Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Zatmění

Charlie Bewley <3


NEWS

Chyby vo filme Zatmenie

Chyby vo filme ZatmenieNa stránke moviemistakes.com zverejňujú chyby, ktoré spravili vo filmoch. V Zatmení spravili dokopy 13 chýb.

NEWS

Eclipse - Fight Training

Eclipse - Fight TrainingZase jsem brouzdala na mých oblíbených stránkách a našla jsem tohle superkvalitní video a k němu pár fotek Jacksona.

NEWS

Metric - All Yours - text a překlad

Metric - All Yours - text a překladUrčitě mnoho z vás si zamilovalo skladbu, co hrála na konci Eclipse od skupiny Metric - Eclipse (All yours). Tady je text a překlad.

NEWS

Další várka Eclipse stills

Další várka Eclipse stillsObjevily se nové stills z Eclipse.
Esmé s Carlislem, Jacob, Riley, Emmett a Alice

NEWS

Recenze na film Zatmění

Recenze na film ZatměníS premiérou filmu Zatmění se dostavilo už i několik recenzí ...

NEWS

Videoklip k Metric - All Yours

Videoklip k Metric - All YoursPísnička All Yours od skupiny Metric je na soundtracku k filmu Zatmění. Můžete se podívat na klip k tomuto songu.

NEWS

"Eclipse" Premiere Live Streaming

Eclipse Premiere Live StreamingEclipse premiéra s červeným kobercem

NEWS

Nové Eclipse stilly

Nové Eclipse stillyObjavili sa nové stilly z Eclipse.

NEWS

ABC News about Eclipse and interview with Kellan and Jackson

ABC News about Eclipse and interview with Kellan and JacksonFanoušci jsou stále nedočkavější a dokonce už i stanují před Nokia Theater, kde bude premiéra. Je to doplněno o interview s herci: Kellan Lutz a Jackson Rathbone.

NEWS

Soutěž se Zatměním

Soutěž se ZatměnímMůžete si zasoutěžit o lístky na předpremiéru Zatmění, i o jiné Twilight věcičky!

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 13   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!