Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Jiné filmové projekty

lololololo


NEWS

Cosmopolis Teaser Trailer

Cosmopolis Teaser Trailer Objavil sa prvý teaser trailer k Robovmu pripravovanému filmu Cosmopolis. Očividne sa máme na čo tešiť. :)

NEWS

Bel Ami trailer 2

Bel Ami trailer 2Do světa byl vpuštěn další trailer na Bel Ami.

NEWS

Bel Ami

Bel AmiPremiéra filmu Bel Ami se už blíží. O čem je vlastně film? Kdo si v něm zahraje?

NEWS

Dakota Fanning - Effie

Dakota Fanning - EffieDakota Fanning se nespoléhá jen na slávu filmové série Twilight a už natáčí další film jménem Effie. Jako pokaždé unikly nějaké fotky...

NEWS

Kellan jako Poseidon

Kellan jako PoseidonV kinech se objevil film Immortals (Válka bohů), ve kterém si Kellan Lutz zahrál vedlejší roli Poseidona.

NEWS

Pro Jareda Howe a Iana O'Sheu byli vybráni herci

Pro Jareda Howe a Iana O'Sheu byli vybráni herciJá myslím, že takto si je asi skoro nikdo nepředstavoval a já osobně si myslím, že Stephenie Meyerová musela být slepá, když je schválila. Pokud je tedy neschvaloval někdo jiný...

NEWS

Trailer filmu SWATH + nové postery

Trailer filmu SWATH + nové posteryKonečne sme sa dočkali, dnes zverejnili trailer k filmu Snow White and The Huntsman s Kristen Stewart.

NEWS

A Warrior´s heart - oficiální trailer

A Warrior´s heart - oficiální trailerOficiální trailer k filmu A Warrior´s heart. Přidán překlad od Ziry.

NEWS

Warrior's Heart

Warrior's HeartAshley a Kellan v novém snímku Warrior's Heart.

NEWS

Kristen Stewart - Sněhurka a myslivec - fotky

Kristen Stewart - Sněhurka a myslivec - fotkyFotky Kristen z natáčení.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 12   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!