Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy

arena4


NEWS

Prvá scéna z filmu!!!

Prvá scéna z filmu!!!Tak toto určite nikto nečakal! Na ET Online sa pred chvíľou objavila prvá scéna z New Moon!! Tak sa dívajte a vychutnávajte...

NEWS

Fotky zo zákulisia

Fotky zo zákulisiaChcete vidieť, ako sa čuduje upír?? :P

NEWS

Prvý New Moon trailer!!

Prvý New Moon trailer!!Na MTV Movie Awards (31. 5. 2009) sa má vraj objaviť prvý New Moon Trailer!!!

NEWS

Bella a Edward

Bella a EdwardBella, zachraňující Edwarda xD (Omlouvám se, že ty obrázky vkládám tak odděleně, ale takhle prostě přibývají a kdybych je hodila k už vydaným obrázkům, tak si jich třeba někdo nevšimne)

NEWS

Další 2 fotky

Další 2 fotkyPOZOR!!!! Fotka Edwarda, když se jde ve Volteře ukázat na slunce!

NEWS

Líbací scénka

Líbací scénkaNa facebooku jsem našla pár fotek z líbací scény, tak tady je máte ;)

NEWS

Fotky z Talianska

Fotky z TalianskaKonečne sa na sete v Taliansku objavil aj Robert. Viac jeho fotiek v prezlečení za Edwarda nájdete v článku.

NEWS

Bude Breaking dawn?

Bude Breaking dawn? Bude se natáčet i čtvrtý díl Twilight ságy?

NEWS

Další fanmade plakáty

Další fanmade plakátyPlakát Vollturiových a předělávka oficiálního plakátu.

NEWS

Fotky Kristen a Roberta

Fotky Kristen a RobertaZopár fotiek Kristen, ktorá teraz natáča scény s depresívnou Bellou a Roberta, ktorý je v Cannes.

« Předchozí  1 ... 50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60 ... 69   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!