Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

ghhmj


 

Zvraty osudu

Zvraty osuduKaždý je strojcom svojho šťastia. Človek si tvorí vlastnú budúcnosť a dedí vlastnú minulosť. To sa týka aj Jacoba a Belly, ktorých osud najprv rozdelil, no napokon ich predsa len znovu spojil.

 

Pouta války 1/2

Pouta války 1/2Jedna válka je spojila a druhá rozdělila. Nebo to bylo jen její rozhodnutí, kterým ovlivnila život svůj i život jeho? Dávejte si pozor na svá rozhodnutí, která už nebudete moct vzít zpět.

 

Překvapení - část 3.

Překvapení - část 3.Jak to celé dopadne? Posledních 1000 (a pár navíc) slov mého příběhu.

 

Překvapení - část 2.

Překvapení - část 2.Jak reagovala upíří rodina na malé lidské dítě? Dalších 1000 slov mého příběhu.

 

Mikuláš u Cullenových

Mikuláš u CullenovýchPřináším Vám krátkou jednorázovku o svátku, který každý dobře zná. Jak to pobrala Nessie u Cullenových? A co čert, Mikuláš a andílek?

 

Minulé životy - Aro Volturi

Minulé životy - Aro VolturiMinulé životy... Jak část názvu napovídá, jedná se o to, že minulé převtělení určité osoby se dostalo k nějakému daru. Ten dar se v tehdejším převtělení rozvíjel, přičemž jej nám známí upíři v prvním momentu pocítili a uvědomili si jej.

Tu se jedná o Ara. Jak asi přišel v minulém převtělení ke svému daru? Příjemné počtení přeje zuzinecckaa a hlavně VerCullen.

 

Pryč od počítače, Edwarde Masene! 2. část

Pryč od počítače, Edwarde Masene! 2. částDalší část trochu zapomenutého příběhu o Edwardovi. Tahle povídka je taková znovuzrozená, tak doufám, že se vám bude ještě líbit. Přeji příjemné čtení. Vaše SweetNess

 

Kompenzácia

KompenzáciaKrátka jednorázovka, ktorá vznikla vtedy, keď som si už nutne potrebovala odpočinúť od starostí. Pôjde v nej prevážne nevážne o pripútanie. Dúfam, že sa bude aspoň trochu páčiť. ♥

 

Tajemství štěstí

Tajemství štěstíPovídka o pochopení štěstí, které může mít každý, jen ho musí přijmout. Přijme to své štěstí Jacob nakonec? Aneb volba Belly z mého pohledu. Pěkné počtení!

 

Pod drobnohledem

Pod drobnohledemEsmé a Alice zasvětily Bellu do tajů zahradnické práce. Co všechno se může stát, když tři upírky zahradničí…

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!