Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy » Zatmění


NEWS

Nový TV Spot

Nový TV SpotNový TV Spot má název Legend.

NEWS

Nové Eclipse fotky - facebook

Nové Eclipse fotky - facebookDalší facebookovské obrázky,

NEWS

The Hillywood Show - Teaser Poster k Zatmění

The Hillywood Show - Teaser Poster k ZatměníUrčitě se už nemůžete dočkat parodie na třetí díl - Zatmění - od Hillywood Show! Přináším vám první teaser poster!

NEWS

Eclipse - fotky - 3. časť

Eclipse - fotky - 3. časťTak, a máte tu ďalšiu várku fotiek. Osobne si myslím, že najkrajšia je tá posledná (preto som ju dala na koniec), ale tiež sa nemôžem dočkať, kedy bude Billy rozprávať legendy. Som zvedavá na "studenú ženu". Prajem príjemnú zábavu! P.S. Dnes som bola "sondovať" v kníhkupectvách, či už nemajú knižku o Bree, ale nemala som šťastie. Článok v časopise Kamarát ma totiž neskutočne navnadil. Tak skúsim zajtra.

NEWS

Nový stills z Eclipse a Twilight věci

Nový stills z Eclipse a Twilight věciPřináším vám nový stills s Eclipse + nějaké Twilight věci.

NEWS

Eclipse still: Jasper and Alice

Eclipse still: Jasper and AliceObjevila se fotka Jaspera a Alice.

NEWS

Eclipse quote graphics

Eclipse quote graphicsTohle je pár citátů z Eclipse. Kontrolovala jsem to a žádné takové tu nebyly, tak jsem se snad nepřehléhla. :D

EDIT 1: Přidání dalších pár kousků.
EDIT 2: Přidán překlad citátů.

NEWS

Eclipse - fotky - 2. časť

Eclipse - fotky - 2. časť2. porcia fotiek
Odporúčam pozrieť si odkaz na konci článku, kde nájdete aj komentáre k jednotlivým obrázkom. Týka sa to pravdaže aj 1. časti fotiek.

NEWS

New Eclipse Pics from the Companion Book

New Eclipse Pics from the Companion BookStanování, Rosaliina minulost, opékání s vlkodlaky a Jasperova minulost... Tohle všechno jsou dnešní obrázky.

NEWS

Eclipse photo: Jacob and Bella

Eclipse photo: Jacob and BellaJen, co jsem klikla na FB, hned mezi novinkami jsem měla tuhle fotku! Kvalita nic moc, ale je tam Jacob, jak se snaží políbit Bellu.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 13   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!