Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Omlouvám se - 27. kapitola Sundej si toho Supermana!

taky bych takhle chtěla usnout xD


Omlouvám se - 27. kapitola Sundej si toho Supermana!Ještě příprava na večírek. Docela nuda, ale příště už to snad bude lepší. AAC

„Musím říct, že jsi umělkyně,“ uznala jsem, když jsem se prohlížela v zrcadle. Alice na mě ještě natáhla šaty. Nejprve jsem protestovala, ale pak mě stejně donutila si je vzít. Na obhajobu Alice musím říct, že když jsem si oblékla, tak byly nádherné. Byly s černým živůtkem i ramínky, s modrofialovými květy a navíc byly tak lehké, jako když jsou ušité z motýlích křídel.

„To víš, měla jsem dobrý materiál,“ zasmála se Alice. Na chvíli se zadívala do prázdna, až jsem se jí lekla. Měla úplně skelné oči, ale když se vrátila zpátky, tak se prudce nadechla, a pak se na mě usmála. „Možná bys měla jít dolů. Esmé s Carlislem už odjeli a kluci už udělali všechno, co jsem po nich chtěla, a navíc bych řekla, že se stihli i připravit,“ řekla. Koukala jsem na ni vyjeveně a nevěřila vlastním očím. Zřejmě mi tu něco uniká, ale než jsem se nad tím stačila více zamyslet, už mě Alice vedla ke dveřím. „A taky se musím přece připravit,“ zasmála se Alice, ale než přede mnou úplně zavřela dveře, ještě se ke mně naklonila. „Edward je dole.“

Jako hadrová panenka jsem se otočila a šla dolů za Edwardem, to byla ta jediná věc, na kterou jsem teď byla schopná myslet.

Jakmile jsem se zjevila na schodech, už na mě mluvil Emmett.

„Tak už tě Alice propustila?“ zasmál se a podíval se na mě.

Jakmile se na mě kouknul, vykulil oči a obdivně pískl a já jak na povel zrudla. A to pobavilo Emmetta ještě víc.

„Páni, Bello,“ protáhl, „kdybych neměl Rosalie, tak nevím, nevím, jestli bych po tobě neskočil, asi si tě Edward bude muset víc hlídat, aby mu tě někdo nepřebral.“

Vedle Emma seděl Jasper, který se momentálně klátil smíchy. Bylo to až zvláštní, jak se teď chová normálně. Jakmile jsem ale sešla i ten poslední schod, nadechl se a okamžitě získal zpět svoji bolestnou grimasu.

Najednou se z kuchyně vyřítil Edward a ledovým pohledem proťal Emmetta. V tu samou chvíli se vedle mě zjevila Rosalie a okamžitě přišla k Emmettovi a vlepila mu pěkný políček.

„Au, lásko a to bylo za co?“ ptal se plačtivě Emmett a mnul si temeno hlavy. Rosalie mu jen poslala výmluvný pohled. „Ale já jsem řekl, že kdybych neměl tebe. Protože ty jsi to nejúžasnější a nejkrásnější stvoření na celém světě,“ obhajoval se Emmett. Rosalie se najednou láskyplně usmála a políbila Emmetta na špičku nosu. Na to Emm reagoval tak, že ji okamžitě chytil kolem pasu a strhl na sebe. Jasper se vedle nich ošil a zvláštně se podíval na vršek schodiště.

„Emmette, nech Rose, to je Gucci!“ zaječela Alice ze svého pokoje a Rosalie se okamžitě odtrhla od Emmetta a postavila se vedle pohovky. Emm sebou praštil do opěrky a mohutně vzdychl.

Já jsem se jen tak tak držela, abych nevyprskla smíchy. To je ale rodinka. Za tu chvíli, kdy proběhla ta komedie, se ke mně Edward dostal a objímal mě kolem pasu.

„Sluší ti to, Bello,“ pochválila mě Rose a obdivně si mě prohlížela, já samozřejmě nezapomněla zčervenat. Nepomohl tomu ani Edward, když mě políbil na krk a pošeptal, že má pravdu.

Já jsem si až teď stačila všimnout, co má Rosalie na sobě.

Měla taky šaty, ale ona je měla růžové s tmavým vzorem.

„Tobě taky,“ oplatila jsem jí. Ostatně, kdy to Cullenovým nesluší?

Porozhlédla jsem se i po ostatních.

Edward vypadal samozřejmě úchvatně. Měl černou košili, která kontrastovala s jeho bílou kůží.

Ale i ostatní vypadali úchvatně.

Na úpatí schodiště se objevila Alice a když spatřila Emmovo tričko se znakem Supermana, zhrozila se.

„Emmette McCarty Cullene! Co to máš ksakru na sobě?! Okamžitě se běž převléct!“ ječela jak pominutá Alice a ukazovala směrem k jejich pokoji, div při tom nedupala nohou.

„Ne, nikam, nejdu! Mně se líbí!“ oplatil jí Emmett a založil si ruce na hrudníku. Kdyby neměl přes dva metry, tak by vypadal jak roztomilý, uražený chlapeček.

„Alice, tak ho nech,“ vložila se do toho diplomaticky Rose, ale ani Alice ani Emm se rozhodně nebyli ochotní dohodnout. Alice ohrnula horní ret a zaujala stejný postoj jako Emmett. Mezitím stačila sejít k nám s Edwardem.

Popošla trochu stranou, kde ji objal Jasper, a začal se taky přimlouvat.

„No tak dobře,“ povzdechla si Alice a smutně se podívala na Emmovo tričko. „Tak si ho dneska“ – na slovo „dneska“ dala velký důraz – „nech, ale hned po oslavě ho vyhodím. To ti přísahám.“

„Dobře,“ zazubil se vítězoslavně Emmett.

Chvilku bylo ticho a pak Alice nadšeně zatleskala.

„Tak pojďte! Hosti už jsou tady!“

„Jak -“ Chtěla jsem se zeptat, ale v tu chvíli zazvonil zvonek.

„Já tam jdu!“ zatrylkovala Alice a rozeběhla se do haly.

„Jak to věděla?“ zeptala jsem se s otazníkem v očích a podívala jsem se na Edwarda. Edward jen pokrčil rameny.

„Pojď, jdeme vedle,“ řekl Emmett a vstal z pohovky. Chytil Rose kolem pasu a vedl ji do dalšího pokoje.

Sice jsem u Cullenů už byla, ale tenhle pokoj jsem vůbec nepoznávala. Vypadalo to tady, jako kdybychom přišli do nějakého luxusního klubu. Vzadu stálo obrovské stereo, ze kterého se už teď linuly nádherné melodie. Bylo tady přítmí, ale narušovaly ho malinké duhové žárovky rozmístěné všude kolem. Pokoj byl ohromný a vypadal spíš jako hala. Velký a prostorný parket dominoval celému prostoru a na druhém konci místnosti byly stoly s jídlem.

„Páni,“ zašeptala jsem konsternovaně. Kolem pasu mě objaly dvě ledové ruce.

„Líbí?“ zašeptal medový hlas.

„To není možné. Vypadá to tady… jak v nějakém klubu.“

„Díky,“ řekla spokojeně vedle nás Alice, až jsem se jí lekla, jak se tady zjevila.

„Je to vážně úžasný, Alice,“ pochválil ji Edward.

Asi za půl hodiny už byly v místnosti masy lidí.

S Edwardem jsme se prodírali mezi lidmi a on mě dovedl až doprostřed parketu, kde jsme začali tančit na tichou píseň, která se v tu chvíli začala linout z věže.

„Je to tady úžasné,“ zašeptala jsem Edwardovi a objala ho kolem krku. On mě políbil na spánek a zašeptal mi do ucha.

„To jen díky tobě.“ A pak jsme se dlouze políbili, než do nás někdo strčil. Edward mě pohotově zachytil a prudce se i se mnou v náručí otočil na toho ničitele.

„Jé, Bello!“ zaječel přes muziku Carolinin vysoký falešný soprán. Zároveň se taky trochu nakláněla na stranu a i přes ten metr a půl, co od nás stála, byl už cítit alkohol. Měla na sobě jen kraťoučké šaty, které se k ní nebezpečně lepily a které se teď možná až příliš vyhrnovaly.

„Ahoj, Carol,“ zašeptala jsem a pohledem hypnotizovala podlahu. Edward si mě na znamení podpory přitáhl blíže k tělu a já toho využila a více se k němu přitiskla.

Caroline nás chvíli pozorovala. Velký zájem vkládala hlavně do pozorování Edwardovy paže obmotané kolem mého boku, pak jako by se probudila z transu.

„Jo vlastně, já úplně zapomněla,“ začala se nekontrolovatelně smát.

Já jsem zvedla pohled a spatřila tak její rozšířené zorničky.

„Vy dva spolu vlastně chodíte,“ zasmála se ještě jednou a odkymácela se prostředkem parketu. Všichni jí uhýbali z cesty, jako by měla mor, ale spíš byli všichni podivení z toho, jak se chová.

„Co se jí to stalo?“ divila jsem se. Carol byla na všech večírcích, ale v životě jsem ji neviděla takhle opilou.

„Konečně se chová trochu jako člověk,“ řekla Alice, která se k nám, mezitím co Carol odcházela, připojila.

„Ale takhle se nikdy nechovala.“

„No, je to vidět,“ pronesl tentokrát Edward a neodpustil si mě políbit.

Alice se na nás jen zakřenila.

„No, tak já půjdu dál, vy naše hrdličky,“ řekla a zmizela v davu.

Edward si mě opět přetočil čelem k sobě a začali jsme tančit na pomalou melodii.

No, Edward tančil a já se o něco takového pouze pokoušela.

„Miluju tě,“ zašeptal mi Edward do ucha a políbil mě na krk.

Vroucně jsem se na něj usmála a navzájem jsme si opláceli polibky, kterými jsme se zahrnovali cestou po schodech do Edwardova pokoje.

Dnes nebude asi klidná noc. A já jsem maximálně připravená, sice jsem o tom ještě nikdy nepřemýšlela, ale Edwarda miluju… snad, i když mu to ještě nejsem schopná říci.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Omlouvám se - 27. kapitola Sundej si toho Supermana!:

 1
6. martty555
24.04.2012 [10:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. marcela
24.04.2012 [6:54]

Moc hezké. Emoticon Emoticon Emoticon

23.04.2012 [21:41]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. terka
23.04.2012 [21:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.04.2012 [21:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
jéééé příště bude omezení 15+ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
krásná kapitolka těším se na další, ale už by jí to měl říct Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. leluš
23.04.2012 [19:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!