Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné


 

Jestli mě miluješ, proč umírám? - Bonus č. 2

Jestli mě miluješ, proč umírám? - Bonus č. 2V tomto druhém bonusu se podíváme trochu na zoubek Steveovi a chvíli, která obrátila Arův svět vzhůru nohama.

 

Keby bolo keby - Story of Esme II.

Keby bolo keby - Story of Esme II.Nasledovali svadobné sľuby. Jeden druhého sme dojali k slzám tým najkrajším spôsobom. Všimla som si, že som nebola jediná, komu tiekli slzy. Pozrela som sa na svadobných hostí, z ktorých časť plakala od šťastia so mnou.

 

A simple solution

A simple solutionRozhodla jsem se proložit svoji kapitolovku Mrs. Katy jednorázovkou z trochu jiného soudku. Je to příběh jedné ženy zpracovaný do pár okamžiků. Tu ženu určitě všichni poznáte. Myslím si, že není třeba něco dalšího dodávat. Pokud se vám příběh bude líbit, nestyďte se ho okomentovat, a pokud ne, tak také. Přeji příjemné počteníčko. Vaše BS

 

Jestli mě miluješ, proč umírám? - Bonus č. 1

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jestli mě miluješ, proč umírám? - Bonus č. 1Takže - na přání jedné ze čtenářek jsem se rozhodla dopsat k této povídce ještě pár bonusů. Tím hlavním je asi ten, ve kterém se Aro rozhodne začít s experimenty na lidských ženách.
Snad se tedy tato povídka bude líbit.

 

Čas na nový život

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Čas na nový životOn je člověk, ona taky, ale nemohou být spolu. Přináším Vám první jednorázovou povídku. Dlouhou dobu jsem se odhodlávala registrovat a dnešní ráno mě napadla tato povídka. Tak je tady. Přeji vám pěkný den, XloverX.

 

Keby bolo keby - Story of Esme I.

Keby bolo keby - Story of Esme I.Rozmýšľali ste už niekedy o tom, aké by to bolo, keby Esme našla svoje šťastie už počas ľudského života? Ako by dopadlo jej manželstvo s Charlesom Evensonom? A čo Carlisle Cullen? Očaril by šestnásťročné dievča tento dokonalý lekár? Alebo by to bolo všetko úplne inak? Keďže mám slabosť pre ľudské príbehy našich obľúbených upírov, musela som dať svoje myšlienky na papier. Aj keď je to jednorázovka, bude rozdelená do troch častí.

 

Šťastný zachránce

Jaké asi mohlo být seznámení Edwarda a Belly? Co kdyby se znali, ale vůbec o sobě nevěděli, že ten druhý existuje. Je to moje úplně první povídka, tak prosím buďte hodní. P.S.: Připomínám, že v téhle povídce je Edward upír a Bella je člověk.

 

Piano tones

Piano tones

Zacítil posledný úder srdca, posledný plameň, ktorý z neho opadol a počul šustot krvi, ktorá sa valila v žilách bytosti vedľa neho.

 

Osudová

Osudová... Chvíle?... Láska?... Nebo snad žena?

Rozhodně však nejde o Beethovena, ale o situaci, kdy i Alici dojdou slova...

 

Pouta války 2/2

Pouta války 2/2Jedna válka je spojila a druhá rozdělila. Nebo to bylo jen její rozhodnutí, kterým ovlivnila život svůj i život jeho? Dávejte si pozor na svá rozhodnutí, která už nebudete moct vzít zpět.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!