, tudíž se rozepíšu. Ale moc vám děkuju za komenty a jen tak dál.

 

Hate is passing 32

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Hate is passing 32Bella má plán. Plán, na který jí přivede Charlie. Její plán je prostý, chce svést Edwarda. Absolvuje kvůli tomu nákupy s Alice. Podaří se jí nakonec svůj plán zrealizovat. Co víc k tomu říct. Snad se bude líbit a komentujte. Když budou komenty bude další díl.

 

Cullenová bez násilí? Zapomeň! 14

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Cullenová bez násilí? Zapomeň! 14Jak zareaguje Edward na to, co mu Bella řekne. Měla jsem velké nutkání celý děj změnit, ale moje povaha zvítězila a já už vás nechtěla víc trápit, tak jsem se smilovala a byla bych vděčná, kdybyste nechali komenty, i když za ten konec...

 

V zajetí osudu 40

Nedoporučujeme číst do 15 let.

V zajetí osudu 40Ach jo, vy jste takový pesimisti. Proč si pořád myslíte, že Ed Bellu jen využívá. Udělala bych jí to někdy? Odpověď je jasná. Samozřejmě, že nevím, zálěželo by na situaci, ale musím vás upozornit, že i když plánuju Happy End, tak se to trochu zvrtne a bude to docela napínavý, protože Edward opravdu není svatoušek. Ale dost, žijeme přeci přítomností, tak si užijte tenhle dílek a nechte koment.

 

Obluzená láskou 32

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Obluzená láskou 32Další díl je tady. Jsem opravdu ráda, že jsem ho přepsala dnes, protože při jeho přepisování jsem se potřebovala podívat na jedno slovo, zda je gramaticky správně, ale bohužel jsem ho zadala do stejného okna, jako mou právě se přepisující povídku, takže jsem se po menším vztekání vrhla do její opětovného přepisování. SS

 

Rozbřesk trochu jinak 90

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Rozbřesk trochu jinak 90Konečně jsem se dokopala a dopsala 90 kapitolu. Nějak jsem se teď sekla a nevím, co s tím. Budu se snažit psát, ale to pololetí a písemky mě vycůcly natolik, že se na psaní teď vůbec nemůžu soustředit, tak se moc nezlobte.

 

Cullenová bez násilí? Zapomeň! 12

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Cullenová bez násilí? Zapomeň! 12Tak teda další dílek. Asi některé potěším a některé zklamu, když řeknu, že se Edwardův a Bellin vztah začne pomalu srovnávat a oni si k sobě budou nacházet cestu. A musím vám říct, že už se taky blížíme ke konci. Nechtěla jsem, aby tahle povídka byla nějaká extra dlouhá a myslím, že se mi to povede. Tak si to užijte a nechte komentáře.

« Předchozí  1 ... 135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!