Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Rubrika 15+

New moon - Alice


 

Ostrov Esme - Sen

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Ostrov Esme - SenS malou dušičkou pridávam druhú jednorázovku z ostrova Esme. Opäť je to časť z knihy, o ktorú nás Steph ukrátila. Belle sa sníva o Edwardovi, zobudí sa nešťastná no zistí, že to bol iba sen. poviedka je písaná z Edwardovho pohľadu. Chcem veľmi pekne poďakovať za naozaj povzbudivé a inšpiratívne komentáre k mojej predchádzajúcej jednorázovke. Som s toho dojatá a mierne šokovaná ako krásne ste to prijali. Ďakujem všetkým zo srdca. Skoro by som zabudla poviedka je 15+ :) :)

Síň slávy

Vražedné sny_Prolog + Kapitola 1. - Jsem zrůda

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Vražedné sny_Prolog + Kapitola 1. - Jsem zrůdaHoror, thriller, detektivka, romance... To vše se pokusím napěchovat do této povídky.
Rodina Cullenů jsou upíři, většina z nich má nějakou schopnost. Navenek žijí život tak, jak ho známe. Chodí do školy, pracují.
Mají však i druhou identitu. Pracují jako soukromí vyšetřovatelé.
Jednou je kontaktuje mladá dívka, která má děsivé sny. Zdá se jí, že páchá vraždy zvlášť bestiálním způsobem. Když se jí představy začnou vtírat do mysli aniž by spala, pochopí, že má schopnost vidět očima vraha.
Cullenovi poruší svá pravidla a s dívkou se jeden z nich setká osobně. Jeden z nich, který k ní má zvláštní pouto.
Která dvojice se takto setká a jakým směrem se pátrání bude ubírat?

A varování na závěr – tato povídka bude opravdu drastická. Bude jen pro silné žaludky a povahy.

 

Obluzená láskou 68

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Obluzená láskou 68Předem Vám všem moc děkuji za komentáře, kterým věnujete svůj čas a kterými mě nesmírně těšíte. Já nemůžu popsat, jak moc je to příjemný pocit, číst Vaše nové a nové názory na mou tvorbu, ale pokud jste sami autory, jistě mě chápete.
Ještě jednou děkuji a přidávám v pořadí již 68. dílek. Pěkné čtení přeje SS.
PS: po přečtení této kapitoly si taky uvědomuji, že není nějak zábavná, ale snad nepohrdnete.

 

Obluzená láskou 67

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Obluzená láskou 67Takže je tu zase taková erotičtější kapitolka a jak jsem se tak koukala, tak bude ještě kousek pokračovat do 68.
Snad Vás takovéto scény ještě neomrzely a kapitolka se Vám bude líbit. Pěkné čtení přeje SS ;-)

 

Obluzená láskou 66

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Obluzená láskou 66Omlouvám se za napětí, které jsem Vám koncem minulé kapitolky přichystala, ale znáte mě, já si to nemohla odpustit a musím přiznat, že se mi líbily Vaše spekulace a výhružky. Jsem hrozná, viďte.
Snad si to tímto dílkem odčiním, tak přeji pěkné čtení, SS ;-)

 

Obluzená láskou 64

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Obluzená láskou 64Tahle kapitolka je trošku nezáživná, ale doufám, že to přežijete.
Přesto přeji pěkné počtení a zítra by s velkou pravděpodobností měla přibýt další kapitolka. SS

 

V zajetí osudu 49

Nedoporučujeme číst do 15 let.

V zajetí osudu 49Konečně jste se dočkaly. Moc se omlouvám, že mi to tak dlouho trvalo, ale já ani nevím proč. Prostě se mi vůbec psát nechtělo, ale měla jsem alespoň čas si všechno rozmyslet. Možná vás touhle kapitolou zklamu, ale já se ještě pořád rozhoduju, jestli bude HAPPY nebo SAD end a bude to záležet jen na vás a na vašich komentářích.

 

Ostrov Esme - Polnočný kúpeľ

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Ostrov Esme - Polnočný kúpeľJednorázová poviedka o tom, čo sme si mali v knihe domyslieť. Je to moja prvotina, tak snáď sa zapáči.Každý komentár od Vás ma poteší. Ozaj, myslím že je to 15+.:) Príjemné čítanie prajem.

 

Obluzená láskou 63

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Obluzená láskou 63Je tady v pořadí již 63. dílek. Snad se bude líbit a přeji opět příjemné čtení.
PS: omlouvám se za zmatky, které vyvolalo umístění připravované povídky do shrnutí.

 

Obluzená láskou 62

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Obluzená láskou 62Přepsala jsem další dílek, tak třeba ráno budete mít možnost si jej přečíst ;-).
Líbánky se pomalu chýlí ke konci, přeci jen nic netrvá věčně, ale doufám, že se Vám budou líbit i nastávající kapitoly.
Příjemné čtení přeje SS ;-) .

« Předchozí  1 ... 133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143 ... 145   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!