Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné


 

Októbrová súťaž: Díkůvzdání

Októbrová súťaž: Díkůvzdání1. kategorie - Teplo domova: V rodině Cullenů je všechno možné. I uspořádat oslavu Díkůvzdání. A Renesmé přinese jedno velké překvapení.

 

Októbrová súťaž: Referátem k lásce

Októbrová súťaž: Referátem k lásce3. kategória – Použi VŠETKY určené slová: Listí, Matematika, Černá kočka, Čaj a Svíčka… Edward se jako vždy drží ve škole stranou a snaží se moc nevyčnívat. Naproti tomu Bella je milá a v kolektivu oblíbená dívka, které se sice líbí, ale moc dobře si uvědomuje, že on o ní zájem nejeví a nemá, což samozřejmě není tak docela pravda, ale k čemu to je, když on sám se nikdy k ničemu neodhodlá? Ještě, že osud je zdá se na jejich straně… Jedná se o krátký alternativní příběh na téma Edward a Bella, jehož námět mám už delší dobu takzvaně v šuplíku a který jsem se rozhodla takzvaně oprášit, dokončit a použít jako soutěžní… Snad se vám bude aspoň trochu líbit a zpříjemní vám nastávající sychravé a chladné dny, vaše Chloe.

Poviedka sa umiestnila na 3. mieste v októbrovej súťaži!

 

Októbrová súťaž: Všade dobre, doma najlepšie

Októbrová súťaž: Všade dobre, doma najlepšie

1. kategória - teplo domova: Bella sa po štyroch rokoch vracia na jeseň do Forks, kde nechala všetky svoje spomienky na lásku ale aj na bolesť. Aké následky bude mať jej návrat? 

Poviedka sa umiestnila na 2. mieste v októbrovej súťaži!

 

Októbrová súťaž: Znamenie

Októbrová súťaž: Znamenie

3. kategória - určené slová: Renesmee nemá rada mačky a ako môžete zistiť v tejto poviedke, tak ich nemá rada oprávnene.

 

Plné zuby rolniček 3. část

Plné zuby rolniček 3. částTřetí a poslední část této vánočně laděné povídky o Belle a její malé brigádě, která se nakonec bude týkat úplně všech. Přeji příjemné čtení a prosím o komentáře. Chloe.

 

Plné zuby rolniček 2. část

Plné zuby rolniček 2. částDalší část svátečně laděné povídky o Belle a její brigádě. Přeji příjemné počtení :-) Chloe

 

Plné zuby rolniček 1. část

Plné zuby rolniček 1. částPovídka o třech dílech na téma Bella a sváteční brigáda. Přeji příjemné čtení. Vaše Chloe.

 

Paralelní vesmír - 1. časť

Paralelní vesmír - 1. časťBelle začíná nový školní rok. Spousta novinek, nových lidí a nádech zakázané lásky. Jak to asi dopadne? Přeji příjemné počtení. :) P.S.: První povídka po dlouhé době, takže nepohrdnu zanechaným komentářem. Ať už negativním či pozitivním. :)

 

Láska v škatuli od topánok

Láska v škatuli od topánokCez zimu na nás čakajú nové dobrodružstvá za každým rohom. V krajine snehu a ľadu je toľko príbehov, čo si zaslúžia rozpovedať, jeden však stále chýba. Je o Jacobovi, ktorý sa po dlhých rokoch čakania rozhodol povedať Renesmee o svojich citoch, ktoré k nej prechováva už od dôb, keď bola ešte bábätkom.

 

Sen o plavovlasom chlapcovi

Sen o plavovlasom chlapcoviPrvé na čo si Alice spomína je sen o chlapcovi s plavými vlasmi.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!