Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

1.Marjorie - Breaking Dawn


 

Polibte nevěstu

Polibte nevěstuSvatba Belly a Edwarda v Sethově režii. Vaše Nicoolle

 

Osud? Možná

Osud? Možná Jake zabil Edwarda při jedné z bitev a utekl. Po nějaké době odešel i Charlie a Belle se zhroutil svět. Jak se cítí a co všechno se jí honí hlavou? Prosím o komentáře. Příjemné počtení. Vaše Nicoolle.

 

Maminka Rosalie

Maminka RosalieCo se stane poté, co Bella nepřežije porod Renesmé? Kdo se o ni bude starat? A jak se bude chovat Edward? Povídka, jak by to asi mohlo vypadat, psána z pohledu Rosalie.

Přeji příjemné čtení. :)

 

Odešel jsi a já zůstala

Bellin dopis na rozloučenou.

 

Ty zlodějko!

Ty zlodějko!Nessie a její tajná mise. Jak dopadne její strategie na ukradnutí... Čeho? Tak to si vážení přečtěte. Přeji příjemné čtení. :)

 

Indiánske dievča

Indiánske dievčaPo viac ako štyroch rokoch som sa vrátila opäť k písaniu, takže dúfam že táto krátka poviedka sa Vám bude páčiť. Pekné čítanie

 

Odpoledne

OdpoledneJedno obyčejné odpoledne u Cullenů...

 

Smrt spřízněné duše

Jedná se krátkou povídku, která je inspirovaná vidinou Alice na konci posledního filmu Twilight sagy. Jedná se o smrt Jaspera z pohledu Alice.

 

Rose, brzdi!!!

Rosalie je z Emmetta na prášky. Co se stane, když v tu chvíli uslyší v rádiu Nirvánu?

 

Osudu neujdeš 3. část

Osudu neujdeš 3. částA je tady závěr povídky. Co myslíte? Čím Bella vyrazí dech Edwardovi? A zamiluje se Edward konečně do Belly? Jenže ani jeden z nich to nebude mít lehké. Bella přestane skrývat, jak svou tvář tak svou duši. Odhodí svoje obranné štíty, ale bude jí to k něčemu? Hezké čtení, vám přeji.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!