Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy

New Moon- Edward


NEWS

Fotky herců ve Vancouveru a New Moon

Fotky herců ve Vancouveru a New MoonBrouzdala sem po Googlu a našla zase nějaké fotky herců ve Vancoveru určitě se jukněte plus povlečení jako zajímavost

NEWS

Chyby vo filme

Chyby vo filmeNuž aj majster tesár sa utne a ani film Twilight nie je výnimkou.

NEWS

Dni, hodiny, minúty...

Dni, hodiny, minúty...Do premiéry filmu chýba ešte niekoľko mesiacov a vzhľadom na to, že sa určite už všetci nevieme dočkať, je dobré vedieť, koľko času ešte zostáva. I keď to číslo je dosť deprimujúce...

NEWS

Všetci herci z New Moon-u

Všetci herci z New Moon-uVideo s hercami z filmu New Moon a na konci sa objaví aj neoficiálne logo k filmu Eclipse...

NEWS

Cameron Bright ako Alec

Cameron Bright ako AlecTakže tu je zopár informácií o hercovi, ktorý si má zahrať Aleca vo filme New Moon.

NEWS

A opäť plagáty Edwarda a Belly

A opäť plagáty Edwarda a BellyNedávno som našla na nete plagáty od istej šikovnej slečny, ktoré ste už mali možnosť vidieť. Ona ich má na konte ale oveľa viac...

NEWS

Ďalšie fanmade postery

Ďalšie fanmade posteryNa nete sa objavili nové fanmade postery. Tentoraz s Heidi (Noot Sear) a Jane (Dakota Fanning). Myslím, že celkom vydarené...

NEWS

Všetci noví herci

Všetci noví herciNa nete sa objavilo video, kde môžete vidieť všetkých nových hercov z filmu New Moon. Taká malá rekapitulácia :)

NEWS

Zatmění má svého režiséra

Zatmění má svého režisérana Summit Ent. jsem našla potvrzenou zprávu, že vybrali režiséra pro Zatmění. Tak jsem se pokusila to přeložit, moje Aj sice není nic moc, ale doufám, že to pochopíte ;o)

NEWS

První oficiální plakát NEW MOON - vlčí smečka

První oficiální plakát NEW MOON - vlčí smečkaSmečka z La Push

« Předchozí  1 ... 53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63 ... 69   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!