Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Zatmění

cccbc


NEWS

Riley a novorození

Riley a novorozeníNové promo Rileyho a staré Edwarda, Belly a Jacoba, ale zvětšené.

NEWS

Nové promo + fotky z HD Traileru

Nové promo + fotky z HD TraileruBrouzdala jsem na internetu a našla nové promo fotky a snímky z traileru v dost dobré kvalitě. Líbí se Vám? :)
EDIT: Přidána fotka Aleca, Jane a Demetriho ;)

NEWS

Bellin prsteň

Bellin prsteňPresnejšie zásnubný prsteň.

NEWS

New promo Eclipse

New promo EclipsePodle všeho je na světě nové promo.

Přidána zpráva od D. Sladea

NEWS

Eclipse stále nedokončený?

Eclipse stále nedokončený?Na jednej stránke som našla túto informáciu, no neviem, či je pravdivá.

NEWS

Ze zákulisí Eclipse

Ze zákulisí EclipseNašla jsem nové obrázky z Eclipse. Tak se pusťte do pomlouvání herců. =D

EDIT: Přidány nové!

NEWS

Změna oficiální premiéry Eclipse!

Změna oficiální premiéry Eclipse!Změna oficiální premiéry Eclipse!

NEWS

Eclipse v kinech 3D?

Eclipse v kinech 3D?Na jedné zahraniční stránce se objevil článek, který mluví o zisku New Moon, a předběžně i o tom, kolik by měl vydělat Eclipse. V tom článku se píše, že chtějí Eclipse pouštět v kině IMAX, které vysílá filmy v 3D. Je tedy velice pravděpodobné, že třetí díl pokračování oblíbené Twilight ságy budeme moct ve vybraných kinech shlédnout v trojrozměrném rozlišení.

NEWS

Nové stills z Eclipse

Nové stills z EclipseA dvě nová jména možných režisérů Breaking Dawn

NEWS

Nový Sneak Peek z Eclipse

Nový Sneak Peek z EclipseNa New Moon DVD se objevila nová scéna z Eclipse! Bella s Edwardem mluví na Bellině posteli. Tak se na to koukněte! A pozor je to spoiler!!

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13    Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!