Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy

victoria


NEWS

Nové video Breaking Dawn z Comic-Conu

Nové video Breaking Dawn z Comic-ConuDnes sa taktiež objavilo nové video Breaking Dawn z Comic-Conu. Je to španielsky trailer + nové scény. Je natočené fanúšikmi, čiže nie je v najlepšej kvalite.

NEWS

Breaking dawn Part 1 TV Spot

Breaking dawn Part 1 TV SpotDnes bol zverejnený TV spot Breaking Dawn, kde sa objavili aj nové scény.

EDIT: Přidán překlad od Ziry a doplněno druhé video.

NEWS

Ďalšie stilly BD v People magazíne

Ďalšie stilly BD v People magazíneBoli uverejnené ďalšie, nové stilly BD v magazíne People.

NEWS

Warrior's Heart

Warrior's HeartAshley a Kellan v novém snímku Warrior's Heart.

NEWS

Ďalšie nové stilly BD

Ďalšie nové stilly BDV špeciálnom vydaní Breaking Dawn People magazínu sa objavili nové stilly BD.

NEWS

Kristen Stewart - Sněhurka a myslivec - fotky

Kristen Stewart - Sněhurka a myslivec - fotkyFotky Kristen z natáčení.

NEWS

Breaking Dawn Part 1 - Soundtrack

Breaking Dawn Part 1 - SoundtrackDnes byl zveřejněn oficiální seznam skladeb pro první část Rozbřesku.

NEWS

První píseň ze Soundtracku k BD!

První píseň ze Soundtracku k BD!Nová informace, která potěší nejen fanoušky Twilight, ale zároveň taky věrné fandy Bruna Marse. Je to právě on, kdo nazpíval jednu z písní do oficiálního soundtracku BD.

NEWS

New Breaking Dawn Theater Board Poster

New Breaking Dawn Theater Board PosterNový plagát BD.

NEWS

BD oficiální ilustrovaný průvodce

BD oficiální ilustrovaný průvodceBreaking dawn oficiální ilustrovaný průvodce!

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16 ... 69   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!