Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy

Renée


NEWS

Twilight v POPCORNu!!!

Twilight v POPCORNu!!!Tak tohle je něco!

NEWS

Twilight Halloween

Twilight HalloweenKvůli blížící se oslavě Halloweenu Novel Novice vytvořilo komplexní Twilight Halloween průvodce.

 

Hodnocení traileru

Hodnocení traileruJsem milá, usměvavá, výřečná, krapet drahá, za to však skladná...

Chcete mě?

...

Že ne?
Tak si trhněte levou nohou.
A pro jistotu si trhněte i tou pravou, aby jí nebylo líto.

NEWS

Nové fotky k filmu jsou na světě:-D!!!

Nové fotky k filmu jsou na světě:-D!!!Už vás také štvou pouze staré screeny z filmu?

Našla jsem nové a krásné!

Čti dál...=)

NEWS

Uvedení filmu do českých kin se posouvá?

Uvedení filmu do českých kin se posouvá?Bude mít filmové Stmívání českou premiéru opravdu 27. listopadu 2008?

NEWS

Pár novějších zpráv o filmu II

Pár novějších zpráv o filmu IINe, nejsem mrtvá - jen dost zaneprázdněná - omlouvám se. Předpokládám však, že vy všichni, jako správní fanoušci Twilight ságy, pečlivě sledujete stránku Intoxicated.cz

Děvčata jsou pilná jako včeličky, obrovský dík jim za to.

Já se rozhodla, opět udělat takové suma sumárum novinek ohledně filmu.

NEWS

Pár novějších zpráv o filmu

Pár novějších zpráv o filmuPokud stejně jako já sledujete server INTOXICATED.cz, pravděpodobně pro vás následující řádky nebudou příliš velkým překvapením.

Jestli je však nesledujete, možná vás dokážu i překvapit ^^

NEWS

Twilight v kinech

Twilight v kinechVětšinu fanoušků TS (Twilight ságy) určitě tímto článkem nijak výrazně nepřekvapím. Přesto si myslím, že takový menší souhrn nebude na škodu.

NEWS

Twilight dotáčky: Proč C.Hardwicke znovu natáčí?

Twilight dotáčky: Proč C.Hardwicke znovu natáčí?Entertainment Weekly vydal článek, v němž se detailně zabývá "dotáčkami" (možná spíš přetáčkami) filmu Twilight.

Zdá se, že mimo jiné budou dotáčet scénu, v níž zazní Bellina ukolébavka a také jednu z líbacích scén v jejím pokoji.

« Předchozí  1 ... 62  63  64  65  66  67  68  69


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!