Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Ostrov Esme - Sen

2


Ostrov Esme - SenS malou dušičkou pridávam druhú jednorázovku z ostrova Esme. Opäť je to časť z knihy, o ktorú nás Steph ukrátila. Belle sa sníva o Edwardovi, zobudí sa nešťastná no zistí, že to bol iba sen. poviedka je písaná z Edwardovho pohľadu. Chcem veľmi pekne poďakovať za naozaj povzbudivé a inšpiratívne komentáre k mojej predchádzajúcej jednorázovke. Som s toho dojatá a mierne šokovaná ako krásne ste to prijali. Ďakujem všetkým zo srdca. Skoro by som zabudla poviedka je 15+ :) :)

Ostrov Esme – Sen

„Nie Bella!“  s panikou som vravel. Vari úplne potratila rozum? Slzy sa jej stále valili prúdom, uprostred noci sa leskli od svitu mesiaca.

„Prepáč mi,“ rezignovane spustila plecia . Utieral som jej uslzené líce.

Pritiahol som si ju a s povzdychom som ju pevne objal. Každá vyronená slza ma pálila na hrudi. Nemôžem  je dať po čom túžila. Viedol svoj vnútorný boj nepodľahnúť tej sladkej predstave milovať sa s ňou. Nemôžem! Ublížil by som jej! Utešoval som ju vo svojom náručí, zúfalo sa snažiac pri tom nemyslieť na jej nádherné telo v čiernom negližé. Alice vedela ako ma priviesť o rozum.

Nie! Tieto myšlienky som si zakazoval, modriny čo som jej spôsobi... Neviem sa ovládať tak, aby som jej neublížil, je veľmi krehká.

„Ja nemôžem, Bella, nemôžem!“  vravel som jej, zakrývajúc  pri tom svoju túžbu po nej. Márne som sa pri tom pokúšal nemyslieť na naše prvé milovanie... Na najkrajšiu noc.

„Prosím,“ smutne a zúfalo mi vravela do hrude, „Edward, prosím.“

Vibrácie z jej hlasu na hrudi mi spôsobili zimomriavky a ja som sa zachvel napriek svojej vôli. Bolo to na nevydržanie. Myseľ mi pracovala na plné obrátky. Tak veľmi som chcel byť v jej teplom tele. Obaja sme chceli...

Chytil som jej rozpálenú tvár do dlaní. Oči plné zúfalstva a túžby čakali čo bude. Moje povestné sebaovládanie, na ktoré som sa spoliehal, ležalo zadupané niekde v kúte.

„Som hrozný slaboch,“ šepol som jej do tváre.

Sedela tam v tej košieľke, tisla sa na mňa. Telo ma prestalo poslúchať a ja som sa nechal unášať prúdom túžby. Nevedel som odolať... a už som ani nechcel.

Jemne som špičkou nosu prešiel po jej nose a usmial sa na znak súhlasu. V tej chvíli sa jej skotúľala po usmiatej tvári slza. Vedela že som sa poddal.

„Alice mi za toto zaplatí,“ hlesol som prezerajúc si jej nočný odev. Naklonil som sa k nej a pobozkal som tie horúce pery. Bella mi bozky oplácala horlivo a nenásytne.  Akoby sa bála že má málo času. Mala všetok môj čas. Vždy ho bude mať.

„Vďaka bohu za Alice,“  vzdychla v záklone, keď som prešiel pomaly na jej jamku za uchom neopúšťajúc pri tom jej horúcu pokožku. Nahlas sa nadýchla a srdce jej bilo ako zvon. Opojne som sa započúval do krásnej melódie. Naokolo nebolo nikoho, žiadne myšlienky čo by zastierali túto božskú hudbu jej srdca , dychu.

Objala ma svojimi rukami pevne okolo krku, a ja som sa utopil v jej vôni. Každý nádych mi spôsobil chvenie v podbrušku. Veľmi som si ju chcel vziať, no vedel som že sa jej musím dotýkať čo najmenej. Držal som sa toho zvodného kusu látky, ktorá zvýrazňovala Belline krivky.

„Už nechcem o tebe iba snívať,“  šepla mi do ucha s ktorého okamžite vystrelil elektrický impulz a rozochvel mi celé telo.

Orieškové oči ma skúmavo sledovali keď sa snažila sadnúť si mi do lona. Z miesta kde si sadla sa mi rozliala vlna šteklenia. Držal som jej pohľad , aj tú košieľku. Vplietla si ruky do mojich vlasov a naklonila sa ku mne. Pobozkala mi jemne čelo, nos , moje ústa lačne čakali na jej bozk. Prešla mi jazykom po spodnej pere. Vzrušením mi vibrovalo celé telo. Bozkávala ma svojimi mäkkými perami a jej horúci jazyk prešiel do mojich úst. Naše pery sa nechceli od seba odtrhnúť a naše jazyky sa nemohli rozpliesť. Pri tanci našich bozkov sa Bella hojdala na mojom  lone ktoré jej odpovedalo svojím roztúženým rastom. Prekvapený obrovským návalom túžby, zaťal som ruky v päsť a niečo prasklo.

Košieľka. Skĺzla sa z Belliných  pevných pŕs a ostala mi v rukách.

„Teraz ju už nebudete potrebovať, pani Cullenová,“ riekol som jej tíško do ucha. Izbou  nasiaknutou túžbou po milovaní sa niesol môj hlas a Bellin zrýchlený dych.

Pohľadom som hltal krásu božského tela chvejúceho sa pod mojimi dotykmi. Každý pohyb bol ako elektrický  impulz, ktorý mi strieľal z celého tela do rozkroku. Jemne som položil ruku na jej tvrdú bradavku. Zachvela sa,  jej tlmený vzdych som cítil v našom bozku. Ruky sa mi chveli nielen od strachu aby som jej neublížil, ale aj od vzrušenia. Chytila moju ruku na jej prsníku a pevne mi ju stlačila. Akoby mi dávala odvahu, aby boli moje dotyky istejšie. Poslúchol som.

Vzal som ju za rameno a bok a nežne ju prevrátil na chrbát. Lačne som jej bozkával krk a cítil jej rýchli tep. Rukami som blúdil po jej krásnom tele a nevedel som sa ho nabažiť. Prechádzal som perami stále nižšie až k prsiam. Rukou som jej prešiel medzi ne až na bruško a jemne som jej ochutnal stvrdnutú bradavku.

„Edward,“  zastonala moje meno a prehla sa naproti mojím dotykom. Pulzujúce vzrušenie mi búšilo v hlave a v mojom tvrdom úde. Jazykom som je prechádzal z pŕs dolu na bruško. Bozkával som ju okolo pupku až ku kraju nohavičiek. Bella sa zrazu mykla. Preľakol som sa, rýchlo jej pozrel od tváre. Usmievala sa s rukami  v lone. Brána mi prístup na bozkávané miesto. S úľavou som zistil že to nebolo od bolesti. Šteklilo ju to.

„Ty si šteklivá?“ spýtal som sa prekvapene. S radosťou som hľadel do Bellinej tváre zaliatej rumencom. Odhalil som jej citlivé miesto  to ma nesmierne vzrušovalo. Chcel som ho znova pobozkať. Vytiahla si  ma za bradu k sebe aby mi v tom zabránila.

„Hej, ale iba tu,“  vravela zahanbene.

Dychtivo som oplácal každý jej bozk. Rukami som prešiel na oblé pozadie a strhol som z nej aj posledný kus látky. Ani to nepostrehla. Pohladil som jej stehno, chytil  ju pod kolenom a ovinul si jej nohu okolo seba. Cítil som jej pulzujúce lono na svojom triesle. Túžbou som  šalel z dokonalého tela ovíjajúceho sa okolo mňa. Ruka mi pomaly blúdila po vnútornej strane stehna a prešla k jej vlhkému rozkroku. Nedokázal som tu horúčavu opustiť. Bella prudko prerušila náš bozk hlasným vzdychom, keď som ju tam začal jemnučko láskať.

Vedomie že jej spôsobujem slasť vo mne spúšťalo nekonečné vzrušenie. Ochutnával som ju pomaly a trpezlivo cez krk, kľúčnu kosť som prešiel medzi prsia, moja ruka neopúšťala jej horúce lono. Bella sa prehýbala a jej rozochvené prsty sa mi zarývali do chrbta. Bradavky jej tvrdli pod mojimi bozkami. Nevedel som sa dočkať , kedy ma vpustí do svojho vnútra.

Ovinula si nohy okolo môjho pása, pozrel som sa na ňu. Reči svojich tiel sme rozumeli dokonale, slová boli zbytočné. Čaká na mňa. Podoprel som sa rukami a ucítil som jej vlhkosť na svojom úde. Zovrela ma svojimi nohami. Pod tým tlakom som do nej prenikol.

„Šaliem s teba, Bella,“  priznal som. Sklonil som sa k nej a predychával ten obrovský nával rozkoše.

Na jazyku som ucítil chuť jej dychu. Spojili sme naše chvejúce sa pery. Chytil som sa čela postele a začal sa v nej jemne pohybovať. Bozkami som jej prešiel po líci až k jamke za uchom. Vychutnával som si pohľad na jej vzrušenie. Oči mala prekryté mihotajúcimi sa viečkami, hlavu zaklonenú, na čele malinké kropaje. Nevedel som sa nebažiť toho slastného pocitu pri každom vniknutí do jej vnútra. Tu v jej tele by som vedel stráviť večnosť.

Naše slastné pohyby sprevádzané nekonečne dlhými bozkami sa začali mierne  zrýchľovať. Belline líca chytali jemný rumenec, jej vzdychy ma privádzali do šialenstva. Jej telo vítalo každý môj pohyb v nej a ja som sa blížil k vrcholu blaha. Nemohol som to ovládať. Bella sa prehla a tisla naše spojené miesto ešte bližšie k sebe. V tej chvíli som nič nevnímal iba pohyby ženy pre ktorú existujem. Jej sťahy privolali moju vlnu rozkoše, ktorá mi prúdila z každého kúsočka v mojom tele a vrážala rovno do môjho údu. Celá sa triasla pod mojím telom ktoré jej odpovedalo rovnako. Posledný krát som sa v nej pohol a cítil milostný kŕč. Chcel som si ten opojný pocit predĺžiť a tak som nehybne ostal v nej. Doznievali posledné sťahy nášho orgazmu.

Začal som pomaly vnímať svet okolo seba. Šokovaný som pustil na zem kus čela z postele, ktorý mi ostal v ruke. Zazrel som pod sebou pohľad plný lásky a príjemnej únavy. Miloval som toto krehké stvorenie, každou bunkou som ju zbožňoval.  Vzal som  ju celú roztrasenú do náruče.

„Je ti zima?“  spýtal som sa so strachom. Chytil som prikrývku a chcel som ju zabaliť.

„To nie je zimou,“  povedala zachrípnutím hlasom a tisla sa na moju hruď. Objal som ju tuhšie , ľahol si na chrbát  a pobozkal ju do vlasov. Obaja naplnený šťastím a pokojom sme ticho ležali, užívali si túto dokonalú chvíľu. Bella začala pravidelne dýchať. Už bola v ríši snov.

Šťastný s vedomím že som jej neublížil som jej šepol do spánku. „Ty si moje šťastie ,Bella.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ostrov Esme - Sen:

 1
1. Afrodita_Alice_Cullen
02.08.2011 [23:39]

Nadherný mě to v knížce taky chybělo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!