Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky


 

Zklamala jsem...

Zklamala jsem...Můj pokus - drabble o 100 slovech.
Esméina sebevražda...

 

Tajná přání

Tajná přáníDrabble a k tomu preslash. Pointa někoho možná pohorší, ale byla neodolatelná.
Pro neinformované:
Slash - povídka obsahující romantický nebo erotický vztah dvou osob stejného pohlaví.
Preslash - povídka navozující atmosféru zapadající do kategorie slash, k jehož dosažení v rámci povídky však nedojde.

 

Já jsem upír?

Já jsem upír?Drabble o sto slovech.
Janina proměna.

 

Odpusť, Rose

Odpusť, RoseEmmett zapomněl na výročí a Rose je naštvaná – tím víc, že Emmett místo omluvy zmizel a byl celou noc pryč. Rose se teď trochu nebezpečně (ostatním) řítí na školní parkoviště a v duchu spřádá plány na pomstu.

Můj první pokus o tripple drabble (300 slov). Původně jsem se snažila nacpat to do míň slov, ale nezvládla jsem to. :o)

 

Carlislova milenka

Carlislova milenkaDouble drabble, 200-slovná poviedka. Je to môj prvý pokus, takže dúfam, že je to dobré. Príjemné čítanie, LoveRose. :)

 

Na tú nemáš!

Na tú nemáš!Garrett a Kate. Pobozkal ju naozaj až na lúke?
Podľahla som aj ja? Jasné, tu je môj drabble so sto slovami.
Vôbec tomu nechápem. Black :P

 

Setkáme se za tři dny...

Setkáme se za tři dny...Drabble - povídka o sto slovech. Právě před pár dny jsem sepsala nějakou kravinku. Zrovna dneska se tu objevilo to drabble, takže jsem to sem hodila. Snad se to bude líbit.

 

Přestaň se svlékat

Přestaň se svlékatMáte rádi Drabble? Já tedy ano, protože i to malé množství slov dokáže ukázat tolik emocí...
Ráda bych vám představila svůj drabble. Není to nic extra, ale pamatujete si na intimní chvilku z Eclipse? :)

 

Nejkrásnější líbánky

Nejkrásnější líbánkyVarování! Tahle povídka měla být vážná, ale tak trochu mi z toho vznikla parodie. :-) Pište prosím komentíky. Pokud se vám to bude líbit, přidám další části. Jo, a je to povídka double drabble. Co když se Bella s Edwardem pohádá natolik, že ze svatby sejde? Jacob se ihned chytne šance a s Bellou se ožení. Co bude s Edwardem? Pojede opět do Volterry a přidá se ke gardě? A co Jane? Svede konečně svého idola Edwarda?

 

Musím odolat...

Musím odolat...Pokus o double drabble povídku (povídka o 200 slovech). Scéna z Nového měsíce z Jasperova pohledu.

« Předchozí  1 ... 195  196  197  198  199  200  201  202    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!