Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Filmy


NEWS

Neoficiálny plagát BD - part 1

Neoficiálny plagát BD - part 1Oficiálny plagát BD už aj s hercami! (možno)

NEWS

Natáčanie filmu Cosmopolis

Natáčanie filmu CosmopolisFilm Cosmopolis je v plnom prúde natáčania. Nájdete tu zopár fotiek z natáčania a video. Robert Pattinson práve filmuje scény v Toronte so Sarah Gadon.

NEWS

Twilight sága: Rozbřesk: část 1./Twilight sága: Úsvit - 1. časť

Twilight sága: Rozbřesk: část 1./Twilight sága: Úsvit - 1. časťThe Twilight Saga: Breaking Dawn: Part One

Základní informace o filmu.

NEWS

Twilight sága: Rozbřesk 1 v kinech s titulky i s dabingem?

Nového distributora Twilight sága Rozbřesk 1 a 2, společnost Bontonfilm, zajímá i Váš názor! Chtěli byste vidět film v kině v originální znění s titulky, nebo i s dabingem? Vyjádřete, prosím, svoje preference v následující anketě, odkaz na ni je v pokračování novinky!

NEWS

Breaking Dawn Promo Pictures

Breaking Dawn Promo Pictures Na internetu se objevily první obrázky Cullenů z připravovaného kalendáře.

NEWS

V ČR určeno datum premiéry Rozbřesk: část 1.

V ČR určeno datum premiéry Rozbřesk: část 1.Breaking Dawn nakonec bude sponzorovat Bontonfilm. A premiéra? Kdy bude?

NEWS

Snow white and the huntsman - info

Snow white and the huntsman - infoTady přidávám nějaké info z připravovaného filmu Snow white and the huntsman, ve ktérem si Sněhurku zahraje Kristen Stewart. Doufám, že to tu již nebylo.

NEWS

Breaking Dawn - nový still

Breaking Dawn - nový stillNašla jsem nové foto z líbánek. :D

NEWS

MTV Movie Awards 2011 - Výsledky

MTV Movie Awards 2011 - VýsledkyTady jsou výsledky z udílení cen MTV Movie Awards 2011.

NEWS

Oficiální teaser trailer k BD!

Oficiální teaser trailer k BD!Čekali jsme dlouho... A je to konečně tu!
EDIT: Přidáno video s českými titulky.

« Předchozí  1 ... 11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21 ... 69   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!