Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné


 

Sama

Nedoporučujeme číst do 15 let.

SamaUpírka se schopností ovlivňovat ostatní ve svém okolí vyprovokuje boj o moc a jejím nepřítel není nikdo jiný, než právě Volturiovi.
Ti, jako symbol své moci, jí vezmou dceru a nutí jí žít ve Volteře. Dívčin život však není jednoduchý, je dcerou nepřítele a není upír. Pro všechny je jiná a hlavně - na všechno je sama.

Omezení udávám pouze pro klid mé duše, jelikož někteří aktéři si úplně nevidí do pusy.

 

To míč nás dovedl ke štěstí

To míč nás dovedl ke štěstíMotto: Nebreč nad ztracenou věcí, protože ona se vrátí a ještě ve větším.

 

A jak šel život dál?

A jak šel život dál? Edward opustil Bellu a zanechal ji ve Forks samotnou. Bohužel zapomněl na Viktorii a stane se to, čemu se on snažil vyhnout. Bella se promění v upírku. Jak do našeho příběhu patří vlci? A setká se vůbec Bella někdy s Cullenovými?
Nechte mi prosím nějaký psaný komentář (kritiku, chválu, rady nebo nápady), budu za to velmi ráda.

 

100 let bez Tebe...

Bella jede zachránit Edwarda do Volterry... Podaří se jí to? Jak se Aro rozhodne? To se dozvíte v mé první povídce na těchto stránkách... :D

 

Poprvé zamilovaná

Bella - lamačka chlapeckých srdcí. Když ale potká Edwarda, celý její dosavadní život se změní. Edward jí prohlédne duši a dozví se nevídané věci!

 

Stalo sa to. Vadí mi to? Nie!

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Ako sa Jane stala upírom? Aké boli jej prvé hodiny?
(Vlastná verzia)
15+ (násilná smrť)

 

Jsem Splátce

Jsem SplátceNečíst, pokud čekáte tradiční povídku! Jednou za čas se vyberou dva splátci. Každý z nich reprezentuje jiný druh a musí být oddáni, i když to pro jednoho z nich může znamenat jistou smrt. Po dvou letech zase zpět, tak si to užijte! :)

 

Miluju matematiku

Miluju matematikuCharlie domluví své dospívající rebelské dceři doučování od premianta školy, kterého Bella nemůže ani vystát, vůči čemuž je Edward obdivuhodně imunní aneb Jak si během pár hodin Bella projde existenciální změnou a ještě se stihne do Edwarda bláznivě zakoukat.

 

Hrdinka

HrdinkaPocity Rosálie počas Stmievania. Niektoré veci sú upravené.

 

Láska přes chat

Láska přes chatPo internetu jsou jako nejlepší přátelé. Neřekli si sice svá jména, bydliště ani nic podobného, ale báječně si rozumí. Ve skutečném životě se sice znají - dokonce chodí na stejnou školu - ale naprosto se ignorují. A přitom mají oba pocit, že jim v reálném životě nikdo nerozumí. Ale vzájemně mají k sobě pochopení a neodsuzují se. A tak se rozhodnou se setkat...

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!