Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy

Edward a Bella


NEWS

Změna premiéry Breaking dawn: Part 2

Změna premiéry Breaking dawn: Part 2Summit Entertainment oznámil změnu premiéry!

Přiznáváme se, jedná se o Apríl a doufáme, že jste si ho s námi užili stejně jako loni. 

NEWS

The Host First Official Trailer 2012

The Host First Official Trailer 2012Objavil sa prvý trailer k Hostiteľovi. Trošku prekvapujúce (ja osobne som nevedela o tom, že sa objaví), vzhľadom k tomu, že premiéra je naplánovaná na 29. marec 2013, čo je viac ako o rok.

NEWS

Breaking dawn part 2 - Official teaser trailer 2

Breaking dawn part 2 - Official teaser trailer 2Našla jsem na internetu poněkud delší teaser trailer, který nám ukáže i Bellu, coby novorozenou upírku.

NEWS

Cosmopolis Teaser Trailer

Cosmopolis Teaser Trailer Objavil sa prvý teaser trailer k Robovmu pripravovanému filmu Cosmopolis. Očividne sa máme na čo tešiť. :)

NEWS

Breaking Dawn část II. - Teaser Trailer

Breaking Dawn část II. - Teaser TrailerPatnáctisekundová ochutnávka traileru na druhou část Rozbřesku. Celý trailer je očekáván 26. března.

NEWS

První ukázka z BD: Part 2!

První ukázka z BD: Part 2!K příležitosti vydání Blu-ray disku v Americe, se objevila i menší ukázka z BD: Part 2. :)

NEWS

Datum vydání traileru k BD: Part 2!

Datum vydání traileru k BD: Part 2!Tak kdy? Kdy to bude? :P :D

NEWS

DVD bonus - „Domácí video” ze svatby

DVD bonus - „Domácí video” ze svatbyJedním z bonusů na DVD Breaking Dawn: Part 1 je i „domácí video” ze svatby. Jako kdyby někdo z rodiny všechno dění natáčel. Můžeme v něm vidět plno nových přípitků, gratulací a sladkých scén Belly a Edwarda.

NEWS

Breaking Dawn - Bloopers & bits!

Breaking Dawn - Bloopers & bits!Dvě bonusová videa z DVD Breaking Dawn.

NEWS

Jak se vyráběla Bellina figurína pro Breaking Dawn I. část?

Jak se vyráběla Bellina figurína pro Breaking Dawn I. část?Našla jsem nějaké fotografie Belliny vyhublé figuríny a její výroby.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 69   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!